חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תיקי עור





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חילופי זוגות סווינגרס הגשמת פנטזיות שלישיות

נושא המאמר: חילופי זוגות למתחילים
מאת: דין   שמור מאמר למועדפים

חילופי זוגות ושלישיות היא אחת הפנטזיות הנפוצות ביותר בעולם ע"י גברים ונשים כאחד. המון זוגות מגיעים בשלב כלשהו למעין מיצוי או שעמום בחיי המין שלהם, מה שמביא אותם לרצות לגוון או לטעום משהו אחר. אחרי שכבר מנסים את הדברים הרגילים כמו לראות פורנו ביחד, משחקי אוכל, הלבשה סקסית, אביזרי מין וכיו"ב, בסופו של דבר מגיעים לאפשרות של חילופי זוגות.
אם בעבר עולם חילופי הזוגות היה משהו צדדי שיש עליו מעין טאבו, כיום בעולם המודרני (המערבי), התופעה הפכה למאוד רחבה. בישראל, התופעה רק גדלה וגדלה מידי יום ולמעשה הפכה להיות מיינסטרים. אז אם גם אתם חושבים אם להצטרף לחגיגה, סידרנו לכם מדריך קצר ושימושי שיעזור לכם לעשות את הצעדים הראשונים שלכם בעולם.

למי זה מתאים?
חשוב לדעת שחילופי זוגות לא מתאימים לכל זוג. יש הרבה זוגות שלא מסוגלים להתמודד עם הידיעה שבן/בת הזוג שלהם שוכבים עם אחרים, ובמיוחד שהם צופים בזה מהצד. זוגות שנכנסים לעולם הזה לא מוכנים, עלולים לסבול ממתחים, ריבים ואף לפירוק הזוגיות ולכן חשוב מאוד ששני בני הזוג עושים זאת בלב שקט ובביטחון מלא. אם אתם מתלבטים האם להפוך לסווינגרס, כדאי שקודם תבדקו אם אתם עונים על הקריטריונים האלה:
* יש לכם ראש פתוח וליברלי
* יש לכם דחף מיני גבוה
* הזוגיות שלכם מבוססת על פתיחות, כנות ואמון
* הקשר ביניכם חזק ובריא מספיק כדי שבמקרה הצורך תוכלו להתמודד עם השלכות רגשיות
* אתם אנשים חברותיים וזורמים
* שני בני הזוג מעוניינים ומסכימים להיכנס ביחד להרפתקה הזאת
* שני בני הזוג צריכים להיות אטרקטיביים. לא חייבים להיות דוגמנים אבל לשדר סקסיות ברמה מסוימת

סוגים של חילופי זוגות
יש כל מיני דרכים שבהם ניתן לעשות "סווינגינג". כל זוג בדר"כ מוצא את הדרך המתאימה לו ביותר שעימה הוא מרגיש הכי בנוח. אלו חלק מהסוגים הנפוצים ביותר:


* החלפות – שני זוגות שמבצעים החלפה, משהו בסגנון של תן לי את אשתך ואני אתן לך את אשתי. מפגש מהסוג הזה בדר"כ מתרחש בבית/צימר והוא יכול להתרחש בחדר אחד או בחדרים נפרדים.

* שלישייה – זוג מצרף גבר, אישה (או טרנסית) למפגש משולש לוהט. יש זוגות שמעדיפים לצרף רק אישה, יש זוגות שמעדיפים לצרף רק גבר ויש זוגות שאוהבים פעם ככה פעם ככה. ראוי לציין ששלישייה היא אחת הדרכים הנפוצות ביותר בעולם הסווינגינג.

* אורגיה - סקס קבוצתי שבו כולם מתערבבים עם כולם. הדרך הזאת נפוצה יותר אצל זוגות יותר מנוסים וותיקים בתחום.

* מסיבות פרטיות - מסיבות אלה נערכות לרוב בבתים פרטיים או בווילות שכורות וכוללות מוזיקה, אלכוהול, חדרי שינה לשימוש חופשי (לפי זמינות) ואווירה טובה ומשוחררת. אפשר למצוא מסיבות כאלה באתרים ייעודיים של סווינגרס או לקבל הזמנה אישית אליהם שאותה תקבלו רק אחרי שתיכנסו לברנז'ה.

* מועדוני חילופי זוגות –מועדונים שנערכות בהם באופן קבוע מסיבות ואירועים של חילופי זוגות. יש כאלה שזה נשמע להם קצת מרתיע, אבל אחרי שתגיעו, תפשירו את הקרח ותתחילו לזרום ולפלרטט עם אחרים, תרגישו מהר מאוד הרבה יותר בנוח. יש מועדונים עם חדרים פרטיים שאפשר לפרוש אליהם או משם ללכת למלון הקרוב.

איך מתחילים?
זוג שרוצה להתנסות בחילופי זוגות צריך בשלב הראשון לקבל החלטה הדדית ומוסכמת ללכת על זה. חשוב מאוד לדבר על העניין בפתיחות וכנות הדדית כי זו הרפתקה שחולקים יחד ולא כל אחד לחוד. לאחר שקיבלתם את ההחלטה, הגיע הזמן לעשות קצת שיעורי בית עם מחקר אישי, רק אתם והמחשב. זה חשוב מאוד להכיר ולדעת קצת לקראת מה הולכים ולא לקפוץ למים בעיניים עצומות. ידע מקדים יכול לעזור באינספור דרכים ומצבים שונים בעתיד. לאחר שסיימתם עם שיעורי הבית מגיע החלק הכיף – מציאת הפרטנר/ים. הדרך הקלה ביותר למצוא שותפים לחילופי זוגות היא דרך אתרי הכרויות ואפליקציות. יש המון אתרי הכרויות שמתמחים בחילופי זוגות, שלישיות, מפגשים דיסקרטיים, הגשמת פנטזיות ועוד... פותחים פרופיל משותף, כמובן משקיעים בו עד כמה שאפשר ויוצאים לדיג. לא מומלץ ללכת למסיבת חילופי זוגות על הפעם הראשונה (לפחות לא להתנסות פעילה). למרות שהחוויה יכולה להיות בהחלט משעשעת ומאירת עיניים, רצוי ללכת לאירוע שכזה אחרי שכבר צברתם קצת יותר ביטחון עצמי וניסיון.

לסיכום, חילופי זוגות יכול להיות פתרון נפלא לזוגות שנמצאים בתקופת יובש מינית מסיבה כלשהי, ורוצים להוסיף גיוון מרענן לחיי המין שלהם. מצד אחד, להיות סווינגרס יכול להיות חוויה מדהימה אם אתם האנשים המתאימים לכך ואם אתם עושים זאת בדרך הנכונה. מצד שני, אם תעשו את זה מהסיבות הלא נכונות או בדרך הלא נכונה, אתם עלולים לחוות בעיות ומשברים ביחסי הזוגיות. לכן חשוב מאוד שכל זוג ייכנס לעולם הזה בזמן הנכון, מהסיבות הנכונות, בהחלטה משותפת, וייעשה זאת בדרך הנכונה ביותר שמתאימה לו.

www.zbeng.co.il/landing-page6.aspx


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]