חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לימודי עיצוב גרפי, לימוד מקצוע מבוקש





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: איך להתחיל התחלה חדשה כל פעם מחדש ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

איך להתחיל התחלה חדשה כל פעם מחדש ?

כל אדם בכל זמן צריך להתרגל להתחיל התחלות חדשות בכל פעם מחדש, ואפילו מספר פעמים באותו היום. כאשר אתה קם בבוקר אתה מקבל יום חדש ואפשרות להתחלה חדשה. קבל על עצמך שהחל מעכשיו מהבוקר אתה עושה כך או כך. נסה לעשות זאת כמיטב יכולתך. במידה ונכשלת ולא הצלחת לעמוד ביעדים שהצבת לעצמך, אל תאמר היום הלך, אל תאבד את שארית כל אותו היום. באותו רגע שנכשלת ממש באותו הרגע, תתחיל התחלה חדשה. גם אם נכשלת שניה אחרי שהחלטת לעמוד ביעד מסוים. גם אם רק לפני רגע התחלת, תתחיל מעכשיו ברגע חדש התחלה חדשה. אל תיתן לכישלון בודד, או אפילו לרצף של כישלונות לגרור אותך לכישלון נוסף. נכשלת, התחלת ממש באותו רגע התחלה חדשה. תתייחס לכל יחידת זמן בודדת בצורה נפרדת. אל תאמר בגלל שכבר נכשלתי אני אמשיך להיכשל, אמור לעצמך בכל רגע, אני מתחיל התחלה חדשה מחדש.

רק אם תאמץ לעצמך את היכולת להתחיל התחלה חדשה בכל פעם ללא התייחסות לעבר יהיה אשר יהיה, רק אם תהיה מסוגל להתחיל התחלה חדשה בכל פעם מחדש, רק כך תוכל להצליח. כי תהיה המטרה אשר הצבת לעצמך אשר תהיה, אתה כנראה תתקל בהמון מכשולים בדרך להשיג אותה. חלק מהדרך להצלחה כרוכה בהכרח בכישלונות בגלל הרגלים רעים שיש לך. אם לא תדע להתחיל התחלות חדשות בכל מצב, אתה עלול להישבר במוקדם או במאוחר. כי ברגע שאתה תכשל פעם או פעמיים אתה תשבר ולא תוכל להמשיך הלאה.

לכן תרגיל את עצמך שלא משנה מה עברת, מה היה, מה קרה בעבר, לא משנה מה המצב, אתה מתחיל התחלה חדשה. שייך את העבר למקומו הראוי לו בעבר. גם אם זה קרה לפני פחות מרגע, זה עדיין משהו שכבר קרה, משהו שלא ניתן לשלוט בו, משהו ששייך לעבר. אתה מסתכל רק קדימה. לכן בכל רגע תתחיל התחלה חדשה, עם כל האנרגיות שהיא נותנת בדרך להצלחה.

המאמר עסק ב התחלות חדשות, כשלון, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

איך להתחיל התחלה חדשה כל פעם מחדש ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=44


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]