חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יום הולדת הישרדות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ארה"ב מיסוי ארה"ב נדל"ן ארה"ב השקעות ארה"ב

נושא המאמר: דיווח לרשויות המס בארה"ב - מיסוי בינלאומי - ארה"ב - מיסוי ארה"ב - נדל"ן ארה"ב - השקעות ארה"ב
מאת: ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) - אלי דורון, עו"ד   שמור מאמר למועדפים

[email protected]

חובת הגשת דו"חות שנתיים לרשויות ה מס בארה"ב (IRS) אינה חלה רק על אזרחים ותושבים אמריקאים כי אם, בנסיבות שונות, גם על ישראלים שהנם תושבי ארה"ב ואף על כאלה שאינם תושביה.

חובה זו חלה על ישראלים העובדים בארה"ב, על חברות ישראליות בעלות פעילות עסקית בארה"ב, על יחידים או חברות שהשקיעו בנדל"ן בארה"ב, ועל אזרחים אמריקאיים החיים בישראל או בכל מקום אחר וכן בעלי גרין קארד.

כאמור חובת הדיווח חלה על כלל אזרחי ארה"ב ובעלי כרטיס "גרין קארד" (אשרת עבודה בארה"ב), ואלו חייבים אף אם אינם חיים בתחומי ארה"ב - בעלי שליטה ו/או נושאי משרה בחברות ישראליות או שותפים בשותפויות יהיו חייבים בדיווח לרשויות המס בארה"ב.

בנוסף, כל תושב זר אשר יש לו פעילות עסקית בארה"ב חייב בדיווח כאמור, למעט במקרים בהם לא הייתה לפעילות זו כל הכנסה גולמית, או אם נוכה בגינה מס מלא במקור.


מועד הגשת הדו"ח לגבי יחידים הנו עד 15 באפריל לגבי שנת המס הקודמת, ואילו על אזרחים אמריקאיים החיים מחוץ לארה"ב חלה החובה להגיש הדו"ח עד ל- 15 ביוני. לעניין חברות מועד הגשת הדו"ח הנו עד ה- 15 במרץ , וניתן לבקש ולקבל דחייה עד 15 בספטמבר.

יצויין בהקשר זה כי חובת הדיווח הנה חובה ראשונה במעלה, אשר הסנקציה בגין מחדל באי מילוייה, עשויה להיות חמורה הואיל ורשויות המס בארה"ב ידועות בנוקשותן ובאכיפתן התקיפה את החוקים החלים בקשר עם חובות הדיווח והתשלום. גם אם כאמור אין חובת תשלום מס, מכל סיבה שהיא (בין אם פטור ובין אם אחרת), הרי שחובת הדיווח חלה, גם אם מדובר בדיווח על הכנסה שהמס החל אליה מסתכם ב- 0. אי ידעת החוק אינה פוטרת מחובה לקיימו, ובוודאי שאינה פוטרת מעונש, בגין אי קיומו, ועשוי לכלול חבויות מס גבוהות, קנסות גבוהים ועונשים מנהלתיים.

לשאלו, פגישה או ייעוץ בנושא צרו קשר במייל: [email protected]

www.adviser.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) - אלי דורון, עו"ד שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]