חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עדות אישית: מריפוי טבעי עצמי להוצאת ספרי בריאות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות מודעות

נושא המאמר: כושר שכנוע: ההצעה שאי אפשר לסרב לה...
מאת: דר` מירה חניק    שמור מאמר למועדפים

כשיש לך רעיון חשוב, האם את יודעת "למכור" אותו? האם את תמיד משיגה את מה שאת רוצה - בבית, במשפחה, בעבודה, בתחומים אחרים שבהם את פועלת?
כושר שכנוע הוא תכונה שקשה להגדיר במדויק. יש בה תמהיל יעיל של יכולת ביטוי, מחוייבות לרעיון ועקשנות, יחד עם יושר, התלהבות ויצירתיות. זוהי תכונה שלא קל לפתח אותה, אבל ניתן להשקיע ולשפר אותה לאורך זמן. הנה כמה כיווני חשיבה לשיפור כוח השכנוע:

דעי מראש מה את רוצה להשיג. לפני שאת מציגה רעיון בפני מישהו (בעלך, הבוס שלך, ועדת הבינוי העירונית, ועד הכיתה או חברות המארגנות אירוע), הכיני שיעורי בית, וודאי שהרעיון מפותח ומפורט בראשך. הכיני רשימה של הפריטים המרכיבים את הרעיון שלך: תקציב, לוח זמנים, האנשים המעורבים, המשימות אותן יש לבצע, וכד`. ככל שהיעדים יהיו ברורים ומפורטים בראשך, כך תצליחי לקרב אנשים אל עמדתך.

הכיני עמדת נסיגה. עמדה כזו מבטיחה שאם הרעיון הראשוני שתציגי יידחה, עדיין יהיו לך הצעות נוספות. תוכלי מיד לעבור לאופציה מספר 2, מספר 3, ועוד. חשוב לא להרשות לתכנית המקורית להפוך למחסום בפני קידום הרעיון שלך.

עזרי לאחרים לאמץ את רעיונותייך. "מדהים כמה את יכולה להשיג, אם רק תתני לאנשים לקחת קרדיט על ההישג", אומר יועץ פיננסי שאני מכירה. האמת היא, שאחת הדרכים היעילות ביותר לגייס אנשים לצד שלך ולקבל תמיכה, הוא להרשות לעמיתים לקחת עליו בעלות. אם מה שחשוב לך זה הביצוע בפועל של החזון שלך, תני לאנשים לחשוב שהוא שלהם! כשכולם יאמינו שזהו הרעיון שלהם עצמם, הם יהיו מחוייבים אליו לא פחות ממך.

הציגי את הרעיון במונחים המדברים אליהם. קל יותר להשפיע על אנשים לעשות מה שאת רוצה כאשר ברור להם מהם היתרונות עבורם. הראי להם מה הרווח שלהם מן הרעיון שלך, ותיווכחי שהם יילחמו עבורך כמו אריות.

בקשי יותר ממה שאת צריכה. רק לעיתים נדירות ניתן להשיג במו"מ בדיוק את מה שרוצים. לכן כדאי להציג בתחילה דרישות מופלגות, ולהיות מוכנה להתפשר על כמה מהן, עד שתקבלי מה שהתכוונת מלכתחילה להשיג.

היי נדיבה בהבעת תודה. אין הרבה פעולות הקוצרות פירות כמו הבעת תודה ופירגון לאנשים שסייעו לך להגשים חלום. שילחי שי סימלי (כרטיס ברכה, זר פרחים, או קישוט חמוד) לאלה שהשקיעו מזמנם או ייעצו לך בפרוייקט שלך. כך תוכלי להיות בטוחה שאנשים יבואו לקראתך גם בפעם הבאה שתזדקקי להם למטרותייך האישיות, מקצועיות, או אחרות.




www.tevalife.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דר` מירה חניק שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]