חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
והדליקו נרות בחצרות קדשך





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ראש דיו דיו טונרים דיו למדפסת

נושא המאמר: מחירי דיו למדפסת זולים אצל יצרן ראש דיו אישי
מאת: אריאל ושי חיימוביץ   שמור מאמר למועדפים

צרכנות נבונה בקניית דיו למדפסת ,ראשי דיו וטונרים ,תחילתה בידע.כ אשר יודעים כיצד לקנות דיו אפשר לחסוך כסף רב חודשית ואף שנתית. שפרו את התמצאותכם בחמש דקות בלבד וחיסכו כסף 365 יום בשנה- דקה אחר דקה (בכל הדפסה והדפסה).

שוק הדיו למדפסות וראשי הדיו למידפסות מוצף במתחרים רבים הצובאים כולם על כיסו של הצרכן הסופי. משום כך, מה שקורה הוא, שלעיתים הצרכן הפשוט שאינו מבין של ממש בתהליכי ייצור דיו ובאיכותו הטובה הנדרשת ,מרגיש חסר אונים ולמעשה הוא קונה דיו למדפסת או טונר למדפסת באופן אוטומטי מן המוכר שאליו הוא פשוט כבר התרגל. הצרכן לא מעלה על דעתו אפילו את האופציה להרהר אודות אפשרויות נוספות ,זולות ואיכותיות הרבה יותר להשיג דיו טוב למדפסת.

כל צרכן עשוי לחסוך כסף של ממש אם יקדיש לעניין מספר דקות (למשל ,כמו רגעים בודדים אלו בזמן קריאת המאמר).
שוק ייצור הדיו על קצה המזלג
תחילה, הדיו למדפסת יוצר רק על ידי יצרניות המידפסות המקוריות. כך למשל ,חברת hp הייתה מייצרת דיו למדפסות hp ובאותו האופן חברת epson הייתה מייצרת דיו למדפסות epson.כל חברה ייצרה לעצמה את הדיו ו"כפתה" בכך על קונה המדפסת להיות "שבוי" ושייך רק לה ולמוצריה הספציפיים. מצב זה אינו אופטימלי כמובן ואינו משרת את הלקוח המדפיס אשר מטיבעו תמיד מחפש חלופות זולות יותר היכולות לענות במחיר מוזל משמעותית על צרכיו.

בשלב כלשהו נוצר מצב שבו יצרניות המדפסות פתחו במגמה של מכירת מדפסות במחיר מוזל במיוחד.ובחוכמה שיווקית לא מעטה הן למעשה הבינו שיוכלו לקבל את יתרת הכסף ולזכות ברווחים עצמם על ידי מכירת התוצר המתכלה – ראשי הדיו במחיר גבוה יותר. זאת אומרת, שלמעשה, הכסף הגדול שהן חישבו להרוויח יהיה על הדיו עצמו (ופחות על המידפסות המיוצרות). שהרי באופן הטיבעי ביותר מדפסת אינה יכולה לעבוד ללא דיו....

שינוי: חברות עצמאיות מתחילות לייצר דיו

אכן,הייתה תקופה מסוימת (לא ארוכה מדי) בה הציבור נפל כשבוי לתוך מגמה זו שיצרו חברות המדפסות באופן מכוון ולא צודק.אולם,מצב זה לא ארך יותר מדי זמן. גורמים פיקחים ו"חיצוניים" ליצרניות הדיו הצטרפו עד מהרה לענף כחברות עצמאיות אשר יטפלו בעניין ייצור הדיו נטו ועצמאית.

איך הן עושות זאת? ב 2 דרכים-
1. על ידי עשיית שימוש חוזר באותן המחסניות של החברות המקוריות (מילוי דיו מחדש – ואיכותי!).
2. על ידי יצירת מחסניות עצמאיות משלהן המתאימות קומפלט לכל המידפסות הקיימות. כל שנחוץ כרגע הוא רק למלא בהן דיו.
מצב זה מתקיים בשוק שנים לא מעטות ומצליח מאד.

האם מדפסת זקוקה ל"ראש דיו מקורי" של החברה שייצרה אותה או יכולה להסתדר עם "ראש אחר"?

תחילה,היו שחששו כי ייתכן ויש משהו במחסניות הלכאורה "לא מקוריות" כדי לפגוע במידפסת הקיימת שלעשה "זקוקה" לראש הדיו המקורי.אולם אנשים אלו התבדו היות וקניית "ראשי הדיו האחרים" הפכה כבר מזמן לנחלת הכלל. אנשים פשוט קונים דיו אחר וזול יותר וחוסכים ומרוצים והמדפסת לא רק שלא נפגעת אלא אפילו מקבלת את ראשי הדיו הלא מקוריים בחמימות ובידידותיות רבה. על כך מעידה הצלחת החברות הרבות הנמצאות בשוק כפי שכל אחד יוכל למצוא אותן בהקלדה פשוטה בגוגל על המילים "דיו" ,"דיו למדפסת","ראשי דיו","ראש דיו" ,"טונרים" (דיו מסוג אבקה) וכן הלאה. הפרסום בגוגל מוצף במכירות של דיו חלופי אשר אינו מקורי.
לכן,כעת איננו "כבולים" לאף חברה וביכולתנו לבחור בעצמנו את הגורם אשר ממנו נקנה מעתה את הדיו שלנו.
לשם כך נצטרך מעט מידע נוסף.

הדברים שחשוב לבדוק אותם חוץ מן המחיר- מעט אינפורמציה

כמות הדיו - חשוב לוודא את כמות הדיו הנשלחת. יש כאלו הטוענים למחיר מוזל אך למעשה המחיר זול היות ופשוט ישנה פחות כמות דיו במחסנית. קל לבדוק זאת על ידי בירור מספר המיליליטרים של הדיו במחסנית.ישנן כאלו של 5 מיליליטר,ישנן כאלו של 15 וכן הלאה. הכל בהתאם לסוג ראש הדיו ולסוג המדפסת.אך כאמור,כדאי ורצוי לשאול ולהשוות מה נותנים לכם בכל מקום ובאיזה מחיר.

איכות הדיו - איכות הדיו היא זו אשר תקבע את יופי ההדפסה ושביעות הרצון מן הדבר המודפס, והרי זה מה שכל אחד ואחד היה רוצה – דיו שמדפיס באיכות גבוהה יפה ועשירה הנעימה לעין. אחרת זה לא זה .....

ישנן כמובן חברות המייצרות דיו איכותי וישנן חברות שרק מציגות את עצמן כך אך למעשה הדיו פרי ייצורן הוא ממוצע בלבד או "רגיל" באיכותו. את זאת אמור לבדוק הקונה ולהתרשם מאיכות ההדפסה בעצמו.

איך בודקים זאת? – פשוט למדי. הדבר נראה וגלוי לעין. הביטו בהדפסה הסופית וראו האם היא יוצאת בצבעים חיים ועשירים או דלה וחיוורת ועמומה.
טריות הדיו- כמובן שקיים הבדל עצום בין דיו ש"שכב" הרבה זמן במחסני החברה (חברה אשר פחות מזמינים ממנה) לבין דיו חדש המצוי במלאי מוחלף תדיר (בחברה שמזמינים אצלה הרבה ושמחדשת כל העת את המלאי).טריות הדיו היא זו אשר קובעת בצורה משמעותית ביותר את איכות ההדפסה.

האם הדרך שבה שולחים לי את הדיו משפיעה על איכותו? -
ייתכן וכן.הסיבה היא שלדיו ישנה נטייה טיבעית להתייבש. לכן ,ככל שהמשלוח הוא טוב יותר (כלומר,ארוז,מוצל ונעשה במקומות שלא כרוכים בהכנסת ראש הדיו למיכלים חמים ולוהטים (מכוניות,מיכלי אופנוע לאורך זמן רב,מעבר חשוף לאור שמש) הרי שתהיה תמיד עדיפות בכך לשמירה על איכות הדיו הנשלח.

מה עוד משפיע על המחיר? (ייצור דיו אישי וקטן יותר לעומת ייצור המוני מאסיבי)-

אופן ייצור הדיו כמובן מעיד המון על איכותו. שיטת הייצור הינה כמובן פס ייצור מקצועי שיש להכירו על הצד הטוב ביותר ולעבור השתלמות ולימוד מקצועי כיצד למזוג אותו אל תוך המחסניות הממולאות בו מחדש. קיים הבדל עצום בין "עובד כללי" המבצע זאת "טוב" לבין איש מקצוע אשר עבר לשם כך הכשרה מתאימה והשולט היטב בהכרת התנאים לביצוע הדבר. אגב,מי שנעזר אי פעם בדבר שנקרא "ערכת מילוי צבע עצמית" וודאי הרגיש על בשרו מהי משמעות מקצועית של מילוי דיו בצורה איכותית. אנשים רבים מסתבכים עם השיטה ועושים טעויות אשר בסופו של דבר יפגמו באיכות הדיו ובתוצאה הסופית המודפסת.
כדי לחשב עבור הצרכן הסופי את המחיר הרי שחברות הדיו החלופי מתחשבות בכוח האדם הרב הנחוץ לפס הייצור של מילוי הדיו. לכן כדאי לתת עדיפות לקנייה במפעל קטן ואישי שאינו משלם כסף על כך לעובדים רבים. כך תוכל לקבל דיו באיכות מעולה וביחס אישי ובמחירים חסרי תחרות.

לסיכום:
מידע חכם וידע נכון אודות הבנת אופן ייצור הדיו, טיב איכותו, וסוגיו השונים - עשוי לחסוך לקונה הנבון כסף רב.רצוי לקנות דיו מתוך הבנה של "כיצד הכי נכון לקנות דיו והיכן" ולא מתוך הרגל כמובן להשאר במקום הקבוע מבלי לדעת מה הוא מספק ומבלי להתעכב מעט על מרכיבי הדיו ואיכותו הסופית .תוצאות ההדפסה עשויות להראות לגמרי אחרת. יפות יותר ,עשירות יותר ומהנות יותר עם דיו איכותי ושאינו יקר במיוחד.


www.tng.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אריאל ושי חיימוביץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]