חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
משא ומתן בהליך גירושין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אסף שובלי אסף שובלי עורך דין עו"ד אסף שובלי

נושא המאמר: אסף שובלי עו"ד נדל"ן
מאת: אסף שובלי   שמור מאמר למועדפים

עורך דין אסף שובלי - איך הקמתי משרד עורכי דין ב-10 אצבעות שמתבסס על טוהר המידות

שמי אסף שובלי ואני עורך דין מקרקעין במקצועי. אני מנצל את ההזדמנות הזו, לספר לכם כיצד הצלחתי ב-10 אצבעות, ובעמל רב, להקים משרד עורכי דין מוביל בתחום המקרקעין, כאשר אני עומד בראש משרד עורכי דין שמייצג חברות נדל"ן ויזמים בתחום זה. את משרדי, הקמתי לבד במו ידי, ללא עזרה או סיוע. בעמל רב, בניתי את שמי הטוב בגלל התבססותי על טוהר המידות, מה שלמדתי בבית והמשכתי גם במסגרת שירותי הצבאי כלוחם בצנחנים וכחובש קרבי. אהבת אדם מושרשת בי מילדות ואת זה אני חב להורי שגידלו אותי על בסיס נתינה ועזרה לזולת.

אסף שובלי מספר,
גם כעורך דין עסוק אני מתנדב ומסייע לזולת הערכים שגדלתי עליהם אינם סיסמאות, היות ומשפחתי סייעה לילדים במצוקה וממשפחות הרוסות והיוותה עבורם משפחה ובית חם. בשל כך שגדלתי במשפחה ששימשה כמשפחת אומנה לילד יתום ולעולה חדשה, הבנתי כי אהבת חינם ונתינה הם פשוט חלק בלתי נפרד ממני. מיד כשסיימתי את לימודי ועבדתי כמתמחה באחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בתחום הנדל"ן התנדבתי מספר שנים בשי"ל (שירות ייעוץ לאזרח) על מנת לייעץ לאנשים שידם אינה משגת. גם היום כמנהל המשרד עורך דין שובלי ושות' אני ממשיך לתרום מזמני ומכישורי לאנשים קשיי יום, ומשרדי מעניק באופן קבוע ייעוץ משפטי כ"פרו בונו" ללקוחות אשר ידיהם אינה משגת, וכן לחיילי צה"ל אשר להם יש בי הערכה גדולה וסולידריות, שכן, גם אני עד היום מתנדב בשירות מילואים כמפקד ביחידת הצנחנים.

גם כעורך דין אני מייצג שליחות
אני סוג של עורך דין שהבחירה במקצוע הייתה מתוך אהבה מוחלטת לצדק ואהבת הבריות. מצאתי, כי השילוב של שתי התכונות האלה, תגרום לי לשרת נאמנה את לקוחותיי. זו הסיבה כי שנים רבות כעורך דין, אני מייצג אלפי לקוחות מרוצים, תוך שמירה על טוהר המידות ומתוך תחושה של שליחות שעל פיה, כל לקוח אשר מגיע למשרדי מהווה עבורי עולם ומלואו. היום אני כבר רואה את התוצאות שנגרמו מתוך עמל רב בבניית שמי הטוב ומשרדי הוא משרד בוטיק שמייצג חברות רבות ולקוחות רבים בתחום הנדל"ן.

עורך דין אסף שובלי








מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אסף שובלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]