חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תוכניות אימונים למתקדמים - אימוני כוח לחדר הכושר \ קובי עזרא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ משכנתא משכנתא כנגד נכס

נושא המאמר: חיסכון במשכנתא – כך תקבלו משכנתא משתלמת
מאת: קרדיט משכנתאות   שמור מאמר למועדפים

משכנתא היא תהליך גדול, חשוב ומשמעותי עבור כל מי שרוצה לרכוש נכס. עבור הרבה אנשים משכנתא מצטיירת כתהליך ארוך ומייגע הכולל בתוכו חתימות אינסופיות על טפסים ומסמכים.

בדיוק בגלל זה החלטנו לכתוב מאמר ייחודי שיעזור לכם להבין איך תוכלו לקבל משכנתא משתלמת מבלי שתצטרכו לרדוף אחרי הבנקים וגופי המימון.


כמה דברים שחשוב להבין לפני שהחלטתם לפנות לבנק:
חשוב שנבין כמה דברים לפני שאנחנו פונים לבנק לקבל משכנתא, בנק ישראל מציב מספר הגבלות בפני הבנקים בנושא המשכנתאות, הגבלות אלה נועדו להגן גם על הבנקים המעניקים את המשכנתא וכמו כן גם אתכם, הלווים. להלן כמה פרמטרים שהבנק בודק לפני שאתם לוקחים משכנתא:

אחוז המימון – מדובר בשיעור המשכנתא שאתם לוקחים בפועל. בנק ישראל מתיר לבנקים לממן עד 75% משווי הנכס אותו אתכם רוכשים בנכס ראשון ובעת זכייה במסגרת מחיר למשתכן הסכום עולה ל-94%. במידה ורכשתם כבר דירה ראשונה ואתם מעוניינים במשכנתא לרכישת נכס שני סכום מימון הבנק יורד ל-50%.

אחוז ההכנסה הפנויה – קיימת הגבלה על גובה ההחזר של כל אזרח לעד 50% משווי המשכורת שלו. כלומר נניח ואתם מרוויחים 10,000 ₪ בחודש- תוכלו להחזיר מקסימום של עד 5,000 ₪ בחודש.
המשכורת מחושבת בצורה הבאה- שיעור סכום המשכורות של בני הזוג נטו לאחר הורדה של הוצאות קבועות כגון: שכר דירה, הלוואות וכו'.

ברוב המקרים הבנק יעדיף להיות בטוח ולא יאפשר לכם לקבל החזר חודשי של מעל ל40% מההכנסה הפנויה, זאת במטרה ולהיות בטוח כי הוא לא מסתכן וכי תצליחו לעמוד במשכנתא אותה הוא מעניק לכם.

חשוב שתבינו שכמו שהבנק יודע להגביל את ההחזר החודשי שלכם, חשוב מאוד שתעשו בדיקה ותוודאו מה ההחזר החודשי שאתם יכולים לעמוד בו לטווח הארוך.

נתוני האשראי שלכם ודירוג האשראי שלכם – נתון נוסף שהבנק בודק לפני שאתם לוקחים משכנתא הוא חיווי האשראי שלכם- בהתאם לחוק נתוני אשראי שנכנס לתוקפו, הבנק אוסף עליכם מידע ויודע על הפעולות הפיננסיות אותן ביצעתם בעשור האחרון. במידה ולא התנהלתם בצורה כלכלית נכונה בשלושת השנים האחרונות: חזרו לכם צ'קים, לא עמדתם בתשלומי הלוואות או חרגתם ממסגרות- הדבר ישפיע על החלטת הבנק האם להעניק לכם משכנתא או לא.
בהתאם לדירוג האשראי שלכם ( ציון הנע בין 0-1000 שמושפע גם הוא מההתנהלות הפיננסית שלכם) יקבע הבנק את התנאים של המשכנתא אותה תקבלו.

על כן, לפני שאתם רוצים לקבל משכנתא חשוב שתקדימו תרופה למכה ותבדקו האם יש לכם נתוני אשראי שליליים וכמו כן מה הוא דירוג האשראי שלכם, בכדי לחסוך סירובים ותנאים גרועים מהבנק בעת לקיחת משכנתא.

במידה והחלטתם שאתם רוצים לקחת משכנתא חשוב שתפנו לקבל ייעוץ משכנתאות.

יועץ משכנתאות יוכל לעזור לכם לקבל תנאים טובים יותר מהבנק ולחסוך לכם עוגמת נפש רבה.
כך תוכלו לקבל תנאים טובים יותר ומתאימים יותר עבורכם.

מחזור משכנתאות
לאחר שקיבלתם משכנתא, חשוב שתפנו לקבל ייעוץ משכנתאות כל שנה וזאת במטרה לחסוך עוד ולשפר את התנאים של המשכנתא הקיימת שלכם. תהליך מחזור משכנתאות יוכל לעזור לכם לשנות את התנאים בצורה שמתאימה לכם אם יכולת ההחזר שלכם השתנתה, אתם רוצם לפדות עוד סכום ולהקטין את סכום המשכנתא ועוד.

אנו בחברת קרדיט משכנתאות מתמחים בייעוץ משכנתאות, מחזור משכנתאות וליווי אישי לקבלת משכנתא.

לשיחת ייעוץ חינם חייגו עכשיו: 8539*

creditm.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קרדיט משכנתאות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]