חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כלומיפן ציטראט (כלומיד) Clomid) Clomiphene) איקקלומין - יעקב עזרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פשיטת רגל חוב הוצל"פ הוצאה לפועל

נושא המאמר: הליך פשיטת הרגל / עו"ד חן שטיין
מאת: עו"ד חן שטיין   שמור מאמר למועדפים

פשיטת רגל הינה הליך משפטי המתנהל במשרדי כונס הנכסים הרשמי, אשר יכול לחול על כל אדם שהינו מעל גיל 18 וחובותיו עומדים על סך של למעלה מ – 13,177 ₪ (סכום המתעדכן מעת לעת). במסגרת ההליך יכול ויפרד החייב מנכסיו לצורך תשלום חובותיו.

לרוב, החייב אשר מגיע לשלב פשיטת הרגל אינו מחזיק בכל נכסים, והליך פשיטת הרגל מסייע לו "להיפטר" מכל חובותיו ולקבל חסינות מפני הליכים משפטיים המופעלים כנגדו ע"י נושיו. כך למעשה הליך פשיטת הרגל מסייע לאדם הנקלע לחובות אימתניים לעצור את כדור השלג, להשאיר את החובות מאחוריו ולהתחיל חיים חדשים.


בקשה למתן צו כינוס

הליך פשיטת הרגל מתחיל בבקשה המוגשת לכונס הנכסים הרשמי, אשר מפרטת את מצבו הכלכלי של החייב, נכסיו במידה שיש, טופס ויתור על סודיות המאפשר לגורמים המתאימים לקבל מידע על נכסי החייב וחיוביו, חובותיו ותצהיר המספר את השתלשלות האירועים אשר הביאה את החייב למצבו כפי שהוא. לעיתים מוצא לנכון נציג הכונס הרשמי לדרוש מסמכים נוספים אותם יש להשלים, ולאחר מכן יינתן האישור לגשת לבית המשפט המחוזי לצורך פתיחת תיק פשיטת רגל.
בשלב הבא יגיש החייב בקשה לבית המשפט המחוזי באותו מחוז לקבלת צו כינוס. לאחר חקירת יכולת במשרדי הכנ"ר (חקירת היכולת לא מתקיימת בכל המחוזות וישנם מחוזות שקובעים צו תשלומים אך ורק על פי המסמכים שהחייב צירף.

לצו הכינוס שתי מטרות:

האחת- הגנה של נכסי החייב מפני הליכים אחרים שמופעלים נגדו במסגרת הוצאה לפועל בתיקים פרטניים.
השנייה- הגנה על הנכסים מפני החייב עצמו כדי שלא "יבריח נכסים" מהנושים.
עם מתן צו הכינוס מעוכבים כל ההליכים נגד החייב בהוצל"פ.


בקשה מטעם הנושה

נושה אשר רוצה להגיש בקשה למתן צו כינוס נגד חייב צריך כי יעמוד לזכותו חוב של למעלה מ- 65,885 ₪ (סכום המשתנה מדי תקופה) אשר נפסק לזכותו במסגרת תיק הוצאה לפועל או בפסק דין סופי.
על מנת להגיש בקשה לפשיטת רגל מטעם הנושה הוא צריך להגיש בקשה להמצאה של התראת פשיטת רגל ולצרף לה תצהיר, ובית המשפט יחליט אם לאשר את הבקשה או לדחותה. אם יאשרה- יבקש מהנושה להמציאה לחייב.
במידה והחייב לא יפרע את חובו בתוך 7 ימים מיום שהומצאה לו הבקשה, אזיי יהיה רשאי הנושה להגיש בקשה לפשיטת רגל.
זה המקום להדגיש כי מי שמגיש את הבקשה משלם את האגרה העומדת היום על סך של 2,304 ₪, דבר אשר מרתיע נושים רבים.



כינוס אסיפת נושים

לאחר מתן צו כינוס מכונסת אסיפת נושים של החייב ובה מחליטים בעניין עתידו של ההליך ומציעים אדם שישמש בתפקיד נאמן לנכסי החייב. בהתאם להחלטות אסיפת הנושים מוגשת לבית המשפט בקשה להכרזת החייב כפושט רגל ולמינוי נאמן לנכסיו.
מקרה נוסף אשר מתקיים במהלך אסיפת נושים נקרא "הסדר נושים". הליך זה הינו "הסכם פשרה" שהגיעו כלל הנושים עם החייב. במקרה זה, שבו הצעת החייב לשלם סכום כסף לכלל הנושים מתקבלת ע"י כל הנושים מפסיק הליך פשיטת הרגל.
תפקידו של הנאמן הוא לממש את נכסי פושט הרגל, במידה שיש, ולחלק אותם בין הנושים בהתאם לקבוע בחוק. כמו כן במסגרת תפקידיו של הנאמן עליו לחקור את הנסיבות שגרמו לפשיטת הרגל ולבחון האם פושט הרגל הסתבך בתום לב, או שמא העלים נכסים מנושיו.

צו הפטר

השלב הסופי והמיוחל בהליך הינו הפנייה לבית המשפט המחוזי בבקשה שיתן צו הפטר אשר יפטור את החייב מכל חובותיו, וצו זה מסיים למעשה את ההליך.
צו ההפטר יינתן רק לאחר שנשלמו הליכי פשיטת הרגל, או במסגרת הסדר של פושט הרגל עם הנושים.

בהליך ארוך ומייגע זה של פשיטת הרגל ישנו צורך מהותי וחשיבות עצומה לליווי החייב ע"י עו"ד מקצועי השולט ברזי החוקים והנהלים, על מנת להימנע מטעויות העלולות אף לשלול את ההכרזה על החייב כ"פושט רגל".

כותב המאמר, עו"ד חן שטיין, הינו בעל משרד עורכי דין בת"א העוסק בתחום פשיטת הרגל, כמו כן בתחומי משפט רבים נוספים. עו"ד שטיין הינו מנהל הפורום המשפטי "הוצאה לפועל ותביעות כספיות" בפורטל וואלה.
לפרטים נוספים ולפניות לעו"ד שטיין ניתן לפנות אליו באופנים הבאים:
במייל: [email protected]
בסלולרי: 3050957-054
במשרד: 6245588-03
אתר האינטרנט של עו"ד שטיין:
www.hamishpat.co.il

pahy, rdk vumgv kpugk juc jucu, jcho fxpho

www.hamishpat.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עו"ד חן שטיין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]