חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איפור מקצועי – כל אחד יכול





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: מהי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם קשיים ובעיות ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

מהי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם קשיים ובעיות ?

התמודדות עם בעיות וקשיים בחיים. מהי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם בעיות ? מאיפה הכי כדאי להתחיל להתמודד עם המון בעיות ? כיצד להצליח להתמודד עם המון בעיות שקורות במקביל ? איך להתמודד עם קשיים בחיים ? במה עליך להתמקד כאשר עומדת בפניך בעיה ? כיצד חשיבה חיובית תסייע לך לצאת מכל הבעיות שלך ? מה הנזק הגדול שגורמת התמקדות בבעיות ? כיצד חשיבה חיובית תעזור לך לפתור כל בעיה ?

עליך לדעת כי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם קשיים ובעיות, היא פשוט לא להתמודד איתן ! במקום להתמודד עם בעיות תתמודד עם פתרונות ! כאשר הינך מנסה להשיג דבר מסוים ואתה נתקבל בקשיים לבצע אותה, במקום להתמקד בקשיים, במקום להתמקד במה שאתה "לא" יכול לעשות, תתמקד במה שאתה "כן" יכול לעשות. ברגע שתתמקד בדברים שאתה כן מסוגל לעשות, הדברים שאינך יכול לעשות לא יטרידו אותך יותר ויפתרו מעצמם.

ברגע שאתה בחשיבה שלילית ומתמקד בבעיות, הבעיות סוחפות אותך פנימה, אתה מגלה עוד ועוד בעיות. אחד החסרונות העיקרים בהתמקדות בבעיות הוא, שמעבר לבעיה עצמה, הבעיה גוררת אחריה גם תגובת שרשרת. ברגע שאתה מתמקד בבעיות, זה מחליש את ידך, מחליש את האמונה שלך בעצמך, גורם לך להאמין פחות ביכולת שלך להצליח, גורם לך להנות פחות מהעניין כולו, מסיט את המחשבה שלך מההצלחה. החשיבה על הדברים שאינך יכול לעשות, גורמת לך רק לנזק. תועלת הרי בכל מקרה לא תצא מכך שאתה תחשוב על הדברים שאתה לא יכול לעשות. בגלל שאינך יכול לעשות אותם אז ממילא לא תצא מהם שום תועלת. לחשוב על מה "לא", זוהי חשיבה שלילית שגורמת אך ורק נזק.

לעומת זאת, ברגע שאתה שואל את עצמך בחשיבה חיובית, מה אני "כן" יכול לעשות, אתה מרוויח מספר דברים. אתה מוצא פתרונות, אתה פתאום מגלה שלמרות שיש בעיות יש גם פתרונות, אתה מגלה דרכים חלופיות, אתה מגלה דרכים טובות יותר, אתה מפתח את היצירתיות שבך, אתה מגדיל את הידע והיכולת שלך לפתור בעיות גם בדרכים לא מקובלות, גם בדרכים חדשות, אתה מגדיל לעצמך את האפשרויות להצליח גם בפרויקט ובמשימה הבאה, אתה מתמקד בחיובי, בפתרונות אפשריים - מה שגורר אותך להצלחה. זכור ! כדי להעלים חושך צריך אור, במקום להתעסק עם החושך תתעסק באור, תאיר את עצמך יותר ויותר והחושך יעלם מעצמו. רע לא יכול להוליד טוב. התמקדות בשלילי תגרור אותך ליותר שלילי. תתמקד בחיובי, במה "כן" במקום במה "לא". ואז חייך יהפכו לטובים יותר.

החל מעכשיו לא משנה מה המצב שבו אתה נמצא, לא משנה איזה קושי עומד מולך, החל מעכשיו אתה שואל את עצמך אך ורק מה "כן", מה אני כן יכול לעשות כדי להצליח ? איך אני כן יכול להתגבר על הקושי שעומד מולי ? כיצד אני כן יכול להיות חיובי ולהצליח ? כיצד אני כן יכול להתגבר על הקשיים שיש לי ? כיצד אני כן יכול להיות מאושר ושמח למרות כל מה שקורה ? כיצד אני כן יכול לקום בבוקר ולהיות מאושר כיצד אני כן יכול להשיג את כל מה שאני רוצה לעשות ? מה אני כן יכול לעשות כדי להתקדם בחיים ? איזה דבר אפילו הקטן ביותר אני כן יכול לעשות כדי להתקדם ? איזה דבר חיובי אפילו הקטן ביותר וחסר המשמעות ביותר אני כן יכול לעשות בכיוון הנכון ? איך אני כן עומד באתגרים שניצבים בפני ? איך אני כן מתחיל להנות מהתמודדות עם הקושי ? איך אני כן מתחיל להבין שקושי הוא סימן להתקדמות ? איך אני כן לומד מהנסיון של עצמי בעבר ומיישם אותו בהווה ? איך אני כן מוצא דרכים לחזק את עצמי ? איך אני כן ממשיך לרצות להצליח ולא מתייאש בשום מקרה ?

אם התשובות שקיבלת מעצמך לשאלות הנ"ל הן בסגנון של "אין שום אפשרות להצליח" או "אין שום דבר שכן אפשר לעשות" או כל תשובה דומה שלא מצליחה לגרום לך להתקדם קדימה, במקרה כזה עליך ללמוד כיצד לא לחשוב יותר מצעד אחד קדימה, כי רק צעד אחד קדימה הוא האידיאלי ביותר במצב שלך. עליך לדעת כי האויב של הטוב הוא הטוב ביותר ושאתה תמיד צריך לעשות את כל מה שאתה כן יכול אפילו פעולות קטנות שאולי הן חסרות ערך בעיניך כרגע. עליך להיות יכול לפרק לגורמים קטנים את הבעיות הגדולות שלך, אתה חייב להמשיך ולהיאחז בכוח הרצון בלבד, להמשיך לרצות להצליח גם אם אינך יכול לעשות זאת. בכל מקרה התקווה היחידה שלך היא להמשיך ולשאול כל הזמן, אבל כל הזמן אך ורק את השאלה של מה אני "כן" יכול לעשות. אך ורק חשיבה חיובית תוכל לקדם אותך. בהצלחה.

המאמר עסק ב פתרון בעיות, פעולות חיוביות קטנות, ניהול, התמודדות, יצירתיות, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

מהי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם קשיים ובעיות ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=19


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]