חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הסרת משקפיים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: למה כל ההתחלות קשות ? למה חשוב לעשות כל הזמן התחלה חדשה ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

למה כל ההתחלות קשות ? למה חשוב לעשות כל הזמן התחלה חדשה ?

הסיבה לכך שכל ההתחלות קשות היא משום שבנקודת ההתחלה אתה כאדם מתחיל לעשות הפוך ושונה ממה שהיית רגיל לעשות עד אותו הרגע. כשאתה מתמיד לעשות משהו שאתה כבר רגיל בו, זה פחות קשה כי אתה לא צריך לכפות על עצמך לעבור מצד אחד לצד השני, כי אתה עושה משהו שאתה כבר רגיל לעשות אותו. התחלה באה לידי ביטוי בכך שאתה מתחיל לעשות משהו שלא עשית אותו קודם לכן, אתה מתחיל לנהוג בצורה שונה מאשר נהגת עד אותו הרגע ולכן כל התחלה היא קשה, בגלל שאתה צריך לעבור מצד אחד לצד השני.

בנוסף כפי שכבר התבאר, כדי להגיע לנקודת איזון של תכונה כלשהי עליך לעבור בנקודות הקיצון שלה, ז"א אם לדוגמא אתה מאוד קמצן או להפך אם אתה מאוד פזרן, אם ברצונך להגיע לנקודת האיזון אתה צריך להתנהג תקופה מסוימת בצורה ההפוכה והמנוגדת בתכלית לתכונה הנוכחית שלך ועל ידי זה תוכל אח"כ להגיע לנקודת איזון באמצע. גם התחלות כאלו הן מאוד קשות כי בהן לא רק שאתה עושה משהו שלא היית רגיל לעשות אותו קודם לכן, אלא אתה מתחיל לעשות משהו הפוך ממה שאתה רגיל אליו.

אך דע כי כפי שכבר התבאר המקום והתכונה שבה הכי קשה לך, היא המקום שבו יש לך הכי המון פוטנציאל התקדמות. הדברים שהכי קשה לך להתמודד איתם הם הדברים שאם תתמודד איתם אז שם תוכל ליצור לעצמך פריצות דרך. מכאן ניתן להבין כי אם כל ההתחלות קשות, אז עליך לנסות כל הזמן לעשות התחלות חדשות, עליך לפעול כל הזמן באותה צלילות מחשבתית והתלהבות של נקודת ההתחלה. כשאתה מתחיל לעשות משהו אז יש בך אנרגיה מיוחדת של התחלה, אנרגיה של אמונה עצמית, כוח רצון חזק, ישוב הדעת, שמחה ועוד. התכונות האלו אתה צריך לשמר אותן לאורך כל הביצוע ולא רק בהתחלה ולכן מומלץ מאוד שכל הזמן תעשה התחלות חדשות. פשוט תרגיל את עצמך לחשוב כאילו היום אתה מתחיל הכל מחדש. אל תיתן לעצמך לפעול מתוך הרגל תעשה הכל עם אותה ההתלהבות של נקודת ההתחלה. ואז אם אתה כבר בכל מקרה נמצא עם אותן אנרגיות של ההתחלה, אז בכל מקרה לא הפסדת כלום, אך אם אתה כבר פעלת בגלל ההרגל, אז העוצמה שיש להתחלה החדשה היא תיתן לך אנרגיה נוספת וזריקות עידוד לאורך כל ההתמודדות שלך.

יתרון נוסף שיש להתחלה היא בכך שבנקודת ההתחלה אתה מחובר לעיקר ולתכלית של המשימה. תוך כדי המשימה אתה כבר פועל מתוך הרגל ואתה לעיתים שוכח את המטרה העיקרית של כל המשימה ובכל מקרה התכלית אינה ניצבת בפניך בדיוק כמו בנקודת ההתחלה שבה התכלית בד"כ ברורה וממוקדת יותר (זה רלוונטי גם לנקודת ההתחלה הקודמת שעשית גם אם היא היתה תוך כדי פעולה) . כפי שכבר התבאר החלטות נכונות נובעות מהיכולת להסתכל כל הזמן על התכלית של הכל, כל הטעויות של האדם נובעות מכך שהוא שוכח את התכלית של עצמו. ולכן בשביל עצמך רצוי שתהיה במשך כמה שיותר זמן באותה צלילות המוח והמחשבה כמו בנקודת ההתחלה כדי שתמיד תזכור להיצמד לתכלית על מנת שהפעולות שלך בהווה יהיו טובות יותר. רק לצורך הדוגמא אחד מכללי ההשקעה הנכונה בשוק ההון אומר כי אל תחזיק מניות כי הן כבר אצלך רק בגלל שכבר קנית אותן בעבר, עליך בכל פעם לבדוק האם הייתי קונה את המניה הזו שיש לי גם היום. אם התשובה היא כי היית קונה את אותה המנייה גם היום, אז עליך להחזיק באותה המניה גם עכשיו, אם לא היית קונה את המניה גם היום עליך למכור אותה בהקדם. כלל זה משוק ההון מבוסס בדיוק על הרעיון הנ"ל שאומר כי עליך כל הזמן להתחבר לנקודת ההתחלה שלך עצמך ולזכור מה התכלית של הפעולה שאתה עושה בהווה, האם היא עבור העתיד או שמא היא בגלל העבר. אתה אמור לפעול בשביל ההווה והעתיד ובשום פנים לא לעשות משהו רק כי אתה כבר רגיל לעשות אותו.

לסיכום, כל ההתחלות קשות אך כל ההתחלות הן הזדמנויות הצלחה חדשות. נסה מעת לעת להתחבר לאנרגיות ולשיקול הדעת של נקודת ההתחלה שלך, נסה להיות תמיד ממוקד כמו ברגע ההתחלה, כל הדרך אל האושר וההצלחה.

המאמר עסק ב התחלות חדשות, התמודדות, קושי, תכלית, הצלחה, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

למה כל ההתחלות קשות ? למה חשוב לעשות כל הזמן התחלה חדשה ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=245


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]