חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קונים משאית יד שניה? - משאית יד שניה - משאית יד שנייה - קניית משאית - רכישת משאית





    קישורי טקסט (לפרטים)




מיון עובדים | זמיר גרפולוגים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ראיון עבודה קורות חיים משרות דרושים

נושא המאמר: ראיון עבודה בקלי קלות
מאת: עמית הדר   שמור מאמר למועדפים

ראיון העבודה הוא אבן הדרך השניה שלכם בקבלת המשרה. השלב הראשון בקבלת המשרה היה שליחת קורות החיים שלכם. ראיון העבודה הוא דרך מצויינת לתת למעסיק התרשמות לא רק מהעבר המקצועי של העובד, אותו ראה כבר בקורות החיים, אלא גם מאישיותו.
הוזמנת לראיון עבודה? סימן שקורות החיים ששלחת איכותיים מספיק כדי להתמודד על התפקיד.
בראיון העבודה, ינסה המראיין לזהות אם אתה מתאים למשרה עליה אתה מתמודד עפ"י בחינת שפת הגוף שלך, אופן הדיבור, תשובותיך לשאלותיו וכו'.
לכאורה נראה הראיון כמבחן אותו צריך לעבור על מנת להתקבל למשרה, אך בעזרת כמה כללים פשוטים ביותר תוכל להפוך את הראיון לקליל ואיכותי, ולהגדיל את סיכוייך לזכות במשרה.
מחפשי עבודה רבים אינם מתקבלים לעבודה היות והם לא התכוננו כראוי לראיון העבודה, ולכן הוא לא היה מוצלח.
בעזרת הכללים הבסיסיים הבאים, תוכל לגרום לראיון העבודה להיות מוצלח הרבה יותר וזכור- ראיון עבודה איכותי יתרום לקבלת המשרה.

הירגע

מומלץ להגיע כמה דקות לפני הראיון על מנת להירגע. סדר את מחשבותיך בראש, התרען עם משקה שאתה אוהב וזכור- אין סיבה שהראיון ישתבש אם אתה מתאים למשרה.
אין להתייחס לראיון כעל מבחן. התייחס לראיון כעל פגישה לטובת עסקים או כל פגישה חיובית אחרת. לפני מבחנים אנו נוטים להילחץ ולהיבהל – ואנחנו לא רוצים שזה מה שיקרה עכשיו.

התנהג בטבעיות

אל תמכור את עצמך בראיון העבודה. זכור שהמראיין כבר עבר על קורות חייך, ולכן הזמין אותך לראיון העבודה. מה שרוב המראיינים יחפשו בראיון העבודה הוא את תאימותך למקום ולסביבת העבודה, ולא בהכרח יבחנו את רמתך המקצועית.
יעילותם של עובדים יורדת כאשר הם אינם מתאימים לסביבת העבודה שלהם, גם רמתם המקצועית גבוהה.
לכן, הימנע משיווק עצמך והתנהג בטבעיות. אם אתה באמת מתאים לסביבת העבודה, המראיין יבחין בכך בהתנהגותך. מראיינים מקצועיים יבחינו מייד בהתנהגות לא טבעית מצדך, והדבר יגרום לרושם שלילי- וחבל.

הגע מוכן לראיון העבודה

בצע מחקר קטן לפני הראיון- בדוק את דרישות המשרה, התפקיד איתו תתמודד, סביבת העבודה וכו'. כמו כן, מומלץ לקרוא מעט על החברה בה אתה מתראיין.
המראיין יעריך את ההכנה המוקדמת והידע שלך בנושא. כמו כן, תוכלו לבצע שיחה מקצועית על המשרה והתפקידים אותם תבצע במהלך העבודה.
עבור על קורות החיים ששלחת לחברה – המראיין ישאל אותך שאלות לגבי קורות חייך. אם ישנם "חורים" בקורות החיים ששלחת, היה מוכן לענות על פשרם. שאלה זו תישאל כמעט בוודאות.
תשובות מוכנות וענייניות וידע מקדים יעידו על מקצועיות והשקעה מצדך ויקנו לך נקודות זכות אצל המראיין.

שיחה לאוירה טובה

נסה, באם זה אפשרי, ליצור שיחת חולין נעימה עם המראיין. שיחה כללית נעימה תתרום לחוות דעתו החיובית של המראיין עליך, והאווירה בראיון תהפוך להיות הרבה יותר טובה.
כמו כן, יתכן ואותו מראיין יהיה בסופו של דבר מנהל העבודה שלך ולכן קשר ראשוני חשוב ביותר. תקשורת טובה היא הבסיס ליחסי עבודה איכותיים.

הקפד על ישיבה נינוחה

שפת הגוף היא הפרמטר הקל לבחינה והחשוב ביותר למראיין – היות והיא אינה ניתנת לשליטה. מראיינים מקצועיים מסוגלים להבחין האם אתה עצבני, משקר, בטוח בעצמך, מתוסכל וכו' רק עפ"י שפת גופך- גם מבלי שתאמר מילה.
לכן, נסה לשבת בנוח למרות הלחץ, שחרר את הכתפיים ונשום באיטיות. הימנע מדפיקות, הקפצת הרגל ומשחק עם כלי כלשהו. כל אלה מעידים על עצבנות וחוסר נוחות, והמראיין מבחין בכך.
התאמן בבית על ישיבה נינוחה ורגועה. אם בהמלך הראיון מתחיל אחד מ"תסמיני" העצבנות, עבור אל הישיבה הנינוחה עליה עבדת בביתך.
ישיבה נינוחה ודיבור איטי וברור ישרו אוירה נעימה יותר בראיון.

אל תפריז בביטחון עצמי

הבחן בין ביטחון עצמי להתנשאות. ביטחון עצמי חשוב ביותר בראיון עבודה, אך אל תפריז בו. שימוש מופרז בביטחון העצמי שלך עלול להיחשב כהתנשאות או שחצנות.
מתראיינים רבים אינם מבחינים בגבול זה ונוטים לשווק ו"למכור" את עצמם יתר על המידה, דבר המותיר רושם שלילי אצל המראיין.
כמו כן, אל תהיה צנוע במידה מוגזמת. המראיינים יקלטו את חוסר הטבעיות בהתנהגותך.
מילת המפתח היא איפוק. שמור על איפוק הן בביטחון העצמי שלך והן בצניעותך.

הכן תשובות לשאלות מכשילות

הגע עם תשובות מוכנות לשאלות מכשילות. במהלך הראיון, ישאל אותך המראיין שאלות מכשילות, כגון: תכונות שליליות שלך, גובה המשכורת שאתה מצפה לה וכו'.
רובם המוחלט של המתראיינים עונה על שאלת התכונה השלילית ב"פרפקציוניזם" וחתירה לשלמות. תשובה זו אינה נחשבת כתכונה רעה, וחלק מהמראיינים אף יראו בתשובה זו כבריחה ממתן תשובה אמיתית.
בקשר למשכורת, מומלץ לתת למראיין לענות ראשון על השאלה הזו, באם הדבר אפשרי. אם לא, הוסף למשכורת הקודמת שלך 10-15% והיה מוכן להתגמש.
במקרים רבים המראיין ישאל אותך שאלות מכשילות על מנת לראות איך אתה מתמודד עמן, ותשובותיך יעניינו אותו פחות מהדרך בה הגעת אליהן. היה כנה בתשובותיך לשאלות אלו- המראיין יעריך זאת.
חשוב על תשובות איכותיות, ענייניות ואמיתיות לשאלות הללו בביתך לפני הראיון.

גלה התלהבות לגבי המשרה

גלה התלהבות ורצון לגבי המשרה המיועדת. המראיין אינו מעוניין בעובד לא מרוצה, שכן יעילותו של עובד כזה יורדת. עובדים אשר נהנים מעבודתם אפקטיביים בכמה מידות מאלה אשר אינם אוהבים את עבודתם. בדיוק עובדים כאלה המראיינים מחפשים.
לכן, התלהבותך מהמשרה חשובה מאוד. כמובן, אין להפריז יתר על המידה בהתלהבות זו.


הכן שאלות למראיין

הכן מראש שאלות לגבי המשרה והתפקידך, וכתוב אותן במסודר. בסיום הראיון, בקש לשאול את המראיין מהשאלות שהכנת. הדבר יעיד על מקצועיות וארגון, והמראיין יעריך זאת. בנוסף לכך, הדבר יעיד על רצונך האמיתי לקבל את המשרה.
חשוב לזכור- ראיון העבודה הוא המקום בו תחליט בסופו של דבר האם אתה מעוניין במשרה, לכן שאלות אלו חשובות ביותר.
תשובות לשאלות הללו יקלו על החלטתך לגבי המועמדות לקבלת המשרה.


התלבש בקפידה

בדבר הלבוש לראיון העבודה- הגע בלבוש מכובד, אך לא מכובד מדי. הימנע מלהגיע לראיון בלבלוש זרוק או מוזנח.
כמו כן, אל תגיע לראיון בחליפה. הגעתך בלבוש מהודר מדי עלולה לגרום לאי נוחות.


אלו הכללים הבסיסיים להתנהגות בראיון עבודה. מעט הכנה לפני הראיון יכולה להפוך את ראיון העבודה לנעים ונחמד מחד ומקצועי וענייני מאידך.
חשוב לזכור- ראיון העבודה נותן לך מידע רב על המשרה אליה אתה מעוניין להתקבל. נסה לקבל כמה שיותר מידע רלוונטי על המשרה, על מנת להקל על החלטתך.

בהצלחה!


www.isra-tech-jobs.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עמית הדר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]