חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יעוץ זוגי: איך להקשיב לבן זוג כועס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עולם הרגש האבוד הילד החי מת

נושא המאמר: על מה ילד קטן חולם?
מאת: שיר לב   שמור מאמר למועדפים

יעל מה ילד קטן חולם? מה המשאלה הכמוסה שלו? על מה הוא מפנטז בסתר? מה הוא מרגיש בלב הקטן שלו? אנחנו מסוגלים להבין בכלל?!
אם נעז להודות בכנות שבכל אחד מאתנו מתחבא הילד הזה, מת מפחד שיגלו אותו, שרק רוצה שיאהבו אותו כמו שהוא, שכל כך רצה לשמוע מילה קטנה שתלטף אותו ותרגיע.
כולנו מסתתרים מאחורי האנשים המצליחים, המרשימים, הדומיננטיים, והיפים, ונועלים מאתיים פעם בארון את הילד הקטן הזה, רועדים שמישהו יראה אותו שבור מתחבא בפנים.
הילד המעצבן הזה שכבר לא היה כח לסבול אותו, שכולם צחקו עליו ולעגו כשצחק יותר מידי חזק, כשהתרגש והתלהב כשקיבל מה שרצה.
מעטים מעיזים לעצור את מרוץ החיים ולהאזין קצת לקולות הפנימיים, לילד הבכיין שמשתולל
בפנים ובוכה את כל האכזבות והתסכולים האלו, את כל מה שהבטיחו לו ולא קיימו ואת החיבוק הזה שכל כך רצה ולא קיבל.
בודדים עולים על הדרך שבה למד לעצב את עצמו כדי לא להיות בודד ונטוש כל כך, כדי להיות אהוב ושייך למשהו ולהרגיש קיים, אנחנו הולכים צוחקים מבחוץ כשמחוקים מבפנים, מרשימים ומצליחים כשמרגישים לוזרים, מתייפים ומטייחים את כל התסכול והחוסר בקבלה של מי שאנחנו באמת, מתאימים את עצמנו בלי סוף לעולם התובעני שסביבנו ולאנשים שחיים אתנו מהפחד שידחו את מי שאנחנו באמת.
וזה המחיר הכבד שאנחנו משלמים כדי לא להרגיש בודדים, האם המחיר הזה שווה?! באמת אין שום דרך אחרת?! האם לא נוכל להיות אהובים כשנחיה את מי שאנחנו באמת?!
הילד האבוד שהיינו טייח את האישיות שלו, את כל הרצונות והרגשות שלו ואת מי שהוא היה באמת, הילד הזה גדל היה לאיש ובחר לשכוח את כל מה שבעצם היה, ולכן הוא אף פעם לא הרגיש אהוב, כי אהבו את המסכה שלו ולא את מי שהוא, הוא תמיד רעד שיגלו מי הוא באמת ואז יעזבו אותו לנפשו.
הילד הקטן ההוא הבין בזמנו שלא כדאי לבטא ולהרגיש יותר מידי כי אז כולם יצחקו עליו, והוא שכח מכל זה והתרגל לחיות ככה, הוא אסר על עצמו לרצות כדי לא להתאכזב ולכן כשגדל הוא לא העז לאהוב ולחוות באמת את מה שהוא מרגיש, הוא הדחיק עמוק אכזבות ופגיעות כי "זה כל כך ילדותי להיעלב מזה" ולמה שדבר קטן כזה יפגע בו, הילד הקטן הזה היה עצוב, כועס ומתוסכל מכל מה שרצה ולא קיבל ולימד את עצמו להאמין שהכי כדאי לא לצפות ולרצות בכלל, הוא כבה כי כבר לא היה מסוגל לעמוד בכל התסכול והאכזבה, הוא הפסיק לרצות, התחבא עמוק והלך לאיבוד, עיצב אישיות חדשה שכולם יאהבו ויקבלו. וכל החיים שלו זה מלווה אותו, החסר העמוק הזה למה שהוא כל כך רצה והצטרך, הוא אף פעם הוא לא הבין מה חסר לו כל כך כי הוא קבר את זה כל כך עמוק שהוא כבר שכח שזה בכלל קרה,
האדם המוצלח הזה הולך מתוסכל עם בורות בלב שאין לו מושג מה יכול למלא אותם, הוא מנסה לברוח מהריקנות הזאת במוזיקה, בילויים, חברים וטיולים אבל בלילה הוא שוכב מתוסכל במיטה ושואל את עצמו איפה זה התפספס לו, הוא שבור מתסכול למה שום דבר לא ממלא אותו.
מי מעז להביט במראה ולהסתכל לעצמו בעניים ולהודות ברצונות הכי שטותיים שלנו לנסות להבין מה באמת חסר לנו בלי להתבייש מעצמנו בעצמנו בלי פחד להתפרק, הילד הקטן שהיינו לא היה מסוגל כבר להרגיש את האכזבות האלו אבל היום הוא גדול ויכול!
הגיע הזמן שנפסיק להילחץ ולהתפתל מכל בן אדם שעובר סביבנו, נבין שהוא מרגיש אותו דבר כנראה שהוא פשוט מסתיר את זה קצת יותר טוב, בא נכבה מיקרופונים, נתנתק קצת ונמצא את עצמנו מכל המחבואים האלה נמצא את הדרך חזרה מכל הבריחות האלה בא ננמיך קצת את הווליום ונקשיב לבכי ונבחר לבכות אותו, נאזין קצת יותר לכאב הלב ולא נתחמק מלהרגיש אותו.
אנחנו חזקים היום ולא נישבר כמו הילדים חסרי יכולת של פעם.
ואז נשמח באמת כי נדע מה משמח אותנו, ונאהב מה שבאמת טוב לנו ולא נפחד שיגלו מי אנחנו כי פשוט נלמד להיות שלמים עם מי שאנחנו ונרגיש אהובים באמת.
ואז באותו יום אנחנו נבין מה רצינו, ממה התאכזבנו ונרצה שוב וננסה מחדש וניפול ונקום ונתאכזב ונבכה קצת ולא ניבהל כי נדע שזה לא כל כך נורא להיכשל ולהתאכזב, כי גיבור הוא זה שלא מתייאש ולומד מכל כישלון מה הדרך כן להצליח.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שיר לב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]