חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בית בציורי ילדים...





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תשלום אינטרנט תשלום מס מס תשלומים מס הכנסה

נושא המאמר: תשלומי מס באמצעות האינטרנט
מאת: אלי דורון, עו"ד - ליאת בהר-כהן, עו"ד / [email protected]   שמור מאמר למועדפים

רשת האינטרנט היא מדיום יעיל לתקשורת בין האזרח לרשות. יתרונות השיטה רבים- בראש ובראשונה עסקינן באפיק תשלום זמין ונוח בו ניתן לבצע תשלום כל יום כל היום, דבר החוסך מן האזרח את הבירוקרטיה והעמידה בתורים הארוכים בנקודות התשלום.

מן ההיבט של הרשות הרי שמתן מענה כגון דא לאזרח תשפר לאין שיעור את תדמית הממשל המצטייר כאיטי ומסורבל בעני האזרח הפונה. יתרה מכך, בהסתכלות ארוכת טווח ובראייה כולל אין ספק כי הפעלת מערכת מכווננת תביא לחסכון רב בעליות.

הגם שכך, תשלום ברשת הוא שינוי תרבותי וטכנולוגי הן עבור האזרחים והן עבור מערכות הממשל, ומשכך התהליך מתפתח שלב אחר שלב ובהדרגה, אגב שהוא משקף את הקושי לסגל דפוסי התנהגות חדשים.

רשות המיסים מציעה באתר הבית http://www.mof.gov.il/taxes/ מס' אפיקים

לתשלום באתר, כאשר מדי זמן מוספים בהדרגה עוד ועוד כאלו לנוחיות האזרח.

להלן תוצג רשימת האפשרויות הניתנות לתשלום באינטרנט:

א. מקדמות מס הכנסה- ניתן לשלם שובר "תשלום מקדמות מס הכנסה - עפ"י המחזור העסקי" באינטרנט, ללא צורך ברישום קודם. סכום מירבי לתשלום – 10,000 ₪ וסכום מינימום 25 ₪, למעט דוחו"ת אפס.

ב. דו"חות ניכויים (חדש!) – ניתן לדווח חודש בחודשו באמצעות האינטרנט, ללא צורך ברישום קודם. תשלום דו"ח עד ליום 19 לחודש בשעה 18:30 ייחשב כמשולם במועדו. סכום מירבי לתשלום באשראי – 10,000 ₪ וסכום מינימום 25 ₪, למעט דוחו"ת אפס.



ג. תשלום חובות מע"מ והגשת דוחו"ת מע"מ- ניתן לשלם חוב למע"מ באמצעות האינטרנט, אין צורך ברישום קודם לצורך כך. לעומת זאת אם הינך מבקש לדווח למע"מ באמצעות האינטרנט יש לבצע רישום קודם, נוח וידידותי למשתמש, באתר. כמן כן, ניתן לקבל פרטי עוסק מורשה לפי מספר עוסק מורשה.

ד. תשלומי מכס-בהתאם לשירות זה ניתן לשלם מס יבוא. תקרת תשלום באשראי - 10,000 ₪.

ה. חובות מס הכנסה- בשירות זה ניתן לשלם הפרשי מס וחובות למס הכנסה. אין צורך ברישום מוקדם. לאחר תשלום בפועל ישלח אישור. סכום מינימלי לתשלום – 25 ₪.

ו. מס שבח מס רכישה ומס רכישה (חדש!) - מערכת זו משמשת לביצוע תשלומי מיסוי מקרקעין. אין צורך ברישום מוקדם. לאחר ביצוע התשלום ישלח אישור בדואר ו/או בדוא"ל.

ז. קנס מינהלי- שירות זה נועד לתשלום קנסות מינהליים בגין עבירות באגף המכס והמע"מ ובאגף מס הכנסה, מיסוי מקרקעין, ומשרד התעשייה, המסחר והתעסוקה. אין צורך ברישום מוקדם. הסכום המקסימלי לתשלום באשראי- 10,000 ₪ והמינימלי – 25 ₪. לאחר ביצוע התשלום בפועל ישלח אישור לתשלום.

עינינו הרואות כי רשויות המס עושות בהדרגה להרחבת אפשרות התשלום המקוון, וראוי לציין כי עסקינן באופציה לתשלום הנוחה למשתמש.

ww.adviser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ליאת בהר-כהן, עו"ד / [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]