חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המסע הזוגי : חמשת שלבי הנישואין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים קידום בגוגל

נושא המאמר: קידום אתרים וסושיאל
מאת: יוני   שמור מאמר למועדפים

תמיד ידענו שגוגל וגם פייסבוק הן יריבות מאוד קשות. גוגל ניסתה כמה פעמים באמצעים שונים, ליצור רשת חברתית שתמשוך אליה גולשים מפייסבוק, אך ללא הצלחה. אך עבור מקדמי אתרים, פייסבוק ואיתה רשתות חברתיות אחרות, הם דווקא כלי מאוד טוב לקדם את האתרים שלהם, ולהביא אותם לחשיפה מקסימאלית.
אם כן הקשר בין קידום אתרים לרשתות חברתיות נוצר בכמה וכמה מקומות, וכיום לא ניתן ליצור הפרדה בין השניים. למעשה מקדם אתרים שעובד רק על בסיס קידום בגוגל ולא פועל ברשתות חברתיות שונות, חוטא לתפקידו. זה נכון כבר בשלב בניית האתר, וזה ממשיך גם בנקודות מאוחרות יותר. כל הרעיון של קידום אתר חייב להיעשות, הן בכלים הרגילים, המוכרים של מנועי חיפוש ובראשם גוגל, ובמקביל, באמצעות רשתות חברתיות שונות, בראשן פייסבוק.
רוב המקדמים בישראל עובדים מול רשת חברתית אחת, פייסבוק. די בצדק, שכן מדובר ברשת החברתית הגדולה ביותר וכמעט היחידה שפעילה בישראל (אם נוציא מהמשוואה את טוויטר). אך האמת היא שיש עוד מגוון של רשתות חברתיות, חלקן פעילות מאוד בחו"ל. למשל, טמבלר, שהיא סוג של בלוג שמאפשר לקרוא על הוואל שלנו גם בלוגים אחרים, pinterest, שהיא רשת חברתית מאוד פופולארית בחו"ל, רשת שמתבססת על תמונות, יש כמובן את אינסטגרם, רשת חברתית של צילומים ותמונות (הרשת שייכת היום לפייסבוק), אם אתם מעלים סרטונים אז יש לכם את יוטיוב, וכן reddit רשת חברתית בה יכולים הגולשים לקרוא בעמוד הראשון ידיעות שונות מאתרי חדשות והודעות שמשתפים הגולשים. מלבד הרשתות הנ"ל, יש עוד רשתות קטנות יותר, חלקן פעילות באופן ספציפי במדינות שונות ולכן אם אתם מקדמים באותו מדינות, רצוי שתבצעו מחקר מוקדם ותכיר אותן.
ההסבר הראשון הבסיסי הוא, שבאמצעות הרשת החברתית אפשר למשוך גולשים לאתר ולקרוא להם לבצע פעולה. דוגמא טובה היא פייסבוק. באמצעות פרסום האתר שלנו בפייסבוק, אנחנו יכולים למשוך גולשים אליו. זה עובד גם הפוך, אם נפרסם את העמוד פייסבוק שלנו באתר, גולשים יכנסו אליו דרכו, ויתעדכנו בעזרת העמוד במה שקורה אצלנו ההסבר השני, כיום שי אפשרות ליצור זיקה בין השתתפות של גולשים באתר שלנו לבין פעילות ברשתות חברתיות. למשל על יצירת תגובות או השארת הודעות. כך האתר חי, וכל הזמן נוסף לו תוכן חדש, דרך הגולשים. ההסבר השלישי, יצירת קהילה. נניח שקהל הגולשים שלנו פעיל באתר דרך רשתות חברתיות, מי שנכנס לאתר רואה התנהלות חברתית של קהילה בתוכו. גוגל מאתר זאת ומבין שהאתר הוא רלוונטי לגולשים, שהם מוצאים בו עניין והוא עוזר להם. לסיכום, בשביל לבצע פעילות קידום חכמה, עליכם לעבוד במקביל, דרך הכלים המוכרים של קידום אתרים במנוע חיפוש ודרך רשתות חברתיות, בשביל להביא עוד קהל ועוד תוכן לאתר.

seoup.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יוני שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]