חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הפחד





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בנייה ללא היתר צו הריסה קנס מינהלי שימוש חורג

נושא המאמר: רמ"י תבעה ממושבניקים 761 אלף ש' על עסק של אירוח ו הפסידה
מאת: בנימין קלינגר   שמור מאמר למועדפים

רמ"י תבעה ממושבניקים 761 אלף ש' על עסק של אירוח – והפסידה
השופט דניאל קירס דחה לאחרונה תביעה שהגישה רשות מקרקעי ישראל נגד בני זוג שלהם זכויות ברי רשות בנחלה ביישוב מירון. רמ"י טענה כי בנחלה פועל עסק של יחידות אירוח שלא קיבל את הסכמתה ורשותה. היא תבעה מההנתבעים להרוס את המבנים ולשלם לה דמי שימוש בסך מאות אלפי שקלים אך טענותיה נדחו לנוכח שיהוי וחוסר ידיעת הנתבעים על אי חוקיות המבנים.הנתבעים הם בני זוג שקיבלו זכויות של "בן ממשיך" מהוריו של הבעל, להם נחלה במירון. רמ"י טענה כי הנתבעים בנו ללא ידיעתה או הסכמתה מתחם בנחלה הכולל כ-20 יחידות אירוח, חדר אוכל, מחסנים, מכבסה ועוד, וכי הם מפעילים את המתחם מבלי לשלם לה דמי שימוש או דמי חכירה בהתאם לנהלים.לדבריה בשנים 2007-2008 היא אישרה בקשה של אם הנתבע לתוספת למבנה מגורים קיים, אך תכניות אחרות, להסדרת מבני קיט, הושבו לה ללא חתימת רמ"י לאחר שהתברר שחלקם חורגים משטח חלקת המגורים לשטח החקלאי, תוך חריגות שונות מנהליה.רמ"י עתרה לצו המורה לנתבעים להרוס ולפנות את המבנים שנבנו ללא רשותה והאוסר עליהם לעשות שימוש מסחרי של השכרה או הפעלה של יחידות אירוח בתשלום. עוד היא עתרה לחייבם בדמי שימוש בסך כולל של 761,273 שקל על השנים 2014-2021.הנתבעים טענו כי ההסכמים עם התובעת שמכוחם הם מחזיקים במקרקעין הוארכו על ידה בידיעה מלאה של הנסיבות הנטענות בתביעה. הם הוסיפו כי הורי הנתבע היו ממקימי המדינה והאגודה, נרדפי נאצים שמשפחתם הושמדה, אשר סירבו לקבל פיצויים, ובנסיבות אלה נאלץ הנתבע לשנס מותניו ולדאוג להם לזכויות בגיל מבוגר אל מנת שיוכלו לקיים את עצמם. לדבריהם, ההורים המנוחים היו ללא אמצעי הכנסה ונאלצו לצורך קיומם לבנות יחידות אירוח.הנתבעים ציינו עוד כי הם לא חתומים על הסכם המשבצת והתובעת מעולם לא פנתה אליהם בדרישה להרוס את המבנים. הם הדגישו שהם נמצאים מאז שנת 2017 בהליכי הסדרת הנחלה ואינם פורעי חוק, אך לדבריהם רמ"י "גיבורה על חלשים" ובוחרת לפתור מחלוקות באמצעות גרזן קצבים. סגר את העסקהשופט דניאל קירס מבית משפט השלום בנצרת קבע שהנתבעים השתמשו במקרקעין מושא התביעה לצורך מתן שירותי אירוח והם היו חייבים לקבל את רשות התובעת לפעילות, מה שלא נעשה. את התביעה לדמי שימוש דחה השופט מפאת שיהוי. הוא ציין שכבר ב-2008 דאגה התובעת לציין בהסכמתה לאישור בניה של האם ז"ל כי מדובר בהסכמה לאישור תכנוני בלבד שאינה מקנה זכות ליוזם ונדרשת חתימה על הסכם מתאים. בהמשך רמ"י שלחה מכתבי התראה ב-2016 בנושא זכותה לדרוש דמי שימוש, ורק כעבור חמש שנים נוספות היא הגישה את התביעה.השופט הדגיש שהתובעת לא הראתה כי המכתבים הגיעו לידיעת הנתבעים לפני שהוגשה התביעה ובנסיבות אלה אין מקום לחייב את הנתבעים בדמי שימוש בגין התקופה שלפני הגשת התביעה נגדם. שיקול נוסף לדחיית התביעה לדמי שימוש היה שהנתבע העיד כי סגר את עסק האירוח עם קבלת התביעה.עוד נקבע כי לא הנתבעים בנו את המבנים אלא ההורים שלהם, ולכן אין מקום להוציא נגדם צו הריסה ופינוי (אולם אין בכך לאסור על התובעת לבצע את ההריסה והפינוי בעצמה ועל חשבונה).בתוך כך השופט הוציא צו מניעה האוסר על הנתבעים להפעיל את יחידות האירוע. התובעת חויבה בשכ"ט עו"ד בסך 20,000 שקל.

klinger.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בנימין קלינגר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]