חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השכרת מצננים לאירועים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הנחות בבוקינג קוד מבצע לבוקינג קופון בוקינג

נושא המאמר: 14 דרכים לחסוך כסף במלונות לחופשה הבאה שלך
מאת: דוד בלוך   שמור מאמר למועדפים

כשאתה נוסע לחופשה, קל להוציא יתר על המידה ולשכוח מהתקציב שלך. כשאתה לוקח הפסקה מהעולם האמיתי, כסף יכול להיות הדבר האחרון שאתה רוצה לדאוג לו! עם זאת, עליכם לשקול מה עלול לקרות אם תחזרו הביתה עם ארנק ריק, או גרוע מכך, בסופו של דבר טובעים בחובות. אחרי הכל, אתה רוצה לחזור מהנסיעות שלך עם פחות לחץ, לא יותר.

לשלם יותר מדי עבור לינה זו דרך בטוחה להפר את התקציב. מלונות יכולים למצות את כספי הנסיעות שלכם מהר יותר מרוב הוצאות החופשה האחרות, כולל כרטיסי טיסה. עם זאת, לפני שתבטל את הטיול הבא שלך, תבין שיש דרכים רבות לחסוך כסף בבתי מלון.

כיצד לחסוך כסף במלונות בזמן נסיעה
1. עמדו בתקציב שלכם
בפעם הראשונה שביקרנו בלאס וגאס, בעלי ואני כל הזמן אמרנו אחד לשני, “יאללה! זו הפעם הראשונה שלנו בווגאס! נזכור את זה לנצח! " בכל עת שהתלבטנו בקנייה או בהימור. החופשה שלנו הייתה בלתי נשכחת, אך מכל הסיבות הלא נכונות. לא יכולנו לעשות שום דבר במשך שישה חודשים בעקבות הטיול כי גייסנו כל כך הרבה חובות!

כדי להימנע ממצב זה, תחילה קבע כמה אתה רוצה להוציא על חופשתך. לאחר מכן, החליטו אילו נוחות, נוחות ומשתנים אחרים תרצו מהלינה שלכם. כשאני נוסע, אני בדרך כלל לא מבלה זמן רב בחדר המלון שלי, ויכול להיות שמעניין אותי גודל החדר או השדרוגים. אני מעדיף לחסוך את הכסף שלי לבזבז על בילויים.

אם אתם מתכננים לעסוק בפעילויות יקרות ולסעוד במסעדות יקרות, בחרו מקום לינה פחות מפואר. מצד שני, אם אינך מעוניין לשהות במלון זול או מקומות אירוח זולים אחרים, ייתכן שתצטרך לשקול לקצר את הנסיעה שלך כדי לחסוך כסף. האם זה פשרה משתלמת לישון בחדר מפואר יותר? זה בשבילך שתחליט.

2. היו גמישים
אם יש לך לוח זמנים גמיש, שקול לשהות במלון מחוץ לעונה. זה עבד לטובתי במהלך מסיבת הרווקות באוגוסט בלאס וגאס. בטח, היה חם, אבל המלון שלי עלה 50% פחות מעלות החופשה שלי בווגאס בדצמבר האחרון. בנוסף, עדיין נהנינו לשחות בבריכה ולבקר באתרי הנופש הממוזגים.

נסיעה בחו"ל עולה פחות ומאפשרת לך להימנע מלהתמודד עם קהל, מה שמקל על סיור. אפילו שהייה במלון באמצע השבוע במקום במהלך סוף שבוע יכולה לחסוך לך כסף. יתר על כן, אם אתה מציע על מלון ב- Priceline או אם אתה מזמין באמצעות Hotwire, תוכל לקבל הנחות נוספות בתעריף שלך. באמצעות מערכת ההצעות של Priceline, לא תדעו את שם המלון עד שתבצעו את הרכישה, אך תדעו את המיקום המשוער של המלון ודירוג הלקוחות שלו.

3. בחר את המיקום שלך בחוכמה
כאשר הזמנתי מלון בשיקגו, הבנתי ששהייה בלב מרכז העיר עולה כפליים מלינה במלון רק כמה קילומטרים משם. מכיוון שאני מכיר את האזור, בדקתי במלונות הסמוכים כדי למצוא לינה זולה יותר.

למרבה המזל, גם אם אינך מכיר את האזור, אתרי טיולים רבים מציעים מפות, כך שתוכל להרחיב בקלות את אזור החיפוש שלך ולמצוא מחירים נמוכים יותר עבור מלונות. מצד שני, בחירה במלון הרחק מהאטרקציות בהן אתם מתכננים לבקר יכולה לגרום לתעריפי תחבורה גבוהים ולעלויות חניה. בדקו את מערכת התחבורה הציבורית באזור, ובררו אם תוכלו ללכת לאטרקציות מהמלון שלכם לפני שאתם מזמינים את חדרכם.

4. בקר שוב באותו מלון
אתה יכול להשיג ציונים נהדרים כאשר אתה שוהה באותו מלון (או באותה רשת מלונות) בכל פעם שאתה מטייל. אם אתם מבקרים באותו מקום מדי שנה, תוכלו להכיר את המנהלים ואנשי ההזמנות. כשאתה מזמין את החדר שלך, ציין שבעבר התארחת במלון. מקומות לינה רוצים את העסק החוזר שלכם ועשויים להציע לכם מחיר טוב יותר - או, לכל הפחות, חדר משודרג.

5. צרור את זה
אתה יכול לחסוך כסף כשאתה יוצא לחופשה על ידי חבילה חיונית של נסיעות. דרך אתרים כמו Expedia, תוכלו לרכוש כרטיסי טיסה זולים, הזמנת מלונות ורכב שכור בחבילה, וחוסכים מאות דולרים.

יתר על כן, אתה יכול למקסם את החיסכון שלך על ידי הוספת מידע על תוכנית תגמולים לפרופיל אתר הנסיעות שלך. כל אתרי הנסיעות הגדולים מאפשרים לך להזין מספרי חברות בתכנית נאמנות ברשתות מלונות, מכוניות שכורות ותוכניות עלונים תכופים, כך שתוכל להרוויח תגמולים בזמן שאתה נוסע.

6. שקול אלטרנטיבה למלונות ומוטלים
בנוסף למלונות ומלונות, רוב יעדי הנופש מציעים גם מגוון אפשרויות לינה אחרות:

אכסניות זולות השתפרו לאורך השנים, ורבים מציעים נוחות שמתחרים במלונות תקציביים. בדוק Hostels.com עבור ביקורות אכסניות, שירותים ומבצעים.
תוכלו לחוות חוויה בלתי נשכחת בקמפינג. ברוב הקמפינגים יש מקלחות, בריכות, אזורי משחק לילדים ושירותים אחרים עבור חלק קטן מעלות המלון.
אם אתם מתכננים לנסוע לפרק זמן ממושך או מתכננים חופשה קבוצתית, שקול השכרת בית נופש מרוהט. אפשרות זולה זו מסייעת לכם גם לחסוך כסף נוסף מכיוון שתוכלו לבשל ארוחות בעצמכם.
נסיעה קצרה בכביש עשויה להיות ההזדמנות האידיאלית לשכור קרוואנים. כל עוד לא תצטרך להתמלא במשאבת הדלק יותר מכמה פעמים, אתה יכול לחסוך הרבה כסף כשאתה נשאר בקרוואן.
לקבלת אפשרות הרפתקנית יותר, החלפת בתים הפכה פופולארית יותר ויותר. אתרים כמו HomeExchange.com מאפשרים לך לחפש מיקומים באופן מקוון ואז לסחור בביתך עם מישהו אחר למשך חופשתך.

7. הצטרף לתוכניות תגמולים
לרוב מוחלט של המלונות, במיוחד רשתות מלונות, יש תוכניות תגמולים בחינם. תוכלו לצבור נקודות על ידי הזמנת חדרי מלון או קניות בחברות השותפות של המלון. לאחר שתצבור נקודות, תוכל להרוויח שהייה במלון בחינם.

לדוגמא, רשת מלונות Choice מלונות כוללת את Sleep Inn, Econo Lodge, Comfort Suites, וכמה מלונות נוספים. על כל $ 1 שתוציא במלונות שלהם, תקבל 10 נקודות הרשאות בחירה. לאחר שתצברו מספיק נקודות, תוכלו להחליף אותן ללילות בחינם במלונות צ'ויס.

8. שקול הצעה של כרטיס אשראי במלון
בדוק כרטיסי אשראי המזוהים עם תוכניות תגמולים של מלונות. כשאתה מחייב רכישות בכרטיס, אתה מקבל נקודות לקראת שהייה בחינם במלון. ייתכן שתקבל גם נקודות כפולות לשימוש בכרטיס האשראי במלון המסונף.

מלונות צ'ויס מציעים כרטיס אשראי של ויזה המעניק למחזיקי הכרטיס שני לילות חינם במלון צ'ויס לאחר הרכישה הראשונה. מבצעים כאלה משתנים ללא הרף, אך תמיד תוכלו למצוא אותם באופן מקוון.

זכור, צבירת נקודות עבור לילה חינם במלון על ידי גביית חובות בכרטיס אשראי וצבירת ריבית לא תעזור לתקציב הנסיעות שלך. אם תחליט לקבל כרטיס אשראי מתגמל נסיעות, השתמש תמיד בכרטיס האשראי שלך בחוכמה.

9. גלה מה כלול
הכניסו את שירותיו של המלון לתקציב הנסיעות שלכם. לדוגמא, ארוחת בוקר חינם חוסכת את עלות ארוחת הבוקר והקפה. בריכה, חדר משחקים וחדר כושר מציעים שעות של בידור בחינם. שירות הסעות חינם או היכולת ללכת ליעדים סמוכים מפחיתים את הסתמכותכם על מוניות ותחבורה ציבורית. חלק מהמלונות עשויים להציע חטיפים בחינם, שתייה חינם בבר המלון, הנחות בספא של המלון או במסעדות, ותעודות שי לבנזין.

אל תזלזלו בהטבות החינמיות הללו. הם יכולים להשפיע באופן משמעותי על תקציב הנסיעות שלך.

10. גלה מה לא כלול
למידע נוסף על עמלות ועלויות נסתרות לפני הזמנת הנסיעה. אחרי שהתעוררתי במלון שלי בבוקר אחרי ששתיתי יותר מדי קוקטיילים בחתונה, בקבוק המים הגדול ליד המיטה שלי נראה מפואר. נהנתי מהמים, אבל לא הערכתי את 10 הדולרים שגובים כרטיס האשראי שלי.

כמו כן, מלונות רבים גובים תשלום עבור חניה, שיכולה להגיע בקלות עד 20 דולר ליום במטרופולין. מלונות עשויים לחייב אורחים בגין שימוש בטלפון, באינטרנט ואפילו בכספת בחדר.

11. עקוב אחר מבצעים וקופונים
אתה יכול לחסוך כסף כאשר אתה מזמין את המלון שלך באתר כמו Booking.com, אך היצירתיות יכולה לחסוך לך עוד יותר כסף. לפני שאתה עוזב לטיול שלך, חפש באינטרנט קופונים ליעד החופשה שלך כדי לחשוף מבצעים והנחות כמו קוד מבצע בוקינג 2020.

בנוסף, שקול להירשם לאתרים לחיסכון בכסף כמו Groupon ו- Living Social, והצג בדפי העיר לאזורים שאתה מתכנן לבקר בהם. אם אתה צופה באופן קבוע באתרי אינטרנט של היום, תוכל למצוא מחירים נמוכים למלונות וחבילות נופש.

אתה יכול גם לבקש מדריך מבקרים בחינם ממשרד התיירות הרשמי של המדינה, העיר או האזור כדי לחסוך כסף בטיול שלך. מדריכים אלה כוללים בדרך כלל קופונים או קודי קידום מכירות מקוונים לאטרקציות, מסעדות ולינה.

אם אתה מוצא את עצמך בדרכים אך הזנחת לחפש עסקאות מבעוד מועד, עדיין יש הזדמנויות למצוא עסקה. במרכזי מבקרים ובמקומות אחרים שאליהם מגיעים תיירים - כמו תחנות דלק, מסעדות וחנויות בסמוך לכבישים מרכזיים - עשויים להיות גם קופונים למלונות ופונדקים באזור. תוכלו למצוא גם קופונים בשדות תעופה, תחנות אוטובוס או רכבת, חברות רכב להשכרה ואטרקציות תיירותיות.

12. השתמש בהנחות שכבר יש לך
למרבה הצער, למדתי רק על הנחות סטודנטים לאחר שסיימתי את הלימודים בקולג '. יכולתי לחסוך כסף בכל פעם שרכשתי כרטיסים לסרט, ביקרתי במוזיאונים וסעדתי במסעדות.

אל תעשה את אותה הטעות שעשיתי. ישנם מספר כרטיסי חבר אשר חוסכים לך כסף, וייתכן שכבר תהיה זכאי למספר הנחות. סטודנטים, בוגרים, מורים, עובדי חירום, אנשי AAA, אנשי AARP, אנשי צבא ועובדי ממשלה יכולים לקבל הנחות כאשר הם קונים, סועדים או שוהים במלונות. התקשר למלונות או עיין באתרי האינטרנט שלהם כדי ללמוד עוד על חברות והנחות בארגון.

13. הזמינו את החדר שלכם על ידי התקשרות ישירה למלון
לאחר שבחרתם את התאריכים הטובים ביותר למלון ולנסיעות שיתאימו לתקציבכם ובדקתם את המחיר המקוון הנמוך ביותר עבור מלון, שקול להתקשר ישירות למלון כדי להזמין את החדר. ייתכן שתקבל מבצע טוב יותר או תקבל שדרוג חדרים אם תתקשר ותדבר עם עובד המלון.

כשאתה מתקשר, תוכל גם לברר אודות פריטים שעשויים להשפיע על השהות שלך. לדוגמה, אתה יכול לשאול אם המלון יהיה בבנייה או שיש להם כנס גדול או קבוצה שמבקרים במהלך שהותך. אם התקשרת במקור למלון כדי לבדוק את המחיר והזמינות, בדוק באינטרנט מחיר נמוך יותר וחפש קודי קידום מכירות מקוונים לפני שאתה מזמין חדר.

14. היזהרו מחבילות הבידור
הזמנתי פעם טיול לקניון אמריקה במינסוטה באמצעות חבילת מלונות ובידור. ברגע שהגעתי, הבנתי שהחבילה לא מספקת חסכון אמיתי. יכולתי לחסוך כסף על ידי רכישת אפשרויות המלון והבידור בנפרד!

מלונות רבים מציעים חבילות גולף, כרטיסים בחינם לאטרקציות מקומיות, שירותי ספא וחבילות רומנטיקה, אך עסקאות חבילה אלו בדרך כלל לא ממש חוסכות לכם כסף. חקרו את מחירי המלונות והאטרקציות למבקרים כדי לראות אם הגיוני לרכוש הכל ביחד לפני שאתם קונים עסקת חבילה.

מילה אחרונה
זה אולי נראה כמו טרחה, אבל תכנון הטיול שלך בזהירות מראש יכול באמת להשתלם בטווח הארוך. היו גמישים לגבי המקום ולאן אתם נוסעים כדי לחסוך כסף על הלינה. עשה את המחקר שלך כדי לגלות את השירותים, העמלות והמיקום של המלונות שאתה שוקל כדי לעזור לך להישאר במסגרת התקציב שלך, וחפש קופונים והנחות, מכיוון שהדבר עשוי לחסוך לך חסכון לא צפוי ומתגמל ביותר.


hoteldeal.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דוד בלוך שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]