חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד לבנות תפריט מנצח עבור המסעדה שלך?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משחקים לילדים משחקי מחשבה

נושא המאמר: הכלים הנרכשים באמצעות משחקי חשיבה לילדים
מאת: אייל בן לאה   שמור מאמר למועדפים


משחקי החשיבה התפתחו מתוך ידיעה עמוקה של המין האנושי שהדרך האפקטיבית ביותר להטמיע מסרים הוא באמצעות משחק. כולנו מבינים שמשחק השחמט הומצא לפני אלפי שנים הוא הוכחה לכל התיזה הזו, ויעידו הנתונים שמראים שמי שמשחק שחמט בקביעות לא יכול להיחשב כלא חכם...

הצלחת השחמט הובילה לאינסוף גישות שונות המנסות להוכיח שלא חייב לשחק שחמט שהוא משחק של שעות, וניתן להשיג את אותו האפקט ואפילו יותר באמצעות משחקי חשיבה לילדים, ומדפי חנויות המשחקים העמוסים לעייפה מראים את הנסיונות המגוונים שנעשים בנושא.

ריבוי משחקי החשיבה לילדים וערכות היצירה לפיתוח המוח שנערמו בביתנו ורובם ככולם באיזה שהוא שלב נזנחו, לא יכולים להחשב כחוסר הצלחה, כי ברור שהמשחקים מפתחים את הלוגיקה של הילד ואין דבר כזה לוגיקה שנמחקת מהזיכרון, לכן, מובן שכל משחק הצליח להטמיע בילד הבנה כזו או אחרת של מסוגלות ושל יכולת ריכוז מסויימת, עם זאת נכונה התחושה שמשחק רציף במשחקי חשיבה לילדים ממשיך לאמן את התודעה ולצייד אותה בכלים מוטוריים ולוגיים, מגרה את הסקרנות, ומפתח תחושת מסוגלות וריכוז, ואילו רוב המשחקים הקיימים מאבדים את העניין של הילדים מהר מאד.

איך פותרים את הכשל הזה? שהוא כנראה תוצר של העידן הזה, שמשדר אינפורמציה מכל עבר כל הזמן ושמכוונת לתפוש את עינינו, וגורמת לנו להחלשות יכולות חשובות במיוחד, לנו ולכל אדם באשר הוא המבקש להתפתח ולהתקדם בעולם כאדם מאוזן ומצליח, והם היכולת לשמור על ריכוז לזמן משמעותי, היכולת לשמור על עניין, והקשר לחומרים המרכיבים את עולמנו, היום כמעט לא ניתן למצוא מישהו שיכול לתקוע דיבל בקיר לצורך תליית תמונה כבדה...

מייזם ישראלי חדש, עלה לאויר במטרה לטפל בדיוק בנקודה הזו, זהו מייזם המשלב בין המסך לבין עולם החומר, ומצליח להביא את הילדים לזמן איכותי עם עצמם, לתחושת סיפוק ותשוקה להמשיך עוד ועוד.

אולולו – זהו משחק הרכבה לפיתוח היכולות הקוגנטיביות של המשתמשים והוא נועד לתת מענה לטווחי הגילאים הקריטיים לנושא, מגיל 5 ועד 12, ולבני הגיל השלישי.

אבל זהו לא משחק הרכבה רגיל, את המשחקים האלו הילדים מרכיבים לבדם באמצעות סרטוני וידאו באתר הבית של ololo.co.il, המוצרים שהם משחקים מדליקים או מוצרים שימושיים, תוכננו כך שהילדים יצליחו לבנות אותם בעצמם תוך התגברות על אתגרים בסיסיים שהולכים ומתפתחים.
תוך כדי עשייה, הילדים נחשפים לחוקי החומרים והכוחות ומבינים כיצד הם פועלים, ובסיום ההרכבה הם נותרים עם מוצר מדליק ותחושת סיפוק עצומה, המביאה אותם לבחור בהרכבת אולולו כברירת מחדל לרגעים בהם הם זועקים "אמא משעמם לי".
מפתחי הקונספט סמוכים ובטוחים, שהפיכת יצירת "אולולו" לאפשרות קיימת בכל בית לשימוש ברגעים בהם נדרש להעניק לילד אימון איכותי במקום זמן מסך ריק, זוהי דרך בטוחה לאמן את תודעתו של כל אחד להיות מאוזן יותר, שקול יותר, ומכאן מצליח יותר.

באולולו מאמינים שהדרך הנכונה ביותר להבין כל דבר היא ההתנסות אישית.
במיוחד כאשר ההתנסות מהנה ומסבה סיפוק רב.

האולולוס הם ערכות הרכבה לילדים שתוכננו במיוחד למטרה זו, המוצרים הם משחקים או אביזרים שימושיים שאפשר להרכיב אותם באופן עצמאי לחלוטין בעזרת סרטי הדרכה מהנים, וכיף להשתמש בהם ולשחק איתם לבד או עם חברים.

תוך כדי הרכבה הילדים מפתחים מיומנויות ותובנות שעם הזמן הופכות להיות חלק אינטגרלי מתודעתם ולכן, הם גדלים להיות אנשים מאוזנים עם פטנציאל אמיתי להצלחה אישית.

ההבדל המשמעותי בין משחקים לפיתוח המוח או ערכות יצירה חכמות לילדים, היא העובדה שהמוצרים של אולולו תוכננו כך שילד יוכל להתמודד עמם בעצמו, התכנון הוא בסיסי במכוון, ומטרתו להראות את העקרונות המדעיים בצורה בהירה, כאשר המוצר והדרך להרכבתו מהנים, אנו מאמינים שהרכבת אולולוס באופן קבוע תוביל את המשתמש להערכה עצמית מאוזנת ויכולות אישיות גבוהות.

במארזי האולולוס לאימון הקוגנטיבי למשל נבחרו ערכות הרכבה הזקוקות להכרעות באופן מדורג, הערכות ממוספרות ומומלץ להרכיב אותן לפי סדר, מן הקל אל הכבד, זוהי סדרה בסיסית, המכניסה את המשתמש אל עולם בו יש להפעיל שיקול דעת בכל היבט, במידת הכוח שיש להשתמש או בסדר פעולות מדוייק, עד להשלמת המוצר והשימוש בו, המוצרים הולכים ומתפתחים בהדרגה, ורמת הקושי עולה באופן סמוי כמעט, המאפשרת לילד לשמור על רמת ריכוז גבוהה בזכות האתגר המהנה, שמוביל לתחושת סיפוק כל פעם מחדש.

אנו ממליצים בחום להניח לילד להתמודד עם האתגרים שמציבה בפניו השיטה שלנו, משום שהיא תוכננה כך שהיא אפשרית להרכבה עצמית למשך זמן סביר מבלי לאבד עניין עד להשגת תחושת הסיפוק שמגיעה עם השלמת המשימה, ייתכן ובהתחלה הם יצטרכו עזרה קלה בהבנת הרעיון, לכן ניתן וכדאי להכנס יחד בראשונה לאתר, לצורך הבנת הקונספט, לאחר מכן הילד יוכל להמשיך לבדו.
סדרה זו, היא הראשונה והבסיסית בנושא, והרכבת כל ששת המוצרים נותנים אינדיקציה מעולה להבין את המציאות הקוגנטיבית של הילד, וכן, להצליח להבחין בהתפתחות הממשית שהילד עושה תוך כדי התקדמות בבניה, השינויים נראים לפעמים זעירים, אבל לאורך זמן ניתן יהיה לראות בודאות שהרכבת אולולוס, זהו אימון מושלם לילדים.

אולולוס – עושים את זה פשוט.



did.li/ololo-games


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אייל בן לאה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]