חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מה מטרותיו של טיפול פסיכולוגי ולמי הוא מיועד?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: OSR אורית שיפמן OSR אורית שיפמן OSR Enterprises

נושא המאמר: "חוויית נסיעה שונה לחלוטין": הגיעה החברה הישראלית שתייצר רכב חשמלי
מאת: אלכס   שמור מאמר למועדפים

שי ניסים, מנהל מרכז הפיתוח של חברת הרכב החשמלי הישראלי OSR, מספר על הדגם העתידי. "זו חוויית נהיגה חדשה ולא מוכרת, לא דומה לשום דבר שראינו עד היום. הרכב יכיר אותך, ייתן לך שירותים פרסונליים שמאפשרים לנצל את הזמן ברכב באיזו דרך שרוצים"

תכירו את חברת OSR Enterprises הישראלית שמבטיחה להעלות על הכביש מכונית חשמלית ראשונה כבר בעוד כשנתיים. החידוש הגדול ברכב המפותח בפתח תקווה יהיה מחשב ניהול מרכזי למערכות הרכב שאמור להחליף כמה עשרות יחידות מחשוב שנמצאות ברכבים מודרניים, ובכך לחסוך בעלויות, לפשט את התקשורת בין מערכות הרכב השונות ולאפשר נהיגה אוטונומית יעילה.

"עבורנו נהיגה אוטונומית זו לא המטרה היחידה. הפיתוח שלנו הוא לפלטפורמה שלמה וחדשה שהמטרה לאפשר ניצול של הזמן שלנו ברכב בצורה טובה יותר. ובשביל להשיג את זה צריכים לשנות את תכנון הרכב מהיסוד, שכן הוא מבוסס על פיתוחים מלפני עשרות שנים. הבעיה של מערכות המחשוב הקיימות כיום היא שאף אחת מהן לא רואה את התמונה הגדולה כדי לבצע את הפעולות הנכונות בזמן. לכך דרוש מוח מרכזי אחד, שהוא לב הפיתוח שלנו ונקרא Evolver. זה למעשה מחשב עוצמתי המחובר לכל מקורות המידע ובעזרת בינה מלאכותית יודע לקבל החלטות בכל תחום".

אז זה אומר שהרכב נוסע ואפשר לתפוס תנומה? 

"המטרה של המערכת הזו היא לפנות לך את הזמן שבנהיגה. זו תהיה חוויית נהיגה חדשה לגמרי, שלא דומה ומוכרת לשום דבר שראינו עד היום. מייד כשתיכנסי לרכב הוא יכיר אותך, ייתן לך שירותים פרסונליים. אם את מאפשרת להתחבר ליומן שלך זה פותח עבורך חוויה דיגיטלית שמאפשרת לעבוד, לקרוא, לצרוך תוכן, לקנות, ככה שתנצלי את הזמן שלך בדיוק איך שאת מחליטה. והוא גם מעניק הגנת סייבר רב שכבתית לכלל מערכות הרכב".

האם כל הדברים הללו לא יהפכו למסיחי דעת, שמנתקים לחלוטין מהנהיגה? 

"בדיוק להפך, שכן המערכת באופן אקטיבי מונעת הסחות דעת, והמוח של הרכב מתאים את עצמו למצב הרכב והנהיגה. אם נוהגים את הרכב הוא יאפשר את האפליקציות שעזרות לנהוג בצורה יותר בטוחה, ולתפעל את הרכב באופן טבעי מהיר ומדויק. במידה ומשתמשים ברכב כשהמחשב אחראי על הנהיגה אז נפתחות אפליקציות אחרות והחוויה תשתנה לחלוטין. תחשבי רק כמה זמן מבוזבז בפקקים ובדרכים המערכת הזו יכולה לאפשר לך לנצל לדברים אחרים".

אתם מדגישים את זה שהרכב תוכנן מנקודת מבט נשית. למה הכוונה בדיוק? 

"הרכב של OSR מיועד לגברים ולנשים כאחד. יחד עם זאת על פי החזון של מייסדת ומנכ"לית החברה אורית שיפמן, שהיא האישה הראשונה בעולם שייסדה יצרנית רכב, זווית מבט נשית בשלבי תכנון הרכב מאפשרת תשומת לב לדברים שקשורים ספציפית לנשים. למשל חגורת בטיחות וכריות אוויר שמותאמות גם לנשים בהריון. זו דוגמה שהיא קצה הקרחון. בשבועות הבאים נחשוף יכולות חדשות ומעניינות".

לאחרונה הודיעה OSR על תוכנית לאיתור מיזמים ישראליים בתחומים שונים מעולמות האוטו-טק, בהם אפליקציות מבוססות בינה מלאכותית למשתמשי הרכב, מערכות בטיחות, חיישנים, צגים ועוד. לשאלה אילו חברות מוזמנות להציג את הרעיונות השיב ניסים: "אנחנו רוצים לשמוע מכל חברה בתחום האוטו-טק שחושבת שהטכנולוגיה שלהם עשויה לעניין. אנחנו אוהבים זוויות חדשות. יש הערכה רבה להיי-טק הישראלי ונשמח לראות בעתיד עוד טכנולוגיות ישראליות משתלבות".

osrenterprises.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלכס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]