חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הקשר שבין פסיכולוגיה - וקוצינג ( אימון אישי) - ועל גינון טיפולי ותראפיה בטבע כענף בפסיכולוגיה החיובית.





    קישורי טקסט (לפרטים)




משרדים בתל אביב
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משרדים בית נדלן דירה

נושא המאמר: איך שומרים על ערך הבית?
מאת: יואב איתיאל   שמור מאמר למועדפים

אני בארצות הברית השבוע, בשוק נדל"ן שעלה מאד בארבע השנים האחרונות, ושוב התקרר מה לאחרונה, במחזוריות האפינית לכל שוק ובמיוחד לשוק הנדל"ן. ושוב, ניתן לראות כי בתים מסוימים המוצעים למכירה ממשיכים להשיג מחירי שוק גבוהים למרות ההתקררות הכללית במכירות.



בישראל בכלל, ובאיזור זכרון יעקב, בנימינה והסביבה בפרט, אנחנו נמצאים כנראה בשוק הממשיך להיות בעליה, למרות המלחמה שטרפה קצת את הקלפים בקיץ האחרון ושהשפעותיה עדיין אינן ברורות לחלוטין. בשוק הנמצא בעליה "הכל נמכר" והקונים מעלימים עין לעיתים קרובות ממגרעות של בית זה או אחר מתוך חשש להפסיד אותו לקונה פוטנציאלי אחר.



אבל "לא לעולם חוסן", וטבעם של שווקי נדל"ן חזקים ככל שיהיו הינם לעלות, להתמתן, לרדת לעיתים, שוב לעלות וחוזר חלילה. ולפיכך, במיוחד למי שמתייחס לביתו גם כאל השקעה, חשוב לזכור מה שומר את ערך הנכס גם בעת הצטננות השוק, חס וחלילה...



בשני תחומים עיקריים אנחנו עוד יכולים להשתפר בנדל"ן שלנו, ובגדול. הראשון הוא גמר ("פיניש"), והשני הוא תחזוקה. הרבה נאמר בנושאים אלה, ואנחנו רק בתחילתו של שינוי משמעותי בהתייחסותם של בעלי נכסים לשניהם. הקונים, לתשומת לבכם המוכרים, מקדימים אתכם ובשנים האחרונות כבר שמים דגש רב על נושאים אלה.



נתחיל בגמר. בית שהגמר שלו לוקה בחסר, אי דיוקים, סדק כאן ושם, אי התאמות, אי אחידות וכל היוצא בהם עלולים לעיתים להיות משמעותיים יותר מאשר רק מבחינה חזותית. חלון שלא הותאם כהלכה יכול שיאפשר חדירת רוח לבית, רעף שאינו במקומו עלול ליצור בעיות רטיבות קשות, מרצפת לא מפולסת עלולה לרמוז על בסיס קלוקל תחתה. לעיתים, גמר מצוין מחפה על בניה לא כל כך מצוינת, ולפיכך קונים רבים ידאגו לבדיקה מקצועית לפני קניה, אבל אין ספק שגמר לקוי מוריד מיד מערכו של הבית, ולעיתים רבות הרבה מעבר לעלות ביצוע הגמר ברמה טובה. מרצפת עקומה כאן ושם עלולה לעלות למוכר באלפי דולרים, מעוררת חשדות שוא אצל הקונה ועלולה לעכב מכירה או למנוע אותה כלל.



ואשר לתחזוקה, מקובל בארה"ב לצבוע את הבית כל שלוש ארבע שנים, לזפת מחדש את שביל הגישה אליו כל כחמש שנים, לטפל בריצוף כל כשלוש שנים, לנקות את המרזבים והארובות לפני כל עונת חורף וכו', וכו'. סה"כ התחזוקה והשיפורים המושקעים בבית מדי שנה יכול להגיע ל 5-10% מערך הבית. תחזוקה זו מונעת התהוות בעיות רציניות יותר, וכמובן שומרת על חזות רעננה ומושלמת של בית העוזרת לו לשמור על ערכו, וכאשר הוא מוצע למכירה, להימכר מהר יותר מבתים דומים שלא טופלו.



בארה"ב, ישנה הקפדה רבה על גמר והקפדה רבה על תחזוקה שוטפת ושפורים שוטפים לבית. אבל לא רק בארה"ב. גם בישראל, למשל במגדלי המגורים היוקרתיים בתל אביב וברמת גן אנחנו מתחילים לראות הקפדה כזו. והתוצאה המיידית -- היזמים הבונים אותם משיגים מחירים "אמריקאים", מכירות מהירות, וקונים מרוצים.



בקרוב אצלנו.







--------------------------------------------------------------------------------

גרסא של מאמר זה מאת יואב איתיאל הופיעה ב"מגזין המושבות"

יואב איתיאל הוא מבעלי "בראל נכסים"

© 2006 כל הזכויות שמורות לבראל נכסים בזכרון יעקב, בע"מ

www.30900.com/heb


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יואב איתיאל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]