חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
החלטות מיסוי ע"פ פקודת מס הכנסה ? אל תנסו בבית (בשביל זה יש את רשות המסים)





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מנורה מבטחים טלפון ישראכרט שירות לקוחות ישראכרט טלפון ויזה כאל שירות לקוחות

נושא המאמר: הכירו את מנורה מבטחים פנסיה: כששירות לקוחות מצטיין פוגש חסכון פנסיוני
מאת: רז   שמור מאמר למועדפים

מנורה מבטחים היא אחת מחברות הביטוח והשירותים הפיננסים הגדולות בישראל. איזה שירותים היא מציעה? האם כדאי להפקיד בידה את כספי הפנסיה שלכם? האם שירות הלקוחות מציע שירות טוב? וכמובן: מספר טלפון ישיר לחיוג בקליק אל מוקד פנסיה של מנורה מבטחים.

מנורה מבטחים פנסיה טלפון
מספר טלפון של מוקד מכירות פנסיה במנורה מבטחים: 9699* . ואם תרצו לדבר עם נציג בענייני פנסיה שכבר קיימת בחברה תוכלו תמיד להתקשר אל מוקד פנסיה – שירות לקוחות במספר הטלפון 2000* .

מנורה מבטחים היא חברת ביטוח ושירותים פיננסיים ישראלית, שהוקמה עוד במאה הקודמת. החברה היא אחת מחמש חברות הביטוח הגדולות בישראל, והיא מעסיקה מאות עובדים ברחבי הארץ.

מנורה מבטחים מציעה מגוון שירותים פיננסיים, מסלולי פנסיה, כולל ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח נסיעות, ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח חקלאות, ביטוח סיעוד, ביטוח מנהלים, ביטוח קבוצתי, ביטוח משכנתא, ביטוח חסכון, קרנות נאמנות, קופות גמל, קרנות השתלמות, ניהול תיקי השקעות, שירותי ביטוח בריאות ועוד.

שירותי הפנסיה של מנורה מבטחים כוללים:
קופות גמל: קופת גמל היא מסלול חיסכון המאפשר לחסוך כסף ליום הפרישה. כספי החיסכון בקופת גמל מנוהלים על ידי מנורה מבטחים, והם מושקעים בשוק ההון. ניתן להפקיד כספים לקופת גמל בכל גיל, אך ישנם הטבות מס משמעותיות לחוסכים הצעירים.

קרנות השתלמות: קרן השתלמות היא מסלול חיסכון המאפשר לחסוך כסף ליום הפרישה, ולקבל הטבות מס. כספי החיסכון בקרן השתלמות מנוהלים על ידי מנורה מבטחים, והם מושקעים בשוק ההון. ניתן להפקיד כספים לקרן השתלמות בכל גיל, אך ישנם הטבות מס משמעותיות לחוסכים עד גיל 64.

ביטוח מנהלים: ביטוח מנהלים הוא מסלול חיסכון המאפשר לחסוך כסף ליום הפרישה, ולקבל הטבות מס. כספי החיסכון בביטוח מנהלים מנוהלים על ידי מנורה מבטחים, והם מושקעים בשוק ההון. ניתן להפקיד כספים לביטוח מנהלים בכל גיל, אך ישנם הטבות מס משמעותיות לחוסכים עד גיל 64.

שירותי הפנסיה של מנורה מבטחים מציעים מגוון יתרונות על פני המתחרים:
ניהול מקצועי של כספי החיסכון.
מגוון מסלולים להשקעה.
הטבות מס משמעותיות.
שירות לקוחות מעולה.
למה הכוונה ניהול מקצועי של כספי החיסכון?
ניהול מקצועי של כספי החיסכון פירושו שהחיסכון שלכם מנוהל על ידי מנהלי השקעות מומחים, שיש להם ניסיון רב בשוק ההון. מנהלי ההשקעות של מנורה מבטחים עוקבים אחר השוק באופן קבוע, ומשקיעים את כספי החיסכון שלכם במסלולים שהם מאמינים שהם יספקו את התשואה הטובה ביותר.

באיזה מסלולים אפשר להשקיע עם כספי הפנסיה?
מנורה מבטחים מציעה מגוון מסלולים להשקעה, כך שתוכלו לבחור את המסלול המתאים לצרכים ולמטרות שלכם. המסלולים השונים מציעים רמות סיכון משתנות, כך שתוכלו לבחור את המסלול שהולם את מידת הסובלנות שלכם לסיכון.



הטבות מס בענייני פנסיה - יש דבר כזה?
מנורה מבטחים מעניקה לחוסכים הטבות מס משמעותיות. אנחנו ממליצים לבדוק מול נציג שירות לקוחות אילו הטבות בדיוק.

שירות לקוחות מעולה.
שירות לקוחות מעולה של מנורה מבטחים פירושו שתוכלו ליצור קשר עם מנורה מבטחים בכל עת, ואנשי המקצוע של החברה יעזרו לכם בכל שאלה או בעיה שיש לכם. מנורה מבטחים מציעה שירות לקוחות זמין לאורך כל ימי השבוע, למעט בשבת, כך שתוכלו להתייעץ עם אנשי המקצוע של החברה בכל עת.

אפשר לומר בוודאות: אם אתם מחפשים מסלול חיסכון לפנסיה, שירותי הפנסיה של מנורה מבטחים הם אפשרות מצוינת.

*הכתוב אינו ייעוץ משום צורה.

בתקופה בה האינטרנט מוצף במידע, וקשה לדעת על איזה אתר אפשר לסמוך – ספר טלפונים דיגיטלי מתחייב לאמינות ברמה הגבוהה ביותר בקשר למספרים ודרכי ההתקשרות עם שירותי הלקוחות של החברות הגדולות.



phone-book.co.il/%d7%94%d7%9b%d7%99%d7%a8%d7%95-%d7%90%d7%aa-%d7%9e%d7%a0%d7%95%d7%a8%d7%94-%d7%9e%d7%91%d7%98%d7%97%d7%99%d7%9d-%d7%a4%d7%a0%d7%a1%d7%99%d7%94-%d7%9b%d7%a9%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%a7/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רז שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]