חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בדק בית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משה קצב יכולת התמודדות במצבי לחץ חשבון נפש צדק חברתי

נושא המאמר: משה קצב - היבט נומרולוגי קבלי על דרכו ואישיותו
מאת: ציונה אבירם   שמור מאמר למועדפים

מפת הלידה של משה קצב, נשיא המדינה לשעבר, (תאריך הלידה 5.12.1945) מצביעים על אדם חם ואוהב, חסר סבלנות, שתוכו אינו כברו. כלפי חוץ עשוי להיות שלו ורגוע, אבל בפנים כולו רוחש ומלא פעילות שלילית וגם חיובית. הוא נראה תמים אך הוא אינו כזה. הוא אדם מיני, בעל יצרים חזקים, ובנות המין השני נמשכות אליו, במיוחד לאור העובדה שיש לו לשון חלקלקה וכושר ביטוי מעולה שבא לידי ביטוי בנאומו בתקשורת .
משה קצב הוא טיפוס של "מים שקטים חודרים עמוק" - העשייה שלו נעשית בשקט ובצניעות, מתוך רצון לעזור ולהועיל לאחרים. הוא הטיפוס של "הקדוש המעונה" אשר את האמת עליו אפשר לגלות רק אם צוללים לתוך נפשו פנימה. אדם מאד יצרי שיודע לבטא את אהבתו במילים מרגשות ועשוי להתגלות כבעל התנהגות שאינה הולמת את מעמדו.

מבחינה קבלית, ייעוד הנשמה של משה קצב מחזק את האמור לעיל - נשמתו אחראית על מהות ההרמוניה ביקום אולם צריכה ללמוד שאהבה הינה לא רק איזון חיצוני אלא גם פנימי. כמו כן הכוכב השולט בעולמו הינו כוכב התקשורת - מרקורי, אשר ברך אותו בכושר ביטוי. הבעיה של קצב שהוא צריך ללמוד להתחבר לאנשים דרך הרגש ולא רק דרך השכל.
היבט קבלי נוסף - היות ויש לו צורך בקבלת הכרה הוא עשוי לנצל את מעמדו הרם להיות בשליטה כאשר המיקוד שלו הוא חיצוני ולא פנימי. הוא עשוי לטפל ברגשות של האחרים במקום ברגשות של עצמו....את הכוחות שלו הוא שואב ממקור חיצוני על מנת לקבל הכרה חברתית. בגלגול נשמות קודם קצב חי בהרגשה של חוסר הנאה בחיים וחוסר ביטחון, ואי לכך הוא מפצה את עצמו בהתנהגות שתקנה לו מעמד וכבוד. השיעור שלו הוא לקחת אחריות על החיים שלו, להודות ברגשות, להיות "ים של דמעות" ולחזור הביתה לאישה חמה ואוהבת.

מספר יום תאריך הלידה של קצב (5) מחזק את האמור לעיל. בפן הבונה, מבחינת תקשורתית הינו אמן הדיבור, סקרן וזקוק להרבה ידע. אולם בפן המעכב (השלילי) הינו חסר מנוחה, בעל מערכת עצבים מאד רגישה, אינו מחובר למהות הפנימית שלו, וקיימת משיכה לבנות המין היפה. משאלת הלב (שאיפה פנימית) ומספר היום זהים, והם מצביעים על הצורך שלו בחופש, תקשורת ועבודה עם שכל ופחות עם רגש.

הייעוד של קצב (9) הוא ליצור שינוי לעומק, אצלו ואצל אחרים, באמצעות מתן דוגמא אישית. התנהלות חייו מביאה אותו לעשות שינוי לעומק מקצה לקצה (טרנספורמציה) עד כדי היוולדות מחדש. הוא ווכחן, חסר תודעת שפע, ויש לו אגרסיות מודחקות כתוצאה מצבירת כעסים. קצב מרוכז מדיי בעצמו ושואף לספק את עצמו. יש בו צורך מיני עז, שכאשר הוא מנותב לאישה המתאימה הינו מפגש של אנרגיות מטהרות.
כל האמור לעיל מעצים את התנהגותו של האיש, מפני שמספר דרך החיים שלו (מספר 9) זהה למספר הייעוד (גורל) שלו.

גילה קצב, האישה שאיתו - אישה מאד חמה ולבבית ובעלת אמונה פנימית מאד חזקה. היא ניחנה באינטליגנציה גבוהה וכישורים יצירתיים יוצאי דופן. יש לה יכולת התמודדות עם מצבי לחץ ולאגור כוחות רוחניים על מנת להבין ולבחון את הדברים. גילה קצב הינה אישה מינית ובעלת אינטואיציה נשית. אלה מסייעים לה להתחבר לבן זוגה על מנת לספק את הצרכים שלה. היא חווה לא פעם תנודות במצבי רוח, הרגשת בלבול וחוסר וודאות מהנעשה סביבה. גילה היא אישה אוהבת ומסורה, יודעת לתת עצות טובות ומוכנה לעזור לבן זוגה ולזולת בכלל, גם במחיר של פגיעה עצמית. בגלל הקושי שלה לעשות שינויים ומהחשש שמא תגרום הפרשה לגירושין, מאמינה בניקיון כפיו של בעלה.

שילוב האותיות בין בני הזוג (ג + מ )מאד דואלי ומצביע על שני היבטים:
מצד אחד הקשר עשוי להיות מוצלח וגורם לאושר ושמחה לשניהם. יש ביניהם הערצה הדדית וחיבה, והם מאד קשורים זה לזה למרות התנהגותו המינית. מצד שני עלולות להיות בעיות, כי לקצב אישיות דינאמית המאפילה על אישיותה של רעייתו.

מדוע התפוצצה הפרשה דווקא בשנה זו (2007)?
החל מ-12/2006 משה קצב נמצא בשנה של "תיקון" וחשבון נפש. האירועים בחייו והתנהלותו האישית מלמדים אותו לקחת אחריות על אופן התנהלותו. זו שנה של התבוננות פנימה, איבוד שליטה וחיבור לתובנות. מנגנוני הגנה נסדקים ויש הפרת אימון בזוגיות. בשנה זו הוא מקריב את עצמו, נכנס לעומק נפשו והתוצאה היא לקיחת אחריות שממנה הוא מגיע לתובנות חדשות .

שנה זו תסתיים ב-12.2007 - ועד אז כולי תקווה שהצדק החברתי ייצא לאור!!!

bunrukudhv jacui bpa mse jcr,h bunrukud txyrukudhv txyrukud npv txyrukudh, nav emc baht vnshbv bahth vnshbv mhubv tchro

www.roga2002.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ציונה אבירם שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]