חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מיכאל זנדברג מוכיח שהוא השחקן הטוב בליגה הישראלית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אתרי שותפים תוכניות שותפים קידום אתרים

נושא המאמר: איך להסתיר קישורים יוצאים לאתרי שותפים
מאת: עסק ברשת   שמור מאמר למועדפים

נהוג לאמר (ויתכן שבצדק) כי שימוש בקישורים יוצאים לאתרי שותפים עלול להוריד את ערך האתר. ישנן מספר שיטות רב להסתרת קישורים אלה, חלקם לחלוטין אינן מקובלים (עלי...) כגון שימוש ב onMouseOver WindowStatus לשם שינוי הקישור האמיתי בסרגל המצב. הנה הדרך המועדפת עלי לעשות זאת:

ניקח לשם הדוגמה את הקישור הישיר לאתר השותף הבא:

http://www.agloco.com/r/BBDD3263

והנה הדרך המועדפת עלי לבצע קישור זה:

http://www.your-site.com/redirect.php?url=agloco.com

כל שעליך לעשות זה לכתוב סקריפט שיכוון, ע"פ הפרמטר "url", את הפנייה לאתר המתאים, במקרה הזה agoloco.com, בצרוף הפרמטר שמזהה את חשבון השותף שלך באתר. שימוש בדרך זו מחייב אותך לוודא שהפנייה לסקריפט בוצעה מאתרך ולא מאתר אחר (ע"י בדיקת פרמטר ה - referrer), כדי למנוע שימוש זדוני בסקריפט ע"י גורם חיצוני.

ניתן למנוע זאת גם בדרך אחרת, מעט מתוחכמת יותר:

http://www.your-site.com/redirect.php?p=12345

במקרה זה עלי להשתמש בבסיס נתונים בו יאוחסנו פרטי האתר וחשבון השותף בו תחת פרמטר זה. הסקריפט שאכתוב ישלוף את הנתונים מבסיס הנתונים ויבצע את ההכוונה המתאימה לקישור. מן הסתם, גורם חיצוני לא ימצא כל תועלת בסקריפט זה.

ההכוונה מחדש, בשני המקרים, יכולה להתבצע באמצעות JavaScript או 301. בכל מקרה, לא לשכוח להשתמש ב - noindex, nofollow, שכן אין כל תועלת (ואולי אף יגרם נזק) באם מנועי החיפוש יבצעו רישום לסקריפט זה. כמובן שניתן גם להשתמש בסקריפט לשם ספירת הקליקים על כל אחד מהקישורים ולנתח מידע זה לשם אופטימיזציית קישוריך לאתרי שותפים.

לסיכום, שימוש בשיטות אלו יסתיר מהמבקרים באתרך את העובדה שהינך משתמש בקישור לאתרי שותפים, וכבונוס, תוכל להשתמש בסקריפט לספירת הקליקים על הקישורים היוצאים.

t,rh au,pho
,ufbhu, au,pho
gxe cra,
ehaurho




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עסק ברשת שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]