חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גישה יעילה ובטוחה לשימוש בחיסונים בכלבים וחתולים - מערכת חיסונית - הומיאופתיה - חיסונים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טלמיטינג לחברות הייטק טלמיטינג להייטק טלמיטינג לתוכנה

נושא המאמר: טלמיטינג לחברות הייטק – לא צריך הכשרת מהנדס לביצוע טלמיטינג להייטק
מאת: יאיר אבני   שמור מאמר למועדפים



לא סוד הוא שתחום ההייטק והתוכנה הנו הקטר המניע את המשק הישראלי. ככל שמאות סטרטאפים חדשים מצטרפים לשוק הקיים ממילא של חברות תוכנה כך עולה הצורך של גיוס לקוחות חדשים.

במיוחד עולה צורך זה בקרב חברות המשווקות תוכנות עסקיות מסוגים שונים בקרב לקוחות וארגונים עסקיים ומוסדיים (B2B). לשם הדוגמא: חברות המשווקות תוכנות לניהול פרוייקטים, לשיפור הייצור, בינה מלאכותית, רובוטיקה, תוכנות שכר, תוכנות ניהול פיננסי, תוכנות לענף ההסעדה והאירוח, לתחום ניהול וגיוס כ"א ועוד!

האם צריך להיות מהנדס לביצוע טלמיטינג להייטק בכלל ולתוכנות בפרט?
כאן עולה השאלה: האם צריך ידע והשכלה בתוכנה ובתכנות כדי ליצור פגישות עבודה ו"לפתוח דלתות" על-ידי טלמיטינג לתחומי התוכנה השונים?
התשובה היא כן ולא!
לא- כיוון שלא נדרש מחברת טלמיטינג המתמחה בהייטק ובתוכנה שעובדיה יהיו מהנדסים ובעלי ידע וניסיון בתוכנה או בחומרה.
וכן- כיוון שכן נדרשת מומחיות, ניסיון והתמחות מיוחדת בתחום טלמיטינג לתוכנה. לא כל חברת טלמיטינג תתאים לצורך משימה זו, כיוון שישנם מאפיינים ודרישות ייחודיות לתחום הטלמיטינג מסוים זה.

מה כן נדרש מחברת טלמיטינג המשווקת תוכנות וחברות הייטק?

ישנם מספר מאפיינים ויכולות שמנבאות הצלחה לחברות טלמיטינג בתחומי התוכנה השונים:

1.יכולת השגת בעלי פונקציות בכירות בארגונים, כולל הפעלת קשרים קודמים, הצלבת מידעים שונים, יכולת "התגברות על מחסום המזכירה", ויכולת בינאישית גבוהה ביותר לתקשר עם גורמים אלו.
2."פרופיל" של עובדי טלמיטינג בעלי אופי ויכולת ביטוי גבוהה במיוחד, המאפשרים העברת מסרים מורכבים באופן מיטבי ובזמן קצר.
3.יכולות פילוח מדויק ביותר, והשגת דאטה איכותית ועדכנית לצורך ביצוע הטלמיטינג לתוכנות השונות.
4.ניסיון חיובי, מוכח ורב שנים בתחומי טלמיטינג להייטק.
5.המלצות רלוונטיות.
טלמיטינג לתחומי התוכנה והייטק הנו תחום מאתגר. ישנן חברות המבצעות בעצמן טלמיטינג לתוכנה אולם במקרים רבים הן נתקלות בקושי לאתר כ"א רלוונטי, בעל היכולות הרבות הנדרשות לביצוע יומיומי, רציף ואיכותי של המשימה.

לפיכך, הוצאת משימה זו למיקור חוץ הינה פתרון יעיל וזמין עבור חברות רבות. איתור חברת טלמיטינג שזו מקצועיותה, מומחיותה וניסיונה הנו השלב הבא, ועל המנהל האחראי על איתור זה לבחון האם חברת הטלמיטינג שאליה הוא פונה אכן עונה על כל הפרמטרים הנדרשים לביצוע מוצלח של פרויקט הטלמיטינג
.

www.box1987.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יאיר אבני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]