חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך יוצרים בתים מעוצבים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: MLM מינוף רוחים גבוהים שווק רשתי

נושא המאמר: שווק רשתי-לא מה שחשבת
מאת: גיא    שמור מאמר למועדפים

שלום
שמי גיא בן 39, מסגר במקצועי ואמן בנשמתי.
כבר בגיל צעיר ידעתי שאני רוצה לעסוק באומנות. כשגדלתי קצת, הבנתי שמה שאני אוהב נקרא אומנות פלסטית. כנער מתבגר בקבוץ היו לי קרקע פוריה וכל המשאבים (מסגריה, נגריה וכו') כדי לעסוק בבניה של פסלים ומיצבים. כל זאת, למורת רוחם או לשמחתם של חברי הקבוץ (תלוי את מי שואלים).
השתחררתי מהצבא והחלטתי לעבור לעיר ולממש את עצמי כאמן. תכננתי לעבוד קשה מספר שנים, להרויח כסף שיספיק לי למחיה וישאיר לי זמן פנוי לעסוק במה שאני באמת אוהב.
מכיון שמה שידעתי זה מסגרות, חפשתי עבודה בתחום ולאחר זמן קצר מצאתי עבודה כמסגר של האופרה הישראלית. לאחר תקופה נהדרת באופרה עזבתי ועם הנסיון והקשרים בענף התאטרון והאירועים, הקמתי עסק עצמאי שנתן שרותים טכניים לתאטראות.
הכל נראה מבטיח וחשבתי שהחלום שלי עומד להתגשם. התקדמתי, קבלתי הרבה עבודות והייתי מוערך ומוכר בענף. בפועל אומנם הרוחתי יותר כסף אך הייתי מחויב למקומות להם נתתי את שרותי וכל זמני היה מוקדש לעבודה. מצאתי עצמי מזיז הצידה את התוכניות שלי לעסוק באומנות, רק כדי לעזור למישהו אחר לפתח את התוכניות שלו.
הקאמרי האופרה, להקת מיומנה ועוד אחרים וטובים סיפקו לי את מימוש הצורך הקיומי ולכן הייתי חלק מהתוכנית שלהם ולא הגשמתי את התוכניות שלי. חשבתי לעצמי שבמשך הזמן יהיה בסדר אך הזמן עבר ועבר וחוץ מכמה פרויקטים קטנים שלי לא עשיתי הרבה אומנות.
לפני כשנתיים שהגעתי לגיל 37 הסתכלתי קדימה וראיתי שהחלום נשאר אותו חלום אך בפועל לא השתנה כלום. אומנם הרווחתי יותר כסף והצלחתי להרויח כמו חברי בהייטק, אך גם הם וגם אני הרווחנו מספיק כסף רק כדי לעבור את החודש, לרדת פעם בשנה לסיני, מדי פעם לעשות טיול בחו"ל, לאכול במסעדה, לשלם שכ"ד או את תשלומי המשכנתא. בקיצור הייתי שקוע עמוק בתוך "מרוץ העכברים" הבלתי פוסק.
כשהבעתי את מחאתי בפני חברי ומשפחתי, דאגו כולם לסתום לי את הפה בטענה
ש"ככה זה בחיים, שאין לי מה להתלונן, שמצבי מצוין וככה חיים כולם" .
לא הייתי מוכן לוותר ולתת "לגנבי החלומות" שסביבי להשפיע עלי אך מה עושים?
לראשונה בחיי פסעתי לתוך האוניברסיטה. (לא להרשם חס וחלילה אלה לחנות הספרים דיונון). נגשתי למדפים שנשאו שלט "עסקים". בחרתי לי מספר ספרים שעסקו בשוק ההון, בנדל"ן, כמה ביוגרפיות של מצליחנים כמו דונלד טראמפ וסיפורים על אנשים שהצליחו בענק כמו "חשוב והתעשר".
בכל הספרים האלו חזרו כמה מוטיבים: דבר ראשון אמונה והתמדה בדרך, הדבר השני דיבר על "מינוף". הבנתי שבעצם כל עוד אנחנו נרויח רק מול שעת העבודה שלנו לעולם לא יהיה לנו מספיק כסף לממש את החלומות שלנו, שלרוב מורכבים מזמן פנוי ואיזה שהוא תקציב. (לא בעיה לחשב זאת. אדם ממוצע עובד בערך 10 שעות ביום, כפול 45 שנות עבודה נותן לנו בערך 100,000 שעות. אם תכפילו זאת בשעת העבודה שלכם תגלו שלא צברתם הון משמעותי). זו הסיבה שרובינו עובדים כל החיים ואין לנו כסף.

הבנתי עוד שמינוף אפשר ליצור בהרבה דרכים אך יצירת מינוף מתחומים כמו נדל"ן ושוק ההון דורש סכום התחלתי די גדול, שלרובינו לא בנמצא.
אז מה בכל זאת?, אחד הספרים שקראתי בשם "בית ספר לעסקים של רוברט קיאסקי" דיבר על תחום השווק הרשתי. אני יודע שחלקכם מעקמים עכשיו את האף אך אני מציע לכם להמשיך לקרוא כיוון שברור לי שלרובכם אין באמת מושג במה מדובר ואתם ניזונים מרסיסי מידע. וביננו, לרובכם אין אלטרנטיבה טובה יותר ליצור מינוף.
הספר על השווק הרשתי דיבר על שלוש נקודות שתפסו אותי:
- דבר ראשון אפשרות להרויח ממינוף.
- דבר שני השקעה כספית קטנה ביותר.
- דבר שלישי הדרכה צמודה. (אלי זה הכי דיבר כיוון שלא היתה לי שום אורינטציה שווקית)
החלטתי "ללכת על זה".
מאחר ונסיוני היחידי היה בעבודות כפיים, מצאתי לי את החונכים שלי בתחום. בחרתי בזוג שעוסק בתחום כבר 18 שנה והרויח למעלה מ 8 מיליון דולר!! . החלטתי שמהם אני רוצה ללמוד איך מפתחים את העסק.
השקעתי 5,000 ₪ בעסק החדש שלי והשקעתי בו 12 שעות בשבוע (יותר מזה לא יכולתי).
לאחר שנה הייתי ברווח של למעלה ממאתיים אלף ₪, עם רשת גדולה ומסועפת. ומה שקסם לי יותר הוא הפוטנציאל להמשיך ולהגדיל את העסק שלי בלי מגבלה של תקרת הכנסות.
סוף סוף, לראשונה בחיי אני עובד עבור התוכניות שלי ולא מהווה חלק מתוכנית של מישהו אחר. כל יום כשאני קם בבוקר, אני מרגיש שאני שם עוד אבן לבנית החוסן הכלכלי שלי ולהגשמת התוכניות שלי. אפשר להגיד שעברתי את מחצית הדרך לכך.
כן חברים, בעוד שלוש שנים יהיה לי את כל הזמן שבעולם ואת התקציב לעשות מה שאני רוצה. להשקיע בבנית מיצגים ופסלים, לטייל בעולם ולבלות.
אני בטוח שהחלום שלי בטח דומה בתבנית שלו גם לחלום שלך. השאלה היא מה אתה מוכן לעשות כדי להגשים את החלום.
לא אתחיל להסביר לכם כאן על שווק רשתי, על החברה שאיתה אני עובד וכמה שווה לכם לעשות שווק רשתי במתכונת שראיתי בעשרות אתרים שמדברים על התחום.
אשמח לעשות זאת בפגישה אישית עם אלו מכם שהם בעלי ראש פתוח, חזון, מעוף וגם איזו ענווה, המוכנים להציב שאלות במקום סימני קריאה.
אשמח לפגוש את אלו שמבינים שכדי לבחון משהו בצורה רצינית, צריך להשקיע זמן ולא לצפות שבאיזו שיחה של שתי דקות בטלפון יבינו הכל.
לא מדובר כאן בתוכנית התעשרות מהירה. הדרך לוקחת זמן ולא תמיד קלה, אך לדעתי, זאת אלטרנטיבה טובה ששוה לבדוק.
בברכה ובהצלחה גיא שפירא




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גיא שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]