חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סיגריה אלקטרונית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתקשרת בתוי פנים וקול תקשור טלפוני הסרת עין הרע מתקשרת מומלצת

נושא המאמר: משבר גירושים
מאת: מיטל אלבז לביא   שמור מאמר למועדפים

הרי את מותרת לכל אדם.... כשמתגרשים זה מה שאומרים לכם... כאילו יצאת מעולם מובנה וקטן לעולם הגדול

ומה עושים עם זה? הולכים עם כל אחד שמציע?!
לא הולכים עם אף אחד?!
הולכים אחרי בררנות של מסננת ענקית ?

קודם כל תלכו עם עצמכם תכירו את עצמכם איספו את השברים התמודדו עם כאב
ריקנות צער

זמן הלבד נהדר לתיכנונים מחשבות תהיות פנטזיות ותסריטי חיים שונים בראש לעיצוב והבניית החיים החדשים אם לצד מישהו בכלל ואם כן לצד מי המישהו?



זמן ללמוד את עצמך מהם התכונות ההתנהגויות הערכים התחביבים מהו אורח החיים שסיגלת לעצמך ומכאן הדלת תיפתח להבנה של מי החברים החדשים ובן או בת הזוג שראויים ומתאימים להכנס לחייך

הזמן שבו כל המציאות מתפרקת לכם מול העיניים זה הזמן דהו משהו חדש
מבקש לעבור דרכי,
הדמעות שלהצער וכאב שברון הלב יורדות ומנקות את הישן.

התחושה הראשונה להתפרקות הזו היא התנגדות לצד השלמה של המצב שהמצב כמו שהיה בעבר לא יכול להימשך ואז מתחילים למנות את התועלות והיתרונות שזכינו מהפרידה לצד הפרידה מהאדם שאהבנו שחיינו איתו משך שנים רבות , אבל הבקשה העמוקה היא, של הלב ליצור מציאות שתוביל אותנו לאושר שמחה ושלווה וכל אלה יקרו רק כאשר נתמסר לשינוי נסתגל להתמודדיות החדשות שהמציאות החדשה מסגלת לנו בקבלה והשלמה.

נבין שזה שיעור שלנו לגדול להתפתח ולאמץ לעצמנו הרגלים דרך הלבדות שיאפשרו לנו להיות יותר עצמאים לדאוג לעצמנו לאפשר לעצמנו להתמודד עם משימות של מבוגרים אם נמנענו לעשות זאת כשהינו נשואים אפילו דברים בסיסיים כמו לבשל ולארגן לעצמנו שלפחות נדע לעשות למען עצמנו ונסכים ללמוד ולעשות.



אתם חווים עצמכם קטנים ולא יודעים כלום למול העולם הגדול בתוך מבחר עצום של אפשרויות חוסר הבנה מי אני ומה עושים פה אם אתם מתמודדים עם תחושת הריקנות הצער אובדן של עצמכם


אם אתם לפני היוולדות מחדש תוכנית באימון אישי בשיטת דע"ת בליווי אישי ומכיל אחד על אחד בשילוב פסיכותרפיה רוחנית יכולה לתת לך מענה שלם לתהליך שאתם עוברים ומתמודדים איתו לפרטים והרשמה צלצלו 0522-584232 מיטל
WWW.METAKSHERET.NET מיטל אלבז לביא מתקשרת מיסטיקנית ומטפלת רגשית ברפואה משלימה

www.metaksheret.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיטל אלבז לביא שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]