חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פורטל Bolesh חוקרים פרטיים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חיתוך לייזר חיתוך בלייזר חיתוך צורני הדפסה ישירה

נושא המאמר: חיתוך בלייזר מאנשי מקצוע.
מאת: תומר טייבי   שמור מאמר למועדפים

חברתנו מספקת שירות המספק את כל הצרכים בתחום חיתוך הלייזר. יהיה זה פריט בייצור של סדרה בכמות גדולה או פריט בודד בהתאמה אישית, וזאת במחיר הטוב ביותר עם המועד הקצר ביותר לקבלת הצעת מחיר וכן לקבלת המוצר המוגמר אשר הזמנתם.

המכונות המתקדמות של חברת פיקסלים מאפשרות חיתוך בלייזר של אלומיניום, פלסטיק וחומרי מתכת.
בעזרת טכנולוגית חיתוך הלייזר שלנו מתאפשרות שלל אפשרויות מתקדמות לעיבוד וחיתוך מדויק של חומרי העבודה. בנוסף לכך, פיקסלים מעניקה שירותים רבים נוספים, כגון: חיתוך צורני באמצעות כרסום, הדפסה ישירה על מגוון רחב של חומרים קשיחים בטכנולוגיית UV, ייצור של שלטי לוגו תלת מימד ועוד.
אנו מתאימים אישית את המוצרים ללקוחותינו בהתאם לצרכיהם ומקדישים תשומת לב רבה לעמידה זמנים ועבודה הוגנת, איכותית,מדויקת ובמחיר ששוה לכל כיס.
מהו חיתוך בלייזר
חיתוך בלייזר שייך למשפחת החיתוכים התרמיים. מבחינת אופיו, חיתוך לייזר הוא חיתוך שבו החומר מתאדה במרווח החיתוך, ואדי חומר העבודה מתאדים על ידי סילון גז. על ידי מיקוד קרן הלייזר מושגת צפיפות הספק הגורמת לחומרי הגלם להתמוסס ולהתאדות.
תכונות עיקריות של חיתוך לייזר:
חותכים את חומר העבודה ללא מגע מכני
מרווח חיתוך צר, כ -0.1 מ"מ
רמה גבוהה של חופש עיצובי
משטח חיתוך באיכות טובה מאוד
בהשוואה לסוגי חיתוך אחרים כמו למשל חיתוך פלזמה, אין צורך בעיבוד נוסף לאחר חיתוך לייזר.
היסטוריה של חיתוך לייזר
בשנת 1965 נעשה שימוש במכונת חיתוך הלייזר הראשונה בייצור המוני כדי לקדוח חור ביהלום. בשנת 1967, נעשה חיתוך מתכת בעזרת קרן לייזר. בשנות ה -70, הוכנסה לייצור טכנולוגית חיתוך לייזר אשר החלה לשגשג ולהתרחב לתחום עיבוד המתכות, שכן לא רק מתכות ניתן לחתוך בטכנולוגיה זו. גרסת הפחמן הדו חמצני של חיתוך לייזר שימשה בעיקר בתעשיית הטקסטיל.

חיתוך לייזר מאנשי מקצוע:
בין אם מדובר בחיתוך לייזר, בהדפסת UV ישירה או בכל סוג אחר של שירות שאנו מציעים, צרכי הלקוח הם בראש מעיינינו.
פנו עוד היום אל Pixelim ואחד מצוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לשירותכם!

www.pixelim.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י תומר טייבי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]