חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שיזוף בריא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קורקינט חש אופניים חשות

נושא המאמר: אילו דברים צריך לקחת בחשבון לפני שקונים אופניים חשמליים?
מאת: רון   שמור מאמר למועדפים


כשמדברים על אופניים חשמליות או קורקינט חשמלי, מדברים על השינוי שחוללו כאן אופניים חשמליים. אופניים מדהימים אלו נמצאים כאן כבר משנת 2010 וממשיכים לייצר אין ספור יתרונות הקשורים בהגעה בזמן ליעד במינימום עלויות ומינימום זמן.

נמאס לכם לשלם עלויות יקרות עבור ביטוחים יקרים? אין לכם רצון להתחיל ולחפש חנייה בלב ליבה של העיר תל אביב או כל עיר מרכזית אחרת? אם כל זה אכן מדבר אליכם אולי כדאי לכם לקרוא על קניית אופניים חשמליות שישפרו לכם את אורח החיים מהקצה אל הקצה.

מה חשוב לדעת לפני שקונים אופניים חשמליים?

כפי שהבנתם, רבים וטובים מחפשים לרכוב על אופניים חשמליים ולהגיע ליעד שלהם מבלי להתאמץ יותר מדי. זה קרה כבר בשנת 2010 אבל בגדול אחוז המכירות הלך וגדל עם השנים ובשנת 2016 עמד על שיא של שישה עשר אחוזי מכירה!

אז למרות ההצלחה והביקוש הגדול, כדי לממש פתרון שכזה חשוב לדעת כמה וכמה דברים במעמד רכישת אופניים חשמליים אבל הכי חשוב זה עניין תו התקן עליו מקפיד החוק וזה הדבר הראשון שחשוב לדבר עליו לפני שקונים אופניים חשמליות.

קניית אופניים חשמליות – מה אומר על כך החוק?

תו תקן דורש כמה וכמה דברים בבואכם לרכוש אופנים חשמליות, ראשית, חשוב מאוד לוודא שאתם בני גיל 16 ומעלה. אם בעבר הייתה מותרת רכיבה מגיל 14 שהרי היום נוכח הבטיחות נדרש גיל זה כדי למנוע כמה שיותר תאונות ולאפשר לבוגרים לרכוב עליהם.

כמו כן, חשוב מאוד שכל מי שרוכש את האופניים יוודא כי אכן מדובר באופניים שמגיעות עם שילוט שאומר בפירוש כי מדובר באופניים שנוסעים עד 25 קמ"ש ולא יותר מכך. כמו כן, מבקש התקן מכל רוכב להצטייד בבגדים מתאימים, רצוי מחזיר אור ובנוסף לא לפסוח על קסדה שהיא חלק מהעניין הבטיחותי שאין לפסוח עליו.

עומדים לרכוש קורקינט חשמלי חדש? מחפשים אופניים חשמליים? מקווים שהצלחנו לסייע לכם לפחות ברכישה ממקום שמחזיק את תו התקן ופועל על פי חוק.





www.urbanico.co.il/קורקינט-חשמלי/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]