חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מס הכנסה: התרת חישוב מס נפרד לבני זוג המנהלים חברה יחד





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: כתיבת קורות חיים איך כותבים קורות חיים

נושא המאמר: המבנה הנכון לכתיבת קו"ח למהנדסים
מאת: מרינה קומינסקי   שמור מאמר למועדפים

דוגמת קורות חיים של מהנדס

מהנדסים הם אנשי ונשות מקצוע מאוד מבוקשים ונדרשים בשוק התעסוקה והעשייה, בישראל ובעולם. וזה לגמרי הגיוני כי אלו הם האנשים אשר בונים את העתיד של העולם כולו, משפיעים על תהליכים ויישומים בכל תחומי החיים. במציאות התעסוקתית של ימינו, יש מחסור קבוע במהנדסים, כמעט בכל תחום ותעשייה רלוונטיים, אך למרות זאת כדי להתקבל לתפקיד האיכותי והנחשק ביותר, עליכם להתחיל הכי טוב וגבוה שאפשר – מה שאומר שאתם צריכים מסמך קורות חיים מעולה, בולט ואטרקטיבי.
היום נסביר לכם איך לכתוב קורות חיים של מהנדס וניתן דגשים לגבי דוגמה לקורות חיים של מהנדס או מהנדסת.

פורמט קורות חיים של מהנדס/ת
ישנם כמובן תחומי הנדסה רבים, ממהנדסים העוסקים בתחומים מאוד פיזיים כמו מהנדסי בניין, מכונות או אווירונאוטיקה, דרך תחומים תעשייתיים מרכזיים כמו הנדסה כימית, חשמל ומזון ועד תחומים טכנולוגיים מתקדמים כמו הנדסת תוכנה או הנדסת מערכות תקשורת – עם עוד שלל תחומי הנדסה חשובים ומרתקים.
אבל, מבחינת קורות חיים של מהנדס, לרוב יש פורמט עיקרי ואיכותי של קו"ח שבהחלט מומלץ וניתן להשתמש בו בהגשת מועמדות למשרת הנדסה.
ראשית כל, מסמך קורות חיים של מהנדס חייב להיות מסודר, ברור וקל לניווט והבנה – גם כי כך צריך להיות באופן כללי וגם כי מהנדסים באופן מובהק צריכים להיות אנשי מקצוע מסודרים, מאורגנים וטכניים וקורות החיים הוא הדבר הראשון שמעסיק פוטנציאלי רואה בדר"כ. לכן הקפידו על ריווח הגיוני ונכון בין שורות ובין חלקי קורות החיים, השתמשו בפונט פשוט וקריא והקפידו על מסמך קו"ח נקי ואלגנטי.
כמו כן, בהתאם למציאות הוויזואלית שכולנו פועלים וחיים בה, מומלץ שקורות חיים של מהנדס יהיה אסתטי ובולט ויזואלית, לא "סתם" רשימה אפרורית של פרטים וניסיון תעסוקתי והשכלה. אתם צריכים שקורות החיים שלכם יקפצו מעל המתחרים ויבלטו מול המגייסים הפוטנציאליים.
הפורמט הנכון והמסודר ביותר לקורות חיים של מהנדסים כולל תמצית קצרה, קולעת וקצת שיווקית מי אתם ומה היתרונות שלכם, ניסיון תעסוקתי תמציתי ומבליט, השכלה בתמצות והדגשת אלמנטים חשובים ופרטים נוספים ופרטי הקשר שלכם. שוב, בלי לפחד להוסיף לקורות החיים שלכם קצת אלמנטים ויזואליים בולטים ולהפוך את המסמך לתדמיתי ושיווקי יותר.

המבנה הנכון לכתיבת קו"ח למהנדסים
דוגמא לקורות חיים של מהנדס כוללת מבנה נכון, פורמט איכותי וברור ועיצוב מושך ובולט. המבנה הכללי הנכון של קו"ח מהנדס הוא אם כך:
• שם, תמונה מחמיאה ותחום מומחיות. פרטי קשר מתומצתים.
• תמצית – מי ומה אתם, אינפורמטיבי עם מעט שיווק עצמי מדויק.
• פירוט ניסיון תעסוקתי – מהחדש לישן, הדגישו תפקידים הרלוונטיים למשרה עליה אתם מתמודדים.
• פירוט השכלה – הדגשה והבלטה של השכלה רלוונטית לתפקיד או של מרכיבי השכלה "יוקרתיים".
• הדגשת שפות, מיומנויות מקצועיות, יכולות טכנולוגיות וכדומה.

קורות חיים של מהנדס בהחלט יכולים להכניס אתכם לראיון המבוקש בתפקיד או בארגון שאתם רוצים, צרו מסמך איכותי, ברור ובולט ויזואלית, הדגישו את החוזקות שלכם ואת הניסיון והידע שלכם וכמובן שבחרו מתוך מאגר הדוגמאות של קורות חיים כאן באתר רזומה 4 U.

www.resume4u.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מרינה קומינסקי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]