חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מאמר אחרון: אהבתה של תרזה דימון.





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עורך דין מזונות עורך דין לגירושין משמורת

נושא המאמר: ילדים בהליך הגירושין
מאת: עו"ד סנדרוביץ   שמור מאמר למועדפים

הילדים מעל הכל
הליך הגירושין רווי באמוציות, מחשבות, עניינים רכושיים, רגשות מעורבים, פחדים, ובעיקר המחשבה לקראת דרך חדשה. כל צד מעוניין לצאת מהליך הנישואין עם ביטחון כלכלי ובדרך הטובה והמהירה ביותר. חשוב לזכור ? נישואין נבנים (לרוב) על בסיס של אהבה, לעומת זאת, גירושין זהו הליך המבוסס על כסף וילדים.
הדרך לגירושין רצופה מכשולים רבים. לפיכך, חשוב לנהוג בחוכמה ולנהוג על פי כללי המדריך למתגרש!
הילדים מעל הכל.
ההליך אינו קל כלל ועיקר עבור בני המשפחה ובייחוד שלא עבור הילדים. הגירושין הם מבן הזוג, אולם לא מהילדים.
היו רגישים לילדיכם. אין נפקות לשאלה מי אשם בהליך הגירושין ולמי נגמרה האהבה, עובדה אחת ברורה: הילדים אינם צד להליך ? כל ניסיון לגרום לילדים לקחת חלק פעיל בסכסוך כדי ליצור ייתרון יחסי על בן הזוג, יגביר את רגשות האשם של הקטינים בהליך הכבד מנשוא עבורם.
ליידע את הילדים
הילדים חשים את המתרחש בבית, הם מבינים יותר משאנו חושבים, והם מטבעם נוטים לקחת אחריות על מה שקורה במשפחה. אל תתעלמו מרגשות הילדים, חשבו על דרך בריאה (ככל שתהא) ליידע אותם בדבר פירוק המשפחה, ובמידת הצורך, אף לערב גורם טיפולי בעניין.
שימור נישואין בשביל הילדים
כלל נפוץ או "תירוץ נפוץ" בקרב הורים הוא, לשמר את הנישואין הכושלים ולו אך כדי להגן על הילדים.
מחקרים בעולם ככלל ובישראל בפרט מוכיחים, כי לילד עדיף שתי משפחות בריאות, מאשר משפחה אחת חולה. לפיכך, יש ליידע את הילדים ורצוי תוך התייעצות משותפת.
ילדים רבים מקבלים בצורה שונה את הליך הגירושין. חשוב שירגישו כי הם יהיו בבית בטוח, וכי זהו המהלך הנכון עבור עתידכם ובעיקר עבור עתידם.
תשומת לב
היו קשובים לצרכי ילדיכם, לרגשותיהם, למתחולל במוסדות הלימודים ובגנים. חשוב לערב את הגורמים במוסדות החינוך כגון: פסיכולוגים, יועצים, מחנכות, גננות, להתעניין בפעילויות השונות בה הילדים מעורבים ולהיות עם היד על הדופק. זיכרו ? ההליך מאוד מורכב וסבוך גם עבורם.
העברת מסרים
הילדים אינם כלי במאבקים שלכם. היזהרו מלהעביר מסרים דרך הילדים, הילדים אינם "הורים" הם "ילדים", ידם אינה משגת להעניק לכם את עמוד השידרה לו אתם זקוקים בהליך. מעורבות ריגשית מצידכם כלפי הילדים, עלולה לגרום להם נזקים בלתי הפיכים.
ערוץ תקשורת
הילדים אינם ערוץ תקשורת שלכם. זיכרו ? כשמם כן הם, ילדים הזקוקים לחום, אהבה והגנה מירבית. הליך פירוק המשפחה מהווה עבור הילדים מעמסה רגשית. הניסיון לתקשר עם בן הזוג דרך הילדים הוא טעות שמכבידה רגשית על הילד. המלצתנו היא למצוא ערוץ תקשורת עם בן הזוג על אף הקשים הכרוכים בכך.
טובת הילדים
בתי הדין הרבניים ובתי משפט לענייני משפחה קובעים הסדרי ראייה להורה שאינו המשמורן, בימים ושעות קבועים. אל תפגעו בהסדרי הראייה ואל תשתמשו במשחקי אגו כדי "לחנך" את בן הזוג על חשבון טובת ילדכם. ראוי לשמר את הסדרי הראייה, להקפיד למסור את הילד בזמן ולקחתו בזמן שנקבע. נושא זה מאוד חשוב לילד, שמבין ומסגל לעצמו כי בימים מסויימים באופן קבוע הוא יראה את ההורה שאינו המשמורן ויבלה איתו זמן איכות.
www.getnow.co.il

www.getnow.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עו"ד סנדרוביץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]