חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד ניתן לדעת האם בפנינו מקרה של רשלנות רפואית? - רשלנות רפואית - חוות דעת רפואית - הוכחת רשלנות - עו"ד נזיקין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הדברה אורגנית הדברת מזיקים הדברה ירוקה

נושא המאמר: למה הדברה אורגנית הפכה לאופציה פופולרית במיוחד?
מאת: וסיליי פיינברג   שמור מאמר למועדפים

למה הדברה אורגנית הפכה לאופציה פופולרית במיוחד?
בעשורים האחרונים, ובמיוחד במאה ה-21, מציאות החיים שלנו משתנה בקצב מהיר מאוד. תמורות משמעותיות מתרחשות בתחומים רבים, וגם בתחום המאבק בחרקים ובמזיקים ניתן לזהות מגמה מעודכנת מובהקת: מעבר מהדברה כימית להדברה אורגנית.
חשוב להדגיש: יש מקרים שבהם אין ברירה אלא להשתמש בכימיקלים רבי עוצמה, אבל ביותר ויותר מצבים חומרים אורגניים מספקים פתרון יעיל וגם בטוח, ולכן הם מהווים את האופציה המועדפת.
סיבה מספר 1: צמצום החשיפה לחומרים רעילים
חומרי ההדברה הכימיים היו האופציה הכמעט בלעדית במשך תקופה ארוכה מאוד. הסיבה לכך הייתה האפקטיביות שלהם, אבל עם השנים עוד ועוד מחקרים גילו שהחומרים האלה עלולים לפגוע לא רק בחרקים ובמעופפים השונים אלא גם בנו. חומרים מסוימים כבר הוצאו מחוץ לחוק - למשל זרחן אורגני - וגם ביחס לחומרים שעדיין מאושרים לשימוש ההמלצה היא לצמצם את החשיפה אליהם.
חשיפה רבה מדי לכימיקלים עלולה להוביל לפגיעה במערכת העצבים, וגם להגדיל את הסיכון ללקות בסוגים שונים של סרטן. במיוחד חייבים להיזהר מי שהסיכוי שלהם לשלם מחיר יקר על חדירת חומרים אלה לגוף גבוה - בעלי מחלות רקע, קשישים, תינוקות וילדים וכן נשים הרות.
סיבה מספר 2: הגנה על חיות המחמד
יחד איתנו חיים בבתים כמה מאות אלפי כלבים וחתולים. חיות המחמד עלולות גם הן להיפגע עקב שימוש בחומרי הדברה כימיים, ובהקשר זה כדאי לזכור שבניגוד אלינו ההולכים על 4 קרובים מאוד לרצפה ולחומרים הרעילים. בנוסף הם עלולים ללקק שאריות של רעל, וגם אם מדובר בכמות זעירה שלא גורמת לסכנת מוות, עדיין ייתכנו נזקים שיחייבו טיפול רפואי ואפילו מורכב ויקר.
סיבה מספר 3: הגנה על הסביבה
בעידן הנוכחי כולנו כבר מודעים לחשיבות הרבה של ההתייחסות לשיקול האקולוגי בכל החלטה. משבר האקלים כבר מורגש בכל רחבי העולם בעוצמה הולכת וגוברת, וגם מנזקי חומרי ההדברה הבעייתיים אי אפשר יותר להתעלם. הכימיקלים שבהם משתמש המין האנושי עלולים לחדור לקרקע ובעיקר לזהם את מי התהום, וכך ליצור תגובת שרשרת בעייתית - עוד סיבה טובה לבחור באופציה של הדברה אורגנית שנשענת על חומרים טבעיים.
סיבה מספר 4: מינימום פגיעה בשגרה
הדברה כימית מחייבת אתכם לפנות את הדירה למשך מספר שעות, בהתאם לסוג החומר. הדברה אורגנית לעומת זאת מאפשרת ברוב המקרים לבני הבית להישאר בו - כך שהפגיעה בשגרה תהיה מינימלית, אם בכלל.
חשוב להדגיש שרק מדבירים בעלי בקיאות ספציפית בשיטות השונות של ההדברה האורגנית יכולים להבטיח לכם את כל היתרונות הנ"ל + העלמת כל החרקים הלא רצויים - להבטיח וגם לקיים. זהו תחום שמתפתח בקצב מואץ, כשבזכות ההבנה הטובה יותר של מנגנונים שונים מעולם החי והצומח, מיוצרים חומרים אורגניים אפקטיביים יותר ויותר ובמקביל גם בטיחותיים לחלוטין. מדביר שמקפיד על למידה מתמדת מכיר את כל הפתרונות החדשניים ביותר וכמובן מנצל אותם - כשהרווח כולו שלכם.

www.zurpestcontrol.co.il/organic-pest-control


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י וסיליי פיינברג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]