חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יום האישה 2009 - אירועי יום האישה - אירועים עיסקיים - יום האישה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כוח אדם כח אדם דרושים עבודה

נושא המאמר: מציאת עבודה באמצעות חברת כוח אדם
מאת: רויטל סבג   שמור מאמר למועדפים

בעבר היה נהוג לחשוב שקשרים וכישורים יעשו עבורנו את העבודה. עשרות שנים התבססנו על ההנחה שהגנים הישראליים הללו חורצים למעשה את גורלנו התעסוקתי. אולם תפיסה זו של עולם העבודה והקריירה האישית של כל אחד מאיתנו, אינה רלוונטית יותר.
מתברר שהדרך להצלחה עוברת היום דרך חברות כוח אדם, המתמחות בהכוונה תעסוקתית ובהשמה יצירתית.

מה גרם לכך?
"כללי המשחק השתנו בעקבות הדרישות של החברות הגדולות והמצליחות במשק", אומר רפי אלימלך, מנכ"ל חברת ל. מ. להשמת עובדים, "חברות חכמות אלו מגייסות עובדים חדשים, צעירים חסרי ניסיון ומבוגרים בעלי ידע, זוטרים ובכירים ואפילו את המנכ"ל עצמו, באמצעות חברות כוח אדם. תהליך כזה בנוי על אמון, חדשנות, יצירתיות ומקצועיות בין החברות, דורשי העבודה מצד אחד וספקי כוח האדם מנגד".

במקום לספר לחבר'ה ולחכות לנס
כבר התרגלת לשלוח מאות קורות חיים, להמתין להזמנה לריאיון, לכתת רגליים בין המשרדים מריאיון אחד לריאיון נוסף. כבר התרגלת לקוות בכל פעם מחדש ואחר כך לגלות שאתה תקוע ולהתאכזב. לא חבל?
אם אתה מחפש כיוון מקצועי או ייעוד אישי, עבודה במשרה מלאה או חלקית ושואל איך מצטרפים למעגל העבודה, אם אתה רוצה לעשות משהו שירגש אותך ויפרנס אותך בכבוד, אם סיימת ללמוד ואתה רוצה להתקדם ולהצליח או לחלופין אם אתה מחפש משהו זמני לתקופת הלימודים. אם השתחררת מצה"ל ואתה רוצה לחסוך כסף לטיול לחו"ל, או אם אתה זקוק רק להשלמת הכנסה קבועה - לכל המצבים הללו, הפתרון הנכון הוא לקבל הכוונה מבעלי מקצוע בתחום השמת עובדים, ואת אלה תוכל למצוא בחברות כוח אדם בעלות מוניטין.

במה מתאים לי לעבוד?
"זו שאלה שכיחה", אומרת לימור ורד, אחראית השמה בחברת ל.מ., "הכל תלוי במצבך האישי ובמטרות שלך". כולנו מכירים את האמרה:
"Do what you like, and then find somebody to pay you for it"
נניח שאתה סטודנט שלומד משפטים, מחפש עבודה וכסף, וכרגע אינך יודע האם העיסוק במשפטים אכן יהיה הכיוון המקצועי העתידי שלך וגם אינך יודע מה אתה אוהב לעשות - תתפלא לגלות במאגר של חברות כוח האדם, המון הצעות אטרקטיביות בתחום של מתן שירות. זו יכולה להיות תחילתה של קריירה שתוביל אותך הלאה כשתהיה מגובש יותר, או לאחר שתשלים את התואר.
"בחברת כוח אדם כמו חברת ל.מ." אומרת לימור, "תלמד לכתוב את קורות החיים שלך, תקבל הדרכה לקראת ריאיון עבודה ותישלח למקומות הנכונים המתאימים לך, תוך ליווי צמוד עד למציאת העבודה והשתלבותך בה בהצלחה.

אפשר להגשים חלומות
המעבר מהעידן התעשייתי לעידן הדיגיטלי, פותח אפשרויות חדשות להתחלת קריירה או להשלמת הכנסה עבור אנשים רבים במגוון רחב של גילאים, אולם נושא מתן השירות היה ונשאר בסופו של דבר תלוי במענה האנושי. מענה כזה יכול להיות טלפוני או אישי.
תחום השירותים נוגע בכל החברות במשק, החל מחברות הטלפונייה, האינטרנט, האבטחה, הבנקים, הביטוח, הייטק, וכלה בכל חברה מקטנה ועד גדולה, שמוכרת מוצרים ומספקת שירותים. גם משרדי ממשלה, חברות ציבוריות ועמותות או בתי מלון זקוקים לך.

למצוא עבודה בקלות
יעל, 22 מרחובות, קצינת חינוך בדימוס שהשתחררה מצה"ל לפני מספר חודשים, החליטה לצאת לטיול לדרום אמריקה ובהמשך להירשם ללימודי תעשייה וניהול.
"התוכנית שלי נחלקת לשתיים, מה אני רוצה לעשות בטווח הקרוב ומה בטווח הרחוק. לאחר שעברתי אבחון והתאמה, קיבלתי הצעה לעבוד כטלרית בבנק, סמוך למקום מגוריי. אני מאוד מרוצה, שעות העבודה הגמישות מאפשרות לי ללמוד לפסיכומטרי ולחסוך כסף לטיול".
ואילו תומר, 25 מביצרון, חזר לא מזמן מטיול במזרח, ולצד העזרה במשק המשפחתי, הוא חיפש תעסוקה נוספת "אני נהנה לעבוד עם אנשים, לעזור ולתת. נחשפתי לכמה הצעות עבודה מעניינות שיתנו מענה לרצונות שלי ויקדמו אותי. מתוך מגוון האפשרויות בחרתי ללכת לתחום הביטוח. נערכה לי התאמה אישית ומקצועית, ובמקביל קיבלתי המלצות והכוונה ללימודים אקדמיים או להשתלבות בקורסים מקצועיים. כרגע אני מועסק בחברה גדולה, ממשש את הדופק כמו שאומרים, ומאמין שאני בדרך לבניית קריירה".
לעומתם, נמצאים ירון מחדרה ורונית מנתניה, בסיטואציה שונה לחלוטין. הם כבר סיימו תואר בהנדסת תעשייה וניהול בטכניון, וכל המשרות שעסקו בהן בתקופת לימודיהם, כבר אינן מספקות אותם כיום. הם שואפים להתקדם ולהתברג בעתודה ניהולית של חברה כלשהי.

בהקשר זה, מציינת לימור מחברת ל. מ., שהאכזבה הגדולה של בוגרי אוניברסיטאות היא, שהם אינם מוצאים עבודה ראויה, התואמת את השכלתם וציפיותיהם. רבים מהם עוסקים בעבודות שאינן קשורות לתארים שלהם ואפילו בעבודות שאינן דורשות שום תואר אקדמי.

"המודל העסקי של ירון ורונית מתאים למגוון תפקידי ניהול. הם יכולים להצליח כסמנכ"ל תפעול, או כמנהלי ייצור, והם יכולים להשתלב גם בתחום ארגון ושיטות בחברה. המגמה של שניהם ברורה, הם מעוניינים בהשתלבות בעבודה לטווח ארוך ולבנות לעצמם קריירה יציבה.
את המאגר למשרות כאלה ניתן למצוא רק בחברות כוח אדם. הפנייה שלהם עם סל הדרישות האינדיבידואליות, מכוונת להתאמה תעסוקתית במפעל יצרני, בחברה טכנולוגית, בבנק או בארגון עסקי או ציבורי. אנחנו אחראים לחשיפה שלהם בפני מנהלי משאבי אנוש ולקליטה המוצלחת שלהם".

כדוגמא ללקוח שחיפש ומצא עבודה חלקית לשעות הבוקר, מפנה אותנו לימור לשלמה, 42 ממזכרת בתיה, הוא עובד כמדריך נוער בשעות אחר הצהרים ושעות הבוקר שלו פנויות. הוא משכיל וחברותי, אישיותו הנעימה והנוחה כמו גם מקום מגוריו, התאימה למספר רב של עבודות במשמרות בוקר, בהן טיפול בקשישים, אבטחה, טלמרטינג ומוקדי שירות לקוחות.

מי אני ?
אנחנו מגדירים את עצמנו לפי העבודה שלנו: אני קצין, רופא, עו"ד, חקלאי, נהג מונית. אנו מעריכים אנשים לפי העבודה שלהם, והשאלה "מה אתה עושה?" עולה כמעט בכל שיחה.
אז מי אתה?
מה אתה רוצה לעשות?
האם אתה נמצא במקום הנכון מבחינת הקריירה שלך?
האם אתה אוהב לעבוד עם אנשים?
האם אתה רוצה להתקדם בחיים?
האם אתה מחפש מקום עבודה יציב?
האם אתה מחפש השלמת הכנסה?
האם אתה חייל משוחרר, סטודנט, בעל תעודות, בעל מקצוע, פנסיונר?

חברות כוח אדם מאפשרות לכל אחד למצוא את הנתיב העסקי המתאים לו, תוך התחשבות בפרמטרים המשתנים בשטח. כיום, עולם חיפוש העבודה בנוי כך שאדם אינו צריך לחזר אחר מעסיקים אלא להיפך - עליו רק לבחור מתוך השפע המוצא לו, שפע של אפשרויות תעסוקה רחבות. חברות כוח אדם תורמות לשינוי מגמתי זה, והן מוכיחות הצלחות בשטח, לצד גידול מתמיד בכמות מחפשי העבודה דרך חברות כוח אדם והשמה.


אודות הכותבת:
רויטל סבג, מנהלת תוכן בחברת ל.מ. עולם של כוח אדם
http://www.l-m.co.il

fuj tso fj tso sruaho nusguv sruaho jcrv kfj tso dhux gucsho njpah gcusv jcru, fj tso uvanv

www.l-m.co.il
קישור לאתר המקור: www.clickgo.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רויטל סבג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]