חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נכנסים לחופה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: היפנוזה כפיתרון

נושא המאמר: היפנוזה כפיתרון
מאת: חיים וייצמן   שמור מאמר למועדפים

היפנוזה כפיתרון
כותב - וייצמן חיים

בהמשך למאמר ישנה שיטה לכניסה למצב היפנוטי , שיטה זו עתיקה בת מאות שנים שברבבות הזמן נגוזה עם היעלמותם של כתבים בנושא
אולם לאחרונה התגלה אור עם הימצאותם של כתבים עתיקים העוסקים בנושא
הכתבים התגלו באזור הררי בתוך מערה אטומה מאות בשנים
מערה זו נתגלתה על ידי רועה בדואי


היפנוזה היא העברת נפש האדם מתוך גופו אל העמק הקוסמי , נוצר ניתוק של ממש מהגוף , האנרגיה היא בעצם הנפש שבתוך האדם , גוף האדם ללא נפש [אנרגיה ] היא בעצם מקבילה לבשר ודם בלבד , הנפש היא המעצבת את מחשבתו אישיותו של האדם , גוף האדם הוא בעצם נשא בלבד של הנפש ,לנפש האדם חיים של עד אין סוף , רק הגוף מזדקן לנפש אין גיל ,ברגע לידתו של האדם באופן מידי יש התחברות של הנפש ממסלול האנרגטי ביקום אל תוך גופו של האדם המולד וכשהאדם נפטר יש באופן מידי התנתקות של הנפש מהגוף בחזרה למסלול האנרגטי ביקום.
האדם כאשר הוא נמצא במצב היפנוטי הוא בעצם נמצא במצב של התנתקות הנפש [אנרגיה] מהגוף ומועברת ומתחברת למסלול האנרגטי שנמצא מחוץ לכדור הארץ [ראו מאמר עולמות מקבלים ] הנפש מועברת דרך הדמיון [ עצם הכניסה למצב היפנוטי האנרגיה יוצאת דרך צוהר שנפתח דרך דמיונו של האדם מכיוון שזאת הדרך היחידה ליציאה של הנפש מגופו של האדם והתחברות אל מסלול האנרגטי שנמצא אי שם ביקום העצום]
הכניסה למצב היפנוטי היא בעצם התנתקות מהגוף והעברת הנפש [אנרגיה ] למימד אחר,
ובמימד זה יותר קל לקבל תשובות לדברים אשר בעולם הרגיל אינם מובנים ,במימד זה הדברים יותר מובנים , בעצם הצורך של נפש האדם להגיע למימד זה דרך מצב היפנוטי היא בעצם לצורך מציאת פיתרון או הבנה עמוקה של בעיות .
בחיי יום יום ישנם בעיות ומורכבויות ללא פיתרונות וזאת בשל חוסר הגעה לריכוז גבוה בעולמנו קשה מאוד בעולם חומרי זה להגיע למיקוד ולמצוא תשובות וזה נובע בשל החיבור הגבוה לחומריות .
ולכן בעולמנו קשה להגיע למימד גבוה יותר קשה לנפש "להתעלות " על כן חייבים אנו להיות במצב היפנוטי בכדי להגיע לריכוז גבוהה אשר גורם לניתוק הנפש מהגוף והעברת למסלול באנרגטי למצוא " תשובות "
ההגעה להפנוט לכשעצמו מורכבת וקשה לביצוע יש צורך באימונים רבים עד ההגעה למצב אשר חשים אתם כי נמצאים במימד אחר [ ישנה הרגשה מוזרה של ניתוק הרגלים מהקרקע ] אולם יש דברים שניתן להשתמש בהם אשר יסיעו לכניסה לאווירה ואז כניסה למצב באופן יותר קוסמי

1. השעה חייבת להיות מעבר לחצות
2. חדר קטן וחשוך
3. ארבע מראות תלויות על הקירות [ מראה לכל קיר ]
4. חייבת להיות הקבלה הין המראות בכיוון ובגובה
5. במרכז החדר נר דולק - מיקום הנר חייב להיות באמצע באופן מוגבה כך שיראה דולק באמצע כל המראות בחדר
6. ספר תהילים שנמצא בצידו האחד של הנר פתוח בעמוד ק-ד [ברכי נפשי את ה" –ה" אלוהי גדלת מאוד הוד והדר לבשת - עטה אור כשלמה נוטה שמים כיריעה ]
7. צמח רותה שנמצא בצידו האחר של הנר [גבעול מהצמח יספיק ]לצמח זה יש עוד שמות כגון פיגם - רותה - רודה - לצמח זה ריח עז מאוד הצמח משמש כנגד עין הרע לעליו של הצמח יש דמיון לחמסה בערבית קוראים לצמח פיגין שפירושו נשמה וגם רוחות על פי אמונת הערבים סגולתו של צמח זה להרחיק שדים ורוחות [ אנרגיות שליליות ]
חובה לעמוד בכללים אלו בשלב הראשוני -לאחר קיום הכללים יש צורך להתבונן בנר כדקה ולעצום עניים ולדמיין את הנר דולק במראות שתלויות בחדר יש לדמיין את השתקפויות הנר בארבעת המראות ואז במצב זה יש כניסה לספירה [מימד ] אחר.
ברגע זה שאל כל מה שברצונך בקול רם כשעינייך עצומות -ואתה כבר תקבל את התשובה אתה תחוש אותה - התשובה לשאלתך או בעייתך תיספג בנשמתך ובתת מודע תובל "ליעד"
יתכן שבמצב זה יתרחשו דברים מוזרים ועל טבעיים [אל לכם להיבהל ]

ישנו איסור לכניסה "למצב" בתדירות גבוה
איסור ביצוע כניסה למסלול האנרגטי מדי יום ביומו מצב כניסה באופן יום יומי דורש המון אנרגיה , וכניסה שכזאת עלולה לגרום יותר נזק מאשר תועלת , על כן מותרת כניסה פעם בעשרה ימים וזאת על מנת לתת לנפש מנוחה - המסע של הנפש דרך ההתנתקות מהגוף ומסע של שנות אור וההתחברות אל המסלול האנרגטי דורשת אנרגיה רבה ואי עמידה בכלל זה עלול האדם המבצע למצוא עצמו בחרדה מתמדת וזאת מכיוון שישנה התנתקות חלקית של הנפש במסלול האנרגטי [ אבדון ] ואין חזרה מלאה לגוף האדם הנושא את הנפש ומצב זה עלול להוביל למצב של חרדות והתנהגויות ביליתי נשלטות בשל אי שלמות הנפש בגופו של האדם .

vhpbuzv nvpbyho vhpbuy jhho uhhmni vvhpbuzv היפנוזה כפתרון חיים ויצמן




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חיים וייצמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]