חיפוש מאמרים

12315 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מזכרות לאירועים , גימיקים לחתונות ושמחות - מזכרות לאירוע - מזכרת לאורחים - שי לבר מצווה - גימיקים לחתונות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מגש פירות מגשי פירות

נושא המאמר: מגשי פירות זה כל הסיפור
מאת: רן   שמור מאמר למועדפים

כשמדובר בחטיפים משרדיים, טריים עולה במהירות על ביסקוויטים, עוגות ומאפים בחינם מבחינת פופולריות, ומגשי פירות מוערמים הופכים למתקן נפוץ במטבחים ארגוניים. זה מספק יתרונות רבים עבור מקום העבודה שלכם. לא רק שפירות טריים טעימים, יש המון יתרונות לטווח ארוך וקצר שמקורם באכילת פירות בעבודה, הן לבריאות הצוות והן למקום העבודה בכלל.

עד כמה עקרוני שיהיו תפוחים בתוך מגשי פירות במלונות?
מאוד עקרוני שיהיו תפוחים בתוך קופסת פירות - תפוחים מהווים תוספת מהירה וקלה לתזונה. אכלו אותם עם העור על היתרונות הבריאותיים הגדולים ביותר. תפוחים הם פירות עתירי סיבים, כלומר אכילתם יכולה להגביר את בריאות הלב ולקדם ירידה במשקל. הפקטין בתפוחים עוזר לשמור על בריאות המעיים. תפוח בינוני אחד מכיל את החומרים המזינים הבאים -
1. 95 קלוריות
2. 25.13 גרם פחמימה
3. 4.4 גרם סיבים
4. 195 מ"ג אשלגן
5. 11 מ"ג סידן
6. 8.4 מ"ג ויטמין C
מחקרים הראו כי קיים קשר בין אכילה קבועה של תפוחים לבין סיכון נמוך יותר למחלות לב וכלי דם, קדמונים וסוכרת. לתפוחים יש גם רמות גבוהות של קוורצטין, פלבנואיד שעשוי להיות בעל תכונות אנטי-סרטניות. מחקר אחד מצא שאנשים שאכלו תפוחים שלמים היו בסיכון נמוך ב-שלושים אחוזים לסבול מהשמנת יתר מאשר אלה שלא. זה יכול להוריד את הסיכון לסוכרת ומחלות לב . תפוחים חיים מהווים חטיף נהדר ושילובם עם חמאת שקדים עוזר לאזן את צריכת החלבון והשומן. אנשים יכולים גם להוסיף תפוחים גולמיים או מבושלים ליוגורט, או להשתמש ברסק תפוחים בבישול
מה הן הסגולות הבריאותיות של פירות יבשים שיש במגשי פירות במלונות?
פירות יבשים שיש בתוך קופסת פירות מתוקים יותר מעמיתיהם הטריים משום שהסוכר הטבעי מרוכז יותר, אך האם תהיתם פעם על היתרונות הבריאותיים שהוא מציע? איך זה בהשוואה לפירות טריים? בואו נסתכל על היתרונות הבריאותיים של אגוזים ופירות יבשים כאחד. מנה אחת של פירות יבשים מכילה חלק גדול מצריכת הוויטמין שלכם. ה"מנה" הממוצעת של פירות יבשים היא שלושים גרם. הוא מכיל בעיקר בערך אותה כמות של חומרים מזינים כמו פירות טריים, רק מעובה לאריזה קטנה ויבשה יותר. פירות יבשים מלאים בנוגדי חמצון. לנשנש פירות יבשים למקור נהדר של נוגדי חמצון, במיוחד פוליפנולים. הם עוזרים בבעיות עיכול, ניהול משקל, מחלות לב וכלי דם ומחלות אחרות. אגוזים צפופים בחומרים מזינים. הצריכה היומית שלכם של אגוזים תספק לכם עזרה מצוינת של חומצות שומן בלתי רוויות, ויטמינים, מינרלים, סיבים ונוגדי חמצון. אגוזים יכולים להוריד את רמות הכולסטרול. באגוזים יש ריכוז גבוה של חומצות שומן חד בלתי רוויות ורב בלתי רוויות. אגוזים כולל שקדים ואגוזי לוז יכולים להעלות את הכולסטרול ה"טוב" ונראה כי פיסטוקים מורידים את רמות הטריגליצרידים אצל אנשים עם סוכרת.

www.dragon-fruits.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]