חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פריחת הנדל"ן בעיר נס ציונה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הדר ברוקנשטיין יזמית נדלן

נושא המאמר: האם הנדל״ן הפרטי ימשיך לשמש כחומת מגן מפני האינפלציה, למרות עליית הריבית?
מאת: הדר ברוקנשטיין   שמור מאמר למועדפים

שוק הנדל״ן של 2023 עומד בפני איום משולש: ריביות גבוהות, אינפלציה ומיתון. בעוד שהשניים האחרונים עשויים להיות זמניים, המשקיעים בנדל״ן רק מתחילים להבין את ההשלכות ארוכות הטווח של שיעורי הריבית הגבוהים, תמונה שאמורה להתבהר במהלך שנת 2023.
הדר ברוקנשטיין, יזמית הנדל״ן המובילה בתחום שיווק קרקעות פרטיות, מתבססת על דוח הנדל״ן האחרון של יוסף רובין שפורסם באתר PREQIN, כדי להציג בפניכם מספר דברים שאתם צפויים לראות ב-2023 בתחום ההשקעות בנדל״ן.
התמודדות עם עליית הריבית ועליית האינפלציה
לפי הדו״ח של רובין, מסבירה היזמית הדר ברוקנשטיין, נכסי הנדל״ן מהווים חומת מגן מפני אינפלציה, מה שנקרא Inflation hedge (גידור לאינפלציה), אבל נכסים אלה רגישים לעלייה בשיעורי הריבית ולדרך שבה איזן שוק הנדל״ן הגלובלי את סביבה האינפלציה הגבוהה יותר של 2022.
- השלכות עליית האינפלציה
למעשה, שוקי הנדל״ן מתחילים רק עכשיו להבין ולהתמודד עם ההשלכות של הריבית העולה והאינפלציה המתקדמת, תהליך שילך ויתבהר ב-2023.
בעלות על נכסי נדל״ן מציעה גידור לאינפלציה. זה קורה כאשר הגידול בשכר הדירה גבוה מהגידול בהוצאות, וכאשר האינפלציה דוחפת כלפי מעלה את ערכם של נכסי הנדל״ן. עם זאת, שיעורי ריבית גבוהים יותר יכולים להפוך את הקערה על פיה. זה קורה בתנאים שבהם העלייה בעלויות המשכנתא שוחקת את תזרים המזומנים שהשיג הגידול בשכר הדירה.
- השלכות עליית הריבית
שיעורי ריבית גבוהים יותר מזניקים כלפי מעלה את הריביות, שבמשך שנים רבות היו כמעט אפסיות בגלל הנזילות העצומה שעמדה לרשותו של מגזר הנדל״ן. אם ההון הזה יעבור להשקעות אלטרנטיביות, או אם המדינה תשאב נזילות זו מהמערכת, שיעורי המיסים הגבוהים כתוצאה מכך עלולים להשפיע לרעה על ערכם של נכסי הנדל״ן.
- האם אפשר לחזות את ביצועי ההשקעה?
כל כך הרבה משתנים מעורבים בשוק הנדל״ן, מדגישה הדר ברוקנשטיין המסתמכת על הדו״ח של רובין, שקשה לחזות את ביצועי ההשקעה, וזה כשלעצמו גורם אף הוא להאטה של עסקאות. קונים ומוכרים בתחום הנדל״ן רק מתחילים לגלות את המחירים בשוק.
אבל למרות כל המהומה, מסבירה הדר ברוקנשטיין, נראה שהנדל״ן עדיין ישמש כגידור אינפלציה יעיל עבור נכסים מנוהלים היטב בשווקים החווים צמיחה.
היכונו לשוק נדל״ן בלתי צפוי ב-2023
לפי דו״ח רובין, מציינת הדר ברוקנשטיין, אנחנו נכנסים למשטר ריבית חדש מבוסס שוק, אשר ישפיע משמעותית על ענף הנדל״ן. בארה״ב למשל, הריביות חוזרות היום לנורמות ההיסטוריות לאחר שבעקבות המיתון הגדול הוריד הבנק הפדרלי את הריבית באופן מלאכותי. התוצאה היא שוק תנודתי ומשקיעים אשר חווים תשואה על עסקאות קיימות הפחותה מהצפי, וקושי לתכנן באופן מדויק תזרים מזומנים של עסקאות חדשות.
החדשות הטובות הן שלמרות המיתון, שוק העבודה ההדוק יסייע להמשך קיום הביקוש לנכסים מול היצע קבוע. ככול שמשקיעי הנדל״ן יתמקמו יותר בשגרה החדשה של 2023, כך יוכלו לצפות לאפשרויות חיזוי טובות יותר בשוק הנדל״ן.



hadarbrukenstein.org/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י הדר ברוקנשטיין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]