חיפוש מאמרים

11715 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קבלה מעשית היזהרו





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קהילות ענין הצרכן הוירטואלי תמהיל השיווק מולטי מדיה

נושא המאמר: The age of YOU Media
מאת: דני צימט   שמור מאמר למועדפים

תשס"ז הייתה (מנקודת המבט המקצועית שלי) שנת הבלוגספרה.

המציאות האינטרנטית ותופעת הבלוגים ברשת הולידה מרחב חברתי-תרבותי-צרכני חדש המאפשר לכל אחד ואחת התבטאות חופשית, כזו המשנה את חוקי המשחק בין ספק המידע, המפרסם בשפה שלנו, לבין הצרכן שלו.

מגזין ניוזוויק קרא לתופעה The age of YOU Media

האינטרנט שבר את כל הפרדיגמות שהכרנו בישראל.
4 מיליון גולשים בכל יום ויום. 80% מהגולשים נכנסים לאינטרנט לפחות פעם ביום ומבלים באינטרנט שעה ביום בממוצע. הגולשים מחפשים מידע . שולחים/מקבלים דואר אלקטרוני. קוראים חדשות.
ואכן האינטרנט הפך זה מכבר לזירת מולטי- מדיה אולטימטיבית. טקסטים. תמונות. וידאו. מה לא ?

פלטפורמת הרשת יוצרת עבור כולנו הזדמנות ליעל משמעותית את הפצת המסרים השיווקיים הודות ליכולת הפילוח של קהלי היעד, או כמו שנהוג היום לכנותם
" קהילות עניין אינטרנטיות".

האתגר, בעצם החובה להשתלב במציאות הצרכנית החדשה מחייב את כולנו להכיר את ערוצי ההידברות עם הזן החדש של הלקוחות שלנו, הצרכן הוירטואלי , זה שמחפש כל העת חוויות קניה ומעדיף בעליל המלצות קנייה- לא מפי המפרסם- אלא דווקא מידידים וסתם זרים עמם הוא מתקשר נון-סטופ בבלוגים, קהילות ואתרים חברתיים ברשת נוסח web2 כגון תפוז, וואלה, ynet
Caf? TheMarker, ורבים אחרים.

בעידן שבו בעצם נעלמו הסקופים מחיינו, מאבדים הטלביזיה, העיתונים והרדיו את הבכורה כספקי המידע העיקריים בחברה הישראלית , אך תמהיל המדיה של מירב הקמפינים הוא עדיין שילוב מאוזן ככל האפשר בין ערוצי המדיה המודפסת, האלקטרונית ושילוט החוצות: הכול בהתאם ליעדי השיווק והתקציב כמובן .

מה נאחל לשנת תשס"ח?

בריאות, בראש וראשונה ( את האלגוריתם המבטיח בריאות טובה עדיין לא המציאו לצער כולנו).

בטחון . האם נזכה בדורנו לראות את השלום המיוחל . לא לנו כנראה הפתרון.

שגשוג כלכלי . נראה על פניו שאנחנו בכיוון הנכון. צמיחה שנתית של 6%. גאות בצריכת מוצרים בני-קיימא. ישראל במקום ראשון בעולם בהוצאה על מחקר ופיתוח כאחוז מהתוצר.

אך למרות הנאמר, לא קשה להבחין שאנחנו חיים בעצם בגן-עדן של שוטים.

פערי ההכנסות בחברה הישראלית, השחיתות השלטונית. נטל המיסוי הגבוה. הפריון הירוד. התחרותיות הנמוכה ברוב מגזרי המשק ובריחת המוחות: אלפי מהנדסים, אקדמאים ובעלי מקצועות חופשיים שירדו בעשור האחרון מישראל מחלישים את המשק הישראלי ורשימת החוליים עדיין ארוכה.

השינויים החברתיים, התרבותיים והכלכליים הנובעים מהגלובליזציה מחלישים בלא ספק את החברה והכלכלה בישראל – והרי לנו סיבות טובות לדאגה ובעצם גם לתקווה ששנת תשס"ח תהיה שנה טובה בהרבה מקודמתה.

שנה טובה

www.zimet.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דני צימט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 



ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!

After almost a year of wearing a Rolex Submariner rolex replica uk 114060 watch, I've come to at least one conclusion - this is a darn tough timepiece to beat. To own a Rolex watch for many replica watches sale people is an aspiration. The power of the Swiss company is that it has created a demand for the name, in many ways, more so than the products they produce. People often come to me and rolex replica say, "Ariel, I want a Rolex." I usually respond with, "OK, what Rolex do you want?" The answer is, "I don't know, that is why I need your rolex replica help, I need you to help me choose one." The message there is that Rolex is a company whose image in many ways is louder than its products. But at aBlogtoWatch, product is everything. The good news is that when it comes to product, Rolex watches rolex replica sale rarely let you down. If anyone asks me why Rolex is such a successful brand I often point out that "their products are actually really good."