חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
על מי מוטל נטל ההוכחה בתביעות ביטוח – המבוטח או המבטח? חלק ב - ביטוח רכב - השכרת רכב - הסבה לגז - תביעות ביטוח רכב - רכב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קבלן שיפוצים רשום קבלן רשום קבלן 131 קבלן שיפוצים מורשה

נושא המאמר: חוזה שיפוצים סכנות ובטיחות שיפוצים ובניהhttps://fixil.org
מאת: ישראל רובינוב קבלן רשום   שמור מאמר למועדפים

קבלן בנייה
מה המשמעות של קבלן בניה?

קבלן בניה הוא חברה או אדם פרטי המשלים פרויקטים של בנייה ושיפוצים על בסיס חוזה.(לרוב בכתב)

הקבלן נשכר ישירות על ידי בונים או מעסיקים צדדים שלישיים למתן שירותים מקצועיים בתחום הבניה והשיפוץ.
שירותים אלה ניתנים לרוב כחלק מהסכם המעוגן בחוזה לכל פרויקט, או באמצעות הסכם לספק שירות ספציפי למשך זמן נתון.
שיפוצי השלום מסבירה קבלן 131 שיפוצים מהו.

תעודת קבלן 131 שיפוצים מאפשרת לחברה המעסיקה לשכור עובדים(גם זרים) שיש להם את הכישורים לבצע בבטחה ולהשלים עבודות הנדסה קבלניות. כגון בנית מבנים, שיפוץ מלא או חלקי, הריסה וכו' החברה הקבלנית עשויה להזדקק לקבלני משנה על מנת לפצות על חוסר מומחיות מסויימת, או כוח אדם.

חברות המסווגות כחברות של קבלני בניה עשויות לכלול עסק של אדם אחד, חברות קטנות וחברות בין לאומיות בתעשיה "הנדסה, שיפוץ ובנייה".
מיהו אותו קבלן שיפוצים?

אחת הדמויות המרכזיות בפרויקט בנייה מורכב הינו הקבלן. זהו האחד האחראי על העבודה מול קבלני משנה, והפועלים הדרושים ותיאום השירותים המסופקים מהם.

בטיחות בענף השיפוצים.

בניה היא ענף בעל סיכון גבוה הנושא שכיחות גבוהה לצערנו של פציעות והרוגים אם נשווה לשאר הענפים האחרים. זוהי דאגה גדולה עבור מעסיקים, שלעתים קרובות קבלנים ישתמשו במנהלי עבודה כרשת הבטחון שלהם.
יש חברות כמו מייקרוסופט שמשתמשת ברשת בטחון להגנה מפני נפילה.
והם משתמשים ברמת הבטיחות שלהם כנקודת מכירה.

השימוש בקבלנים מביא לרוב ליחסי עבודה שונים. אתר העבודה אמור "לארח" את עובדי הקבלן, את הקבלנים שהקבלן שכר ואת קבלן המשנה שאותם קבלנים שכרו.

כאשר אירועי בטיחות מערבים קבלנים, האחריות והאחריות עבורם נופלת בדרך כלל על הקבלנים ומנהלי העבודה שמגיעים לחקירה, היזם הולך בנקודה זו הביתה ומנהל העבודה והקבלן נחקרים. כאשר מעורבים קבלני בנייה, הן המשרד השוכר והן הקבלן עלולים לשאת באחריות. במקרה של תקלות בהן מעורבים קבלני משנה, האחריות חלה על קבלן המשנה ועל הקבלן הכללי האחראי על העסקתם. אך בייחוד על מנהל העבודה.
יתרונות וחסרונות.

בכל הנוגע לבטיחות במקום העבודה, העסקת קבלני בנייה מציגה כרגע יתרונות:

מצד אחד, הפקדת העבודה בידי קבלנים מוסמכים יכולה להבטיח שהיא תתבצע על ידי עובדים מיומנים היטב שיוכלו לבצע את העבודה בבטחה ועשויים להיות בעלי סיכוי גבוה יותר לסיים אותה בזמן.

וסיכונים: מצד שני, עובדים בקבלנות זאת אומרת אנשים שמגיעים לאתר העבודה שאינם בשליטת הקבלן ישירות. בעוד שמעסיקים צריכים לעשות את בדיקת הצרכים שלהם בהעסקת קבלן שיפוצים, הקבלן הוא זה שבוחר את קבלני המשנה שיבצעו חלק מהעבודה.
אחריות משפטית וביטוחים

בעלי פרויקט שיפוצים עשויים להעביר אחריות משמעותית לסיכון מעצמם בנושאי בטיחות ובכלל לקבלן הבניה- כל עוד הוא רשום.
חברות הביטוח יכולות להתנער לעיתים ממחוייבות לביטוח כלפי "קבלן לא רשום" או לא מוסמך, או שיפוצניק חאפר.

קבלן שיפוצים אחראי לעבודות המפורטות בחוזה שלו ולעבודה שהוא מאציל לפולים ו/או לקבלני משנה. כמו כן, הוא או מנהל העבודה עשוי לשאת באחריות לתאונות שיתרחשו בעבודה המפוקחת על ידם. כל קבלני המשנה גם שומרים על רמה מסוימת של אחריות לבטיחות העובדים שלהם גם לאחר שהלקוח שכר את המשרד שלהם.

למרות שגם מזמין העבודה דהיינו הלקוח וגם הקבלן ועובדיו עלולים לעמוד בפני קנסות, חיובים ותביעות משפטיות עקב פציעה או מוות הנובעת בצורה ישירה או לעיתים עקיפה בעבודה לא בטיחותית, ייתכן ותהיה התמקדות במנהל עבודה בבנין או בקבלן הכללי. הם נושאים באחריות ישירה להבטיח שכל העובדים באתר עובדים לפי הנוהל להבטחת הבטיחות באתר השיפוצים ו/ או הבנייה.
נכתב ע"י ישראל רובינוב שיפוצי השלום מהאתר: https://fixil.org

fixil.org


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ישראל רובינוב קבלן רשום שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]