חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לימוד פיסול





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי פילוסופיה אושר הצלחה

נושא המאמר: כמה זמן הזוגיות שלך תחזיק ? האם האהבה שלך יציבה ? במה זה תלוי ?
מאת: להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il   שמור מאמר למועדפים

כמה זמן הזוגיות שלך תחזיק ? האם האהבה שלך יציבה ? במה זה תלוי ?

בהמשך למה שהתבאר על מהי אהבה ובמה היא באה לידי ביטוי בהמשך לכך אענה על השאלות, מה גורם לזוגיות להיות יציבה ? מה גורם לאהבה להתקיים לאורך זמן ? האם אהבה אמורה לגדול עם הזמן או לדעוך ? איזו אהבה גדלה עם הזמן ואיזו דועכת ? עד כמה האהבה שיש לך יציבה, מה הסיכוי שהיא תתפרק יום אחד ? מה גורם לאנשים להתרגש ולאחר מכן להתגרש ? כיצד יכול להיות שאנשים אוהבים כ"כ אחד את השני ולבסוף מתגרשים ? האם האהבה שלך אכן אמיתית ? מהי אהבה טובה וראויה ? מאילו סיבות אתה אמור לאהוב את בן הזוג שלך ? האם אתה אוהב את בן הזוג שלך מהסיבות הנכונות ? האם בן הזוג שלך אוהב אותך מהסיבות הנכונות ? כיצד תדע האם יש סיכוי לזוגיות שלך להצליח ? האם ניתן לדעת מראש מה הסיכויים של מערכת יחסים להצליח ? כיצד תדע האם כדאי לקחת את הזוגיות והאהבה לשלב של מחויבות וחתונה ? כיצד תדע עד כמה האהבה אמיתית ועוד ?

התשובה לכל השאלות האלו היא, שהעתיד של אהבה ומערכת יחסים זוגית נגזר מהיציבות של הרגשות שיצרו את הזוגיות. מה ז"א ? זוגות אוהבים ומתאהבים אחד את השני מסיבות שונות. ניתן למנות אין סוף דברים שבגללם גבר אוהב אישה ואישה אוהבת גבר, אהבה נוצרת באין סוף דרכים וצורות. אומנם לכל אהבה יש מידת יציבות אחרת ועתיד אחר. אך כיצד תדע לאיזה סוג שייכת האהבה שלך ? התשובה על כך בקצרה היא, שככל שהאהבה נובעת יותר מהמהות של בן הזוג כאדם כך היא יציבה יותר.

הסבר: את כל הסיבות שבגללן אדם מתאהב באדם אחר, ניתן לדרג אותן במדד של עד כמה הסיבה הזאת קשורה למהות של בן הזוג, עד כמה היא קשורה למי שהוא כאדם. לדוגמא, יופי / כסף ועושר אין שום קשר בינם לבין האדם, כסף בא וכסף הולך, לעומת זאת השכלה לדוגמא היא יותר קשורה למהות של האדם, כי היא חלק ממנו, לא ממש ניתן לקחת למישהו את הידע שלו. הסיכוי שהוא יאבד את הידע שלו קטן בהרבה מהסיכוי שהוא יאבד את כספו. אך למרות זאת גם השכלה עדיין אינה ממש חלק מהמהות של האדם ביחס לתכונת אופי שלו כגון שמחה / רוגע / סבלנות / אופטימיות / ביטחון עצמי וכיו"ב. השכלתו של האדם לדוגמא יכולה להיות לא רלוונטית במקרים מסוימים, השכלתו של האדם אינה חלק ממנו, ההשכלה עוזרת לו לאדם רק במקרים מסוימים, רק במקומות מסוימים ורק בזמן מסוים, ההשכלה של האדם אומנם לא ממש ניתן לקחת אותה ממנו ביחס לכסף לדוגמא, אבל עדיין היא לא חלק מהאדם כמו תכונת אופי. תכונת אופי מלווה את האדם יותר זמן מאשר ההשכלה שלו, תכונת אופי קשורה יותר לנפש האדם מאשר ההשכלה שלו, עם תכונת האופי אתה נמצא 24 שעות ביממה, תכונת אופי באה לידי ביטוי בכל פרט קטן של החיים ובכל מקרה היא באה לידי ביטוי הרבה יותר מאשר השכלה.

הרעיון הוא שככל שהאהבה נובעת מגורמים שקשורים יותר למהות של בן הזוג, לתכונות האופי שלו, לנפש שלו, למי שהוא כאדם, ככל שהזוגיות מבוססת על דברים כאלו כך הזוגיות תהיה יציבה יותר לאורך זמן, כך האהבה תמשיך להתקיים זמן רב יותר. בנוסף אהבה שתלויה נניח במראה ויופי של בן הזוג, סטטיסטית היא תדעך עם הזמן, כי אין מה לעשות אנשים מזדקנים. לעומת זאת אהבה שמבוססת על האישיות של האדם שמולך, בהנחה שהאדם שמולך הוא אכן אדם טוב, אהבה כזאת רק תגדל עם הזמן, משום שככל שהזמן עובר יותר כך אתה מכיר טוב יותר את האדם שלצידך, כך הגורמים שבגללם האהבה קיימת מתבססים יותר במשך הזמן. אחרי כמה עשרות שנים עדיין תהיה אהבה, כי היא נוצרה מהסיבות הנכונות ותוחזקה מהסיבות הנכונות. לעומת זאת אהבה שמבוססת על דברים שאינם קשורים לאופי האדם, אהבות מהסוג הזה גוררת אחריהן בד"כ גירושין. הסיכוי לגירושין הוא פונקציה ישירה של עד כמה הזוגיות והאהבה היו מסיבות שקשורות לאופי ולמהות של שני בני הזוג כבני אדם.

נחזור לרגע לאדם עשיר, האם זה הגיוני להתאהב באדם עשיר שיש לו הרבה כסף ? האם הכסף והקריירה אינם חלק מהאדם ? התשובה על כך היא כזו. אם האדם קיבל את הכסף בירושה או שהוא זכה בו בלוטו זה כמובן ברור שאין שום קשר בין הכסף לאדם, מה שבא בקלות באותה הקלות יעלם. לעומת זאת אם האדם נניח למד המון, התאמץ המון והרוויח את הכסף, במקרה כזה הכסף הוא עדיין לא המהות של האדם, וגם הידע והקריירה שלו שמביאים לו את הכסף גם הם אינם המהות של האדם, אבל יכולות האופי שלו שעזרו לו להרוויח את הכסף הם אכן המהות שלו, יכולות כגון התמדה, סבלנות, עקשנות, כוח רצון וכיו"ב.

כאשר אתה רוצה לדעת עד כמה בן הזוג שמולך איכותי, בדוק את הדברים שבהם הוא מנסה למכור את עצמו, ככל שהם קשורים יותר למהות שלו כאדם, כך הוא טוב יותר, ככל שהוא מנסה למכור את עצמו בגלל דברים שאין להם קשר למהות שלו כאדם כך הוא ריקני יותר. אילו הוא יכול היה למכור את עצמו במשהו יציב ואמיתי למה לו למכור את עצמו בחיקוי זול ?

בנוסף שים לב לסיבות שבגללן אתה נמשך וחושק בבן הזוג שלך, עד כמה הן קשורות לאישיות שלו ? עד כמה האישיות שלו היא גורם מכריע בכך שאתה איתו ? האם היית מוכן להיות רק עם האישיות שלו בלי הדברים החיצוניים שלו כגון כסף , יופי וכיו"ב ? עד כמה חשובים לך הדברים שאינם קשורים לאופי של הבן זוג ? מה אתה בודק בבן זוג קודם, את האופי או היופי ? האם אתה בודק בכלל את האישיות של האדם שמולך ? עד כמה חשובה לך הנפש והאישיות של בן הזוג שלך ? במה באה לידי ביטוי החשיבות של האישיות של בן הזוג שלך בעיניך ? על מה אתה נותן יותר דגש בזוגיות ? האם האהבה מתפתחת בגלל שאתה מכיר את בן הזוג טוב יותר כאדם, או בגלל שאתם יוצאים לבלות יותר ? האם הזוגיות שלכם נבנית בגלל הכרות מעמיקה יותר שלכם אחד את השני, או בגלל דברים חיצוניים ? עד כמה חשובים לך הדברים החיצוניים בקשר ? עד כמה החיצוניות משפיעה עליך בבחירת בן זוג ? עד כמה החיצוניות של בני הזוג מהווה גורם מכריע ? עד כמה החיצוניות מהווה גורם ראשון ? עד כמה אתה באמת אוהב את בן הזוג שלך מהסיבות הנכונות, מסיבות יציבות שיגרמו לקשר שלכם להמשך ? האם לדעתך ניתן להתחייב על כך שהדברים שגללם אתה אולי רוצה להתמסד הם אכן יציבים ? עד כמה באים לידי ביטוי ביום יום הדברים שבגללם אתה אוהב את בן הזוג ? עד כמה הם באים לידי ביטוי בתקשורת ביניכם ? תכונות אופי לדוגמא משפיעות לחלוטין על רמת התקשורת של בני הזוג, לעומת כסף ויופי לדוגמא שאין שום קשר בין הימצאותם ליכולת התקשורת של בני הזוג.

לסיכום, תהיה כנה עם עצמך ותבדוק על מה האהבה שלך מבוססת. אם אתה חפץ בזוגיות יציבה תוודא שהזוגיות שלך מבוססת על בסיס מוצק ואיתן שקשור לאופי של בני הזוג כבני אדם ולא לדברים חיצוניים. ככל שהזוגיות תהיה מבוססת יותר על מי שאתם כבני אדם, במובן הפשוט של המילה, בלי כל המסכות והגינונים, כך הזוגיות שלכם תהיה יציבה יותר ותחזיק מעמד לזמן רב יותר. בהצלחה.

המאמר עסק ב רגשות, אהבה, זוגיות, חשיבה חיובית, כוח המחשבה ועודמאת להצליח בכח המחשבה EIP.co.il -

כמה זמן הזוגיות שלך תחזיק ? האם האהבה שלך יציבה ? במה זה תלוי ?

תהנה מעוד מאות מאמרים בנושאים אושר, אהבה, הצלחה, שמחה, מודעות, תת מודע, פסיכולוגיה, בטחון / הערכה עצמית, כח המחשבה, פתרון בעיות, כוח הרצון, חשיבה חיובית, פילוסופיה, ניהול ועוד.


קישור לאתר המקור: www.eip.co.il/?key=177


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י להצליח בכוח המחשבה EIP.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]