חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הנהלת הארוויזיון מאמצת את "גישת מס הכנסה הישראלי" באשר לרשות הפלשתינאית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חנות וירטואלית חנות באינטרנט חנות מקוונת

נושא המאמר: איך עובדת חנות וירטואלית לקידום העסק
מאת: מיזם גרופ   שמור מאמר למועדפים

איך חנות וירטואלית עובדת בפועל?
בתור גולשים, סביר להניח שהשתמשנו לא פעם בשירותיהן של חנויות וירטואליות כאלה ואחרות. נכנסנו לאתרים של בתי עסק בתחומים שונים ורכשנו מוצרים מסוגים שונים. בתור בעלי עסקים שמעולם לא היו מעורבים בעולם האינטרנט, בוודאי שמענו לא פעם על עסקים ברשת, על בתי עסק שמפעילים חנויות וירטואליות ומוכרים את המוצרים שלהם לגולשים המעוניינים בכך.
סביר להניח שכל מי שלא מכיר את התחום לעומק, שאל את עצמו יותר מפעם אחת, איך זה עובד. איך בדיוק חנות וירטואלית מאפשר לגולש לקנות כל מוצר שהיא מציעה, ואיך בעל העסק מפעיל ומתחזק את החנות, באופן כזה שהיא יכולה לשרת אותו בצורה נכונה. במאמר זה אנחנו נסביר איך בדיוק זה מתנהל משני הצדדים.
לפני כן חשוב להדגיש, אנחנו מדברים על חנויות וירטואליות של עסקים ספציפיים ולא על אתרים המשמשים בתור קניונים לעסקים שונים, שזה משהו שונה לגמרי. חנות וירטואלית של עסק, פועלת בין אם זה דרך אתר העסק ובין אם זה דרך חנות שהאתר מפעיל באופן מיוחד. היום ההמלצה עבור כל בעל עסק, בכל תחום, לבחון את האופציה איך הוא יכול להקים חנות וירטואלית שתמכור מוצרים כאלה ואחרים.
איך זה עובד מהצד של בעל העסק?
כאמור, כשאנחנו מסתכלים על חנות וירטואלית, יש שני צדדים. צד אחד מתייחס לבעל העסק וצד אחד ללקוח, לגולש שנכנס אל החנות. באופן טבעי, יש הרבה יותר משמעות לצד של בעל העסק, גם בגלל שזה מקור הפרנסה שלו וגם בגלל שהוא משתנה קבוע, הגולש יכול תמיד לפנות אל חנויות אחרות והוא לא חייב לקנות בחנות ספציפית. המטרה של כל בעל עסק היא להשאיר את הגולש בתחום החנות שלו,.
בעל עסק שניגש להקים חנות וירטואלית, צריך תחילה לאפיין מה בדיוק הוא מחפש, מה בדיוק הוא רוצה, איזה סוג ומבנה חנות ברצונו להקים. לשם כך הוא ישכור אנשי מקצוע שמתאימים לבצע את העבודה, אנשי מקצוע שיוכלו גם ללמוד על העסק שלו, גם לאפיין אותו בצורה נכונה ובסופו של דבר להקים חנות שתשרת אותו. המטרה היא לבנות חנות שתוכל להציע מוצרים ושירותים לכל הגולשים בצורה פשוטה וקלה, אך גם לאפשר לבעל העסק לתחזק את החנות ולהפעיל אותה בצורה נוחה ויעילה.
בעל העסק מפעיל את החנות בצורה הבאה: הוא מזין אל תוך האתר של החנות, את כל המוצרים שהוא מתכוון למכור דרכה, כולל מפרט טכני מלא על כל מוצר ומוצר, עלויות, כמויות, תמונות, סרטונים, הסברים טכניים ואחרים ועוד. הוא יכול גם להכניס המלצות וחוות דעת, הוא יכול לספק הצעות והמלצות לשימוש ועוד.
מעבר לכך, עליו לאפיין את המוצרים השונים ולקטלג אותם בשביל שיהיה קל למצוא כל מוצר ומוצר. הוא יכול לעשות את זה על פי פרמטרים שונים, ספציפיים, וכן הוא יכול לשלב שורה של פרמטרים, באופן כזה שיהיה ניתן למצוא כל מוצר על פי מספר קטגוריות ולא על פי קטגוריה אחת ספציפית.
אחרי שהוא מבצע את כל התהליך של הסידור והחלוקה, עליו לעבור לצד הלוגיסטי. החל מיצירת עמוד לתשלום דרכו יכול כל גולש לשלם על המוצרים שהוא קונה. העמוד צריך לכלול אפשרות לתשלום דרך כרטיס אשראי או בדרכים אחרות. חשוב שהעמוד יהיה מאובטח בשביל שהמידע לא ידלוף ולא יהיה ניתן לגנוב אותו.
היבטים חשובים אחרים בצד הלוגיסטי, מתייחסים לאופי קבלת ההזמנות אחרי שהלקוח מבצע את הרכישה. בעל העסק מקבל הודעה על הזמנה, ואז הוא מכין את המוצר לשילוח אל בית הלקוח או לעסק שלו ולכל מקום אחר שיבחר. תהליך הרכישה מושלם בפועל, רק אחרי שהלקוח מקבל את המוצר לידיים שלו. חשוב לציין, לצד כל שלב בתהליך, הלקוח צריך לקבל מייל שמסביר בדיוק באיזה שלב ההזמנה נמצאת ומתי הוא יקבל את המוצר. כמו כן הוא צריך ליהנות מאפשרות ליצור קשר עם צוות המקום לכל עניין ושאלה.
מצד הלקוח זה כמובן תהליך הפוך, הוא צריך להיכנס לאתר, לבחור את המוצר הרלוונטי, לשלם עליו, ואז לחכות שהוא יגיע. כאמור, כל שלב חייב להיות מתועד והוא צריך לדעת בדיוק איפה ההזמנה עומדת ומתי הוא יוכל לקבל את המוצר כפי שהובטח לו. חשוב להבהיר, מצד הלקוח זה גם חיוני שהוא יוכל לבצע את הרכישה בכל יום ושעה, וכן מכל מחשב או מכשיר סלולר.

www.mgblog.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיזם גרופ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]