חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אסור לתת יד לסגירת בית הספר לרפואת שיניים באונ' ת"א





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קוסמטיקאית קוסמטיקאית בראשל"צ קוסמטיקאית בראשון לציון טיפולי פנים

נושא המאמר: מיומנה של קוסמטיקאית-4
מאת: יהודית מורי   שמור מאמר למועדפים

מיומנה של קוסמטיקאית-4
לבנה היתה בשנות ה-50 לחייה. אישה נאה, נמוכת קומה שצבע ים כחול ושמים תכלת לסירוגין בעיניה. מעולם לא ראיתי עיניים בגוון מיוחד שכזה. לבושה טיפ טופ במיטב האופנה האחרונה, היתה מגיעה לקליניקה לטפולים למניעת הזדקנות העור ולטיפולי רפלקסולוגיה.
ללבנה היה עסק קטן למוצרי טואלטיקה.
בעבר היתה נשואה ליוסי ולא באושר רב, שניהם ניהלו חברה משותפת. לבנה היתה אחראית על פיתוח המוצרים, פגישות עם כימאים, אריזות וכד'.יוסי היה אחראי על ניהול העסק והעובדים, שיווק המוצרים וכד'...גרים היו ברמת השרון, בוילה הכי יפה בסביבה.
וילה מטופחת, שלוש קומות, גינה פורחת בחזית, מזרקות, פסלים, מכוניות יוקרה ליד הבית, נסיעות לחו"ל כענין שבשגרה. לכאורה, היה לה כל מה שבן אדם יכול לבקש בחייו, אבל עם זאת לא היתה מאושרת.
לאורך כל שנות נישואיה היו עליות וירידות ביחסיה עם בעלה, מהלכים רבים שעשה ללא ידיעתה בניהול העסק גרמו לקריסתו של העסק בן 100 העובדים ולפשיטת רגל.
הבית היפה הוצע למכירה על ידי כונס נכסים, מכוניות היוקרה נמכרו והם נותרו ללא קורת גג לראשיהם.
כמו שנאמר" מאיגרא רמה לבירה עמיקתא".
שכרו דירה קטנה להתחלה חדשה, לבנה, לא ידעה את נפשה מרוב צער וחשה אל יוסי חוסר אמון מוחלט.
המעבר מוילת פאר לדירה קטנה והירידה ברמת החיים והפתאומיות בה הכל קרס כמו כדור שלג ללא יכולת להיעצר, גרמו לה להבין שהכל אקראי בחיים ואין בטחון ושמעולם לא היתה מאושרת למרות הפאר הרב. תמיד היתה אשה מעשית, מנהלת ולפתע החלה ללכת למפגשי מדיטציה, דמיון מודרך, קבלה ועוד...
לאט לאט שיקמו את חייהם. לבנה, שהיתה עצמאית בנשמתה, אשה חרוצה עם כוחות נפש אדירים, אספה את השברים ופתחה עסק קטן, לאחר כשנה עלתה על דרך המלך והיא מתקדמת בהצלחה.
מגיל צעיר ולאורך כל חייה הרגישה שהיא חייבת להוכיח את עצמה ולהצדיק את קיומה. אביה התאכזב כשנולדה, ציפה לבן זכר ולא טרח להסתיר את הרגשתו ואף לציין זאת בפרהסיה.
לבנה חשה מאז ומתמיד לא רצויה ומכאן פיחתה את הרצון להוכיח שהיא ראויה, שהיא מצליחה, שהיא לא מאכזבת.
בגלל הרגשת הדחייה פיתחה תלות ביחסיה ליוסי משל היה אחרון הגברים עלי אדמות, ולמרות אכזבתה ממנו לאורך השנים וחוסר האמון שליווה אותה ביחסיה אליו, לא העלתה בדעתה לסיים את נישואיה אליו.
יום אחד התקשרה לקליניקה וקבענו למחרת בבקר.
למחרת בעודה שוכבת על מיטת הטיפולים לצלילי "הגן הקסום"מוסיקה קלאסית מדהימה ולאור צלליות הנרות שמסביב, מתמסרת לעיסוי כפות רגליה הקטנות בשמן החם תחת ידיי, התיישבה בפתאומיות על המיטה.
"היינו אתמול ברבנות, יוסי רוצה להתגרש" אמרה וגופה רעד ללא שליטה, ובכיה החזק קטע את המוסיקה השקטה וגבר עליו.
נרגעה מעט, סיימנו הטיפול באמצע ונפרדנו בחיבוק חם.
לימים נודע לה שליוסי יש רומן שהתחיל כבר בזמן נישואיו אליה.
עם מי היה לו רומן? לא הייתם מאמינים, עם רקדנית בטן, לבנה לא ידעה את נפשה מרוב צער, תחושת העלבון היכתה בה. תחושת הכשלון הצורבת, הפגיעה בנשיות, היא האינטליגנטית, החכמה, אשת העולם הגדול ננטשה ולטובת מי.
מאז הגירושין הפתאומיים, לבנה שוב אספה את השברים והפנתה את מרצה לקידום העסק שלה.
לפעמים, אין ברירה וצריך לנתק את הקשר הישן, שזו אהבה ממכרת ממש כמו סם.
אין הרבה תרופות שיעזרו ללבנה לעבור את שלב הגמילה של הכאבים, הזמן יעשה את שלו.
הכותבת היא יהודית מורי מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה ורפואה אלטרנטיבית בראשל"צ.
www.morclinic.com

morclinic.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יהודית מורי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]