חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
משה קצב - היבט נומרולוגי קבלי על דרכו ואישיותו





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: כיצד תלמד טוב יותר מהנסיון של עצמך ? כיצד לא תחזור על טעויות פעמיים ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

כיצד תלמד טוב יותר מהנסיון של עצמך ? כיצד לא תחזור על טעויות פעמיים ?

חכם לומד מניסיונם של אחרים, הטיפש אינו לומד גם לא מהנסיון שלו עצמו. ההצלחה שלך בחיים תגיע מהר יותר, ככל שתצליח לצמצם את כמות המכשולים שלך בדרך לשם. אחת מהדרכים שניתן על ידן לצמצם את כמות המכשולים שלך כדי להשיג הצלחה, היא על ידי לימוד מניסיונם של אחרים. או בצורה פשוטה יותר, ללמוד ראשית כל מהנסיון שלך עצמך.

ללמוד מהנסיון של עצמך, אומר ללמוד גם מניסיונות חיוביים וגם מניסיונות חיוביים פחות שלך. ללמוד מכל אחד מהם, לראות מה גרם לך להצליח בעבר ולשכפל אותו להווה - וגם להפך, לראות מה מנע ממך להצליח בעבר ולהימנע ממנו בהווה.

ניתן להדגים על הדרך החיובית. עומדת בפניך משימה קשה מאוד לביצוע, ברצונך לכבוש פסגה מאוד גבוה, אתה מתמודד עם קשיים גדולים מאוד. כאן עליך ללמוד מהנסיונות החיוביים של עצמך.

שלב 1 - נסה להיזכר במקרים דומים שבהם התמודדת עם בעיות דומות, נסה להיזכר באתגרים דומים שעמדת בהם בהצלחה. במידה ובעיניך הבעיה הנוכחית שלך גדולה יותר מכל בעיה אחרת שעמדת בה, במידה ואינך מוצא שום מקרה דומה שהצלחת בו בעבר, תהיה חכם וקח את הבעיה הגדולה מאוד בעיניך ופרק אותה לבעיות קטנות. נסה לקחת את הבעיה העצומה ולפרק אותה לבעיות קטנות יותר. רשום לפניך את סך כל הקשיים שעומדים בפניך כדי להצליח במשימה. כן, כתוב אותם בצורה מפורטת, עכשיו תנסה למצוא עבור כל אחד מהם, בעיות דומות להם שהתמודדת איתן בעבר. זכור ! קל יותר להתמודד עם המון בעיות קטנות מאשר עם אחת גדולה. התרגיל המסובך ביותר במתמטיקה, ניתן לפתור אותו ע"י פירוק לגורמים ופתירת כל חלק ממנו בצורה נפרדת. עדיין לא הצלחת למצוא בעיות דומות לחלקי הבעיה הגדולה, פרק כל חלק מהבעיות הקטנות לבעיות קטנות יותר - בהכרח שתמצא מקרים דומים שכבר פתרת בעבר.

זכור, גם אם לא תמצא בנסיון שלך מהעבר מקרים דומים שבהם התמודדת עם כל החלקים של הבעיה הגדולה, עדיין מצבך יהיה טוב יותר אם תמצא כמה מקרים בודדים שבהם התמודדת עם חלקים קטנים מהבעיה הגדולה. גם אם לא תמצא מקרים דומים בדיוק שבהם התמודדת עם בעיות זהות לבעיות העומדות בפניך כעת, הסיכוי שלך להגיע לפתרון טוב יותר אם תמצא מקרים דומים בצורה חלקית לבעיות העומדות בפניך, מקרים שבהם התמודדת בהצלחה אפילו חלקית עם בעיות דומות אפילו חלקית.

שלב 2 - אחרי שמצאת מקרים דומים בעבר שבהם התמודדת בהצלחה עם בעיות דומות לאלו שנמצאות בפניך כעת, שאל את עצמך כיצד הצלחתי להתמודד עם הבעיות ההן בצורה טובה ? נסה להיזכר בקשיים שעמדו בפניך אז, האם הם היו גדולים בעיניך (אז) יותר מאשר גדולים בעיניך הקשיים שיש לך היום ? נסה להיזכר בדברים שגרמו לך להצליח בהתמודדות הקודמת, נסה לקחת אנרגיה חיוביות מההצלחות הקודמות שלך, נסה לשאוב אמונה בעצמך מהצלחות קודמות שלך, נסה להציף להווה שלך את כל הפתרונות היצירתיים שמצאת בעבר כשהתמודדת עם בעיות, נסה לראות את עצמך מצליח בהווה באותה הצורה שהצלחת בעבר.

וגם הפוך, שאל את עצמך, אילו דברים שעשית בעבר, מנעו ממך להצליח, הקשו עליך להצליח, או אפילו סייעו פחות להצלחה שלך. בדוק מה הם, בדוק אילו מחשבות ואילו דפוסי התנהגות וחשיבה שלך בעבר עכבו את הצלחתך. הזכר בהם, תלמד מהנסיון של עצמך. תמנע מהם ומשכמותם בהווה.

שלב 3 - אחרי שהבנת מה גרם לך להצליח בעבר, שחזר את אותו דפוס התנהגות להצלחה גדולה יותר גם בהווה.

שלב 4 - רשום לפניך את הדברים והמסקנות שלמדת בשלבים הקודמים, זה בוודאי יסייע לך בדברים הבאים שהחיים יציבו בפניך. וכמובן שהמקום הטוב ביותר לרשום בו את המסקנות, הוא כמובן רוחך. אך עד אשר הפתרונות יהפכו לחלק בלתי נפרד מחייך ומצורת מחשבתך, הפוך את הפתרונות למוחשיים יותר, רשום אותם בפניך, למד אותם - וחזור עליהם גם בעתיד.

תופתע לגלות כמה פתרונות יעמדו לרשותך במהלך הזמן. ברגע שתחשוב בצורה נכונה, כמות הדברים שעומדים מולך בדרכך יצטמצמו בצורה מפתיעה ביותר, כמות הדברים שתוכל להשיג תגדל בצורה דרמאטית. תהיה חכם ותלמד מהנסיון של עצמך וגם מנסיונם של אנשים אחרים.

המאמר עסק ב טיפש, לימוד מנסיון, יצירתיות, פתרון בעיות, פירוק לגורמים, דפוסי התנהגות, התמודדות, הצלחה, חכם, כשלון, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

כיצד תלמד טוב יותר מהנסיון של עצמך ? כיצד לא תחזור על טעויות פעמיים ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=4


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]