חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בעיות פריון, דיקור סיני וצמחי מרפא





    קישורי טקסט (לפרטים)




מלון ברומניה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: השקעות רומניה נדל"ן רומניה נכסים רומניה רומניה

נושא המאמר: צעדים ראשונים ברומניה - מדריך ליזם המתחיל ברומניה
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) - מוטי הופמן, עו"ד   שמור מאמר למועדפים

ישראלים רבים המעונינים להשקיע בנדל"ן ברומניה, מגלים שהפרוצדורה היא קצת יותר מסובכת מזו הנהוגה בישראל, וזאת משום שהחוק הרומני אוסר על מי שאינו אזרח רומני להיות בעלים של קרקע ברומניה. לפי החוק הרומני יש אבחנה ברורה בין בעלות על נכס בנוי כלשהו, אותה יכול להשיג כל אדם, לבין בעלות על קרקעות ברומניה, אותן יכול להשיג רק אזרח רומני (ובעקבות הצטרפות רומניה לשורות האיחוד האירופי, גם אזרח האיחוד).

לכן, כדי שאזרחים זרים, ובתוכם ישראלים, יוכלו לרכוש מקרקעין ברומניה, עליהם ליצור אישיות משפטית חדשה בעלת "אזרחות רומנית", בדמותה של חברה רומנית, אשר תוכל לרכוש בעצמה את הקרקעות.

החוק הרומני עוסק בעיקר ב-5 סוגי התאגדויות: חברת מניות משותפת (SA), חברה בע"מ (SRL), שותפות (SNC), שותפות מוגבלת (SCS), שותפות מוגבלת לפי חלקים (SCA).

לצורך רכישת בעלות בקרקעות כמוזכר לעיל, יש צורך בהקמת חברה בע"מ (SRL). יש לקחת בחשבון שהתהליך כולו לוקח כחודש ימים, אולם יש לבחון כל מקרה לגופו, ויתכן שפרק הזמן ישתנה ממקרה למקרה. על מנת להקים חברה כאמור לעיל יש, בשלב הראשון, להגיש בקשה ללשכת המסחר הרומנית, הכוללת בעיקר את הפרטים הנ"ל:

· בחירת 3 שמות חלופיים לחברה. רשם החברות יבחר שם אחד, בהתאם לשמות הפנויים במאגר השמות.
· ציון פעילות החברה. בד"כ חברות שמוקמות לצורך השקעה בנדל"ן, יציינו נדל"ן כפעילות החברה, אבל ניתן להוסיף מטרות עסקיות
נוספות אשר בכוונתך לממש.

· ציון כתובת החברה. חייבת להיות ברומניה, אפשרי כתובת המשרד ששכרת לצורך העניין, ולעיתים מתאפשר לרשום את כתובת הנכס שאתה
מעוניין לקנות.

· צילום דרכון.

כמו כן, בשלב זה יש לטפל בעניינים הבאים:
· פתיחת חשבון בנק מקומי. במידה ופתיחת החברה מבוצעת "מרחוק" והלקוח אינו נמצא כלל ברומניה, יש לצרף ייפוי כוח לעו"ד המטפל
בעניין, על מנת שהוא יפתח עבורו חשבון בנק.

· הפקדת הון עצמי של החברה - לפחות 80 יורו. (יופקד בחשבון הבנק שנפתח).

לאחר מכן, כעת יש למלא טופס אשר יוגש לשופט שידון בבקשה לרישום החברה. שלב זה הוא חשוב מאוד ברומניה והוא נעשה כחלק מהמלחמה בהלבנת ההון.

לבקשה זו יש טופס מיוחד, שאליו יש לצרף, בין השאר, את המסמכים הבאים:

· טופס הקמת חברה חדשה (הטופס המתקבל בתום השלב הקודם).

· הצהרות חתומות, הן של הבעלים והן של הדירקטורים, בדבר הכרת החוק.

· במקרה של חברת יחיד: הצהרת בעלים על כך שאין לו חברה נוספת בבעלותו כיחיד.


· הוכחת משרד רשום (כתובת).

· הוכחת הימצאות הון החברה הנדרש בחשבון בנק מקומי.

· העתק ת.ז. של בעלי החברה.

· דוגמת חתימה של הדירקטור.

· ייפוי כוח להגיש את מסמכי ההתאגדות.

· רישומי מס של בעלי המניות והדירקטורים (בד"כ לאזרחים זרים מספיק הצהרת נוטריון בעניין).

לאחר הגשת הטפסים יש לשלם אגרה (המשתנה ממקרה למקרה) על מנת שהבקשה תועבר להחלטת שופט. במידה והוא אינו מוצא ממצאים חריגים/חשודים בבקשה שהוגשה, הוא נותן את אישורו לפעילות החברה.

למעשה, מרגע קבלת האישור החברה רשאית לפעול כישות רומנית לכל דבר ועניין, ותהא כפופה לחוק הרומני, ובתוך זאת למס החברות הנהוג במקום.

בדומה לשיטת המס בישראל, חברה תושבת רומניה תתחייב במס על כל הכנסותיה שצמחו לה ולא תהא משמעות למקום בו הופקה ההכנסה. כמו כן, החברה תתחייב גם במס על הכנסה מדיבידנדים. גובה החיוב של שני סוגי המס הינו זהה – 16%.

בהקשר זה חשוב לציין את האמנה למניעת כפל מס אשר חתמה ישראל עם רומניה ונכנסה לתוקף ב-1.1.99. על פי האמנה, במקרה של העברת דיבידנדים, למשל, מהחברה הרומנית לבעלי מניותיה הישראליים ינוכה מס במקור בשיעור 15%. אולם מאחר ובישראל שיעור המס על דיבידנדים הוא 25% (כשמדובר ביחיד), יינתן לבעלי המניות זיכוי בגין המס הזר שכבר הוטל.

מאחר ונושא המיסוי הבינ"ל הינו רחב מאוד, חשוב לקבל ייעוץ ספציפי בהתאם לנסיבות ולבחון כל מקרה לגופו.

משרד עו"ד דורון, טיקוצקי, עמיר, מזרחי, אשר בין לקוחותיו נמנים אנשי עסקים רבים מהארץ ומחו"ל, פתח לאחרונה סניף מיוחד בבוקרשט, רומניה, על מנת לתת את הטיפול ההולם, המסור והמקצועי ביותר ללקוחות המבקשים לשלב את עסקיהם בהשקעות שונות ברומניה.
חשוב לציין, כי מאחר והמשרד הוא זה שמטפל בעסקה על כל גווניה וצדדיה מתחילת הדרך ועד לאחר חתימת העסקה, הרי שהלקוח אף לא נדרש להגיע לרומניה באופן פיזי.

נא שלחו שאלותיכם למייל: [email protected]

www.adviser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) - מוטי הופמן, עו"ד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]