חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טיפול וייעוץ זוגי- הטיפול בבעיות זוגיות ונישואין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אהבה ערב זמר שירי אהבה שירה בציבור

נושא המאמר: שירי אהבה
מאת: מוטי   שמור מאמר למועדפים

איזה יוצר לא "התעסק" בכתיבה אודות ה"אהבה"? איזה זמר לא שר שירי אהבה ומי בעצם, לא רוצה אהבה?
יש אומרים שכל שירי האהבה עד שנות השישים היו שירי "אהבה קבוצתית",רוב שירי הפלמ"ח עסקו באהבה, אהבה לארץ ישראל. חלקם של שירי האהבה הקבוצתיים, נבעו מן העובדה ששירי האהבה האלה נכתבו ללהקות או לצמדים או לשלישיות כמו: "אל תעברי לבד ילדה ברחוב","סרנדה לך", "אהבת פועלי הבניין",שעל השיר הזה יסופר,שהבניין שנבנה בשיר הוא בית יכין בת"א. נעמי שמר עבדה בבית הסופרים וכל בוקר כשעברה מתחת לבנין (שהיה אז הגבוה בת"א) היו שורקים לה מלמעלה.
בשנות החמישים היו שירים שקטים אשר הוקדשו לנערה אחת כמו: "רחל רחל","השריונים יצאו","סימונה מדימונה" ששר ישראל יצחקי, "ערב של שושנים", "טיול לילי" ששרו הדודאים, גאולה גיל ביקשה "דבר אלי בפרחים" ואין סוף שירים כגון אלה..
מאוחר יותר נולדו שירים שעוררו חיוך ושעוררו מחיאות כפים קצביות כמו: "רוצי שמוליק","רוזה רוזה","עוד לא אהבתי די" שעליו יסופר כי נעמי שמר סיפרה כי כתבה את השיר על ערש דווי לפני ניתוח, שלפניו חשבה כי לא תקום ממנו, ובקוּמה מהתרדמת אמרה על השיר שהיא כתבה אותו כי היא הרגישה שלא אהבה די, מוקדם מידי למות ושיש עוד הרבה דברים שרצת לעשות. "עוד יש הרבה דברים שרציתי לעשות, את בטח תסלחי לי גם בשנה הזאת" (הכוונה למחלה).
ולעומתם שירים עדינים כמו: "שיר אהבה ישן"(אניטה וחואן") "שי","יצאנו אט"...
היו עוד הרבה שירי אהבה שנולדו בעקבות המלחמות שעברנו,שירי אהבה בסלסול מזרחי,שירי אהבה לאמא, שלום חנוך כתב את "מאיה" (אהבה לבתו) אלא,שלידיעתכם, הוא כתב את השיר זמן רב לפני שבתו מאיה נולדה. כך שלמעשה, בתו נקראת על שם השיר שכתב ולא להפך כפי שבודאי חלקכם חשב.
בקיצור, אהבה אהבה.
למה כתבנו שורות אלה? כי ערב הזמר הבא שלנו יהיה בנושא "שירי אהבה", אנחנו יודעים שקשה להכיל את כל שירי האהבה שנכתבו והולחנו אך השתדלנו מאוד לבחור את המיטב ואתכם ביחד נשיר אותם באהבה. חלק קטן מהשירים הנבחרים שנכלול בערב הזה: "ציפור קטנה בלב","ולנטינו", "ההר הירוק","בגללך","ימי התום","ערב כחול עמוק", שאגב את שיר האהבה הזה, כתב שלמה יידוב בספרדית כשהיה בן 13, והוא נקרא במקור "COMO LA LUNA" שנים אחר כך, מאיר אריאל תרגם אותו לעברית.
כפי שנאמר,אלה רק חלק מזערי משירי האהבה שבחרנו. להתראות בכיף ובאהבה
יורם ומוטי
"צמד הווי ובידור"


www.havayvebidur.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מוטי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]