חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סוכרת - לא צריך לסבול!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עוזרת אישית DHO שירותי משרד מתקדמים שירותי משרד לעסקים שירותי מזכירות במיקור חוץ

נושא המאמר: איך בוחרים עוזרת אישית וירטואלית ? 4 הכללים הכי חשובים.
מאת: דנה הגר   שמור מאמר למועדפים

לאחר שמתקבלת החלטה לקחת עוזרת אישית, עולה השאלה כיצד לבחור עם מי לעבוד, קיימות כל כך הרבה אפשרויות.
במאמר הבא ננסה לעשות סדר ולתת כללי ברזל בבחירת העוזרת האישית המתאימה ביותר עבורך.
כלל ראשון:
ראשית, להבין עם עצמי מה בדיוק אני צריך ויכול שמישהו יעשה עבורי, כלל שאדייק עם עצמי מה בדיוק אני צריך ומה חשוב לי יותר או פחות ככה אוכל למצוא בקלות רבה יותר את נותן השירות האידיאלי עבורי. מומלץ לייצר כמו רשימת מכולת של ציפיות ומשימות שהייתי רוצה להעביר הלאה.

כלל שני:
מתוך הרשימה שייצרנו ניתן לייצר רשימת דרישות, מיומניות נדרשות ותכונות אופי אשר יאפיינו את נותן השירות. לדוגמא: אם בעסק שלי יש הרבה מאוד התעסקות עם דוחות ומספרים אגדיר מרשימת הדרישות שאני אצטרך מישהו עם ידע וחיבה למספרים, לעומת זאת עם מתוך רשימת הדרישות עולה כי יש הרבה מאוד אינטראקציה ושירות ללקוחות ברשימת הדרישות שלי אצטרך מישהו שטוב עם אנשים, שנהנה מהתקשורת והאינטראקציה, בכל יכולות וורבליות גבוהות.

כלל שלישי:
סקר שוק – סקר שוק יכול להיות דבר מאוד טוב ואף מומלץ לעשות אך יכול גם מאוד לבלבל. קיים הצע מאוד גדול בשוק ואיך אומרים ? מרוב עצים לא רואים יער. חשוב לעשות סקר שוק ממוקד עם שלוש עד ארבע חברות לכל היותר. על מנת באמת לבחון לעומק את ההצעות וההבדלים בניהם ולייצר תהליך מיון אפקטיבי אשר ישרת אותנו בבחירת נותן השירות.

כלל רביעי:
תנאי התקשרות: לעיתים אנו לא נותנים מספיק תשומת לב לשלב הכי קריטי ביחסים והוא הסכם ההתקשרות, הגדרת הדברים בצורה גלויה ומסודרת. חשוב מאוד בשלב זה להתייחס לתנאי התשלום, זמני עבודה, זמן תגובה, עידכונים שוטפים וכל דבר אחר ונוסף שחשוב לכם שיתבצע ויש להגדירו בצורה מפורטת. דבר נוסף ומאוד חשוב בהקשר זה הוא סיום התקשרות. אך אחד לא רוצה לחשוב בשלב זה של היחסים על הרגע בו ניפרד, אך מצב זה עלול לקרות, וחשוב מאוד להסדיר כבר במעמד זה את הכללים והחוקים בהקשר של פרידה. יש לתת דגש על :תהליכי שיתוף מידע, העברת חפיפה ולימוד בסיום התקשרות למחליף, בעלות על חומרים שנצברו במהלך העבודה ( קבצים ועוד).

לסיכום:
עוזרת אישית וירטואלית יכול להוות משאב נהדר לכל עסק.
בחלק מהמקרים, עסקים מתקשרים עם עוזרים וירטואליים לפרויקטים לטווח הקצר. במקרים אחרים עסקים בחרו לעבוד עם שירותי משרד חיצוניים לאורך כל חיי העסק.
לא משנה מה הצורך הספציפי שלך, DHO שירותי משרד יכול להוות יתרון גדול לעסק שלך.



www.dho.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דנה הגר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]