חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
Agoda.com מתכוננת למלחמת האוכל הפרועה ביותר בספרד





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות מודעות

נושא המאמר: חשיבה חיובית
מאת: דר` חיים אורון    שמור מאמר למועדפים

למה חשיבה חיובית?
יש קשר ביוכימי ואלקטרו כימי במוח בין חשיבה ותפקוד. תופעת האמונה ואופטימיזם בעת החלמה למשל הוכיחו עצמם ונחקרו במדע. זוהי הפסיכו-נוירו-אימונולוגיה, השפעת המחשבה וההיבט הנפשי עצבי על המערכת החיסונית של הגוף ועמידתו כנגד זה.
אם למחשבה חיובית יש השפעה על מערכת החיסון של הגוף, יש לה השפעה חיובית גם על שפת הגוף. כלומר שפת הגוף מקרינה את מה שאנו חושבים. ע"י בחירת מחשבה רצויה אנו יכולים להקרין בטחון עצמי וכריזמה, החלטיות, נכונות לשיתוף פעולה, רגישות ועוד.

מי עשוי להתעניין בכך? למי מומלץ לתרגל חשיבה חיובית?
כל הרוצה לשפר הישג כלשהו בחייו, יכול להוסיף לתהליך חשיבה חיובית יזומה, כזרז להצלחה. על מחלימים כבר דובר, אנשי עסקים, אנשי שווק ומכירות, מנהלים ומנהיגים משתמשים בטכניקות של חשיבה חיובית על מנת לשפר את הישגיהם. יחידים המחפשים בני או בנות זוג יכולים להקרין דרך החשיבה החיובית את הנכונות שלהם לקשר וליצור אטרקציה דווקא לאלה שבהם הם מעונינים.

איך משפיעה חשיבה חיובית על הזולת?
מחשבה חיובית של האחד עובדת על האחר ע"י התבוננות של האחד על שפת הגוף של השני ותגובה ספונטנית בהתאם. או ע"י מה שמכונה "אפקט פיגמליון" אפקט ההופך את ציפיות ומחשבות האחד לתוצאות אצל השני. במילים אחרות כל מה שהמתרגל חשיבה חיובית חושב ומצפה, עובר את התת המודע של האחר והאחר מגיב בהתאם - ברמת הזוג, החברה, המפעל וגם ברמת המדינה: חזון המנהיג הופך להיות מוגשם ע"י הציבור בזכות אפקט זה.

האם נעשו מחקרים על הקשר שבין מחשבה וביצוע בפועל?
נעשו מחקרים על הקשר במספר מוקדי מחקר בעולם. כך גם באוניברסיטת תל אביב, ע"י פרופ` דב ערן. הדבר בולט במיוחד בענפי הוראה וספורט שונים, בהם הוכח (ובעיקר ע"י הסובייטים) שלציפיות המורה, המדריך או המאמן יש חלק נכבד בהצלחת תלמידיהם או הספורטאים שנמצאו תחת פיקוחם והדרכתם. חקרתי את ההקבלה שבין מחשבים ומכונות ובין התנהגות האנושית והגעתי למסקנה שהמחשבה, בעיקר בעת ההרפיה, יוצרת הדמיה חזותית (סימולציה).
הדמיה חזותית היא כלי יעיל ביותר וחזק ביותר לעדכון ותכנות מחדש של תוכנות ישנות שבמוח, המנהלות אותנו בכל כורחנו. כלומר, על ידי חשיבה חיובית והדמיה ניתן ללמד אנשים להגשים את שאיפותיהם ויכולת הלמידה שלהם ולשפר את מצב בריאותם במהירות וביעילות, העולים על כל דרך אחרת שאני מכיר.

האם תוכלו לתת "טיפ" כלשהו לקוראים?
אני מציע מספר משפטים שאם נאמר אותם לעצמנו הם עשויים לעזור לסיים את היום בחיוך ובמצב רוח טוב. המשפטים האלה פועלים על הרמה הביוכימית של התפקוד ואין זה חשוב אם הם נכונים כרגע או לא. למשל: "מדי בוקר אני קם מלא בטחון ושופע מרץ להגשמת שאיפותיי ומטרותיי"."גישה חיובית, נמרצת ונלהבת מלווה אותי במשך כל היום.
"כל יום שחולף, אני משתפר יותר ויותר במעשיי ובמחשבותיי וכל אשר אני עושה מצליח".






www.tevalife.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דר` חיים אורון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]