חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תוספי מזון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מאפרת מקצועית איפור ערב הגעה עד הבית עור בריא

נושא המאמר: איפור - איך להכין את עור הפנים לקראת פגישה עם מאפרת מקצועית לפני אירוע חשוב
מאת: נטע יחיאלי   שמור מאמר למועדפים

כאשר יש לנו אירוע חשוב בדרך כלל אנחנו מתרגשות לקראתו ועושות כל מיני הכנות מראש כגון קניית ביגוד ונעליים, חידוש צבע אצל הספר, הזמנת מאפרת מקצועית עד הבית ועוד. אבל הרבה נשים לא חושבות שצריך להכין את העור לקראת אירוע חשוב. אם נאפר עור פנים שהוא יבש, עייף וחסר ברק, התוצאה המתקבלת של האיפור תהיה כבדה ולא אחידה ובקיצור, לא תיראה טוב בכלל. יש כמה דברים שצריך לעשות כדי לשמור על עור בריא בכלל ולהכין אותו לפני איפור ערב בפרט.

קוסמטיקאית-
באופן כללי, מומלץ לבקר אצל קוסמטיקאית מדי כמה חודשים כדי לאבחן את סוג העור שלנו ולהתאים לנו מוצרים להמשך טיפול ביתי. לקראת אירועים חשובים אפשר לבקש מהקוסמטיקאית טיפול ספציפי כדי להפוך את העור לקורן ועשיר בלחות. חשוב לשים לב שהטיפול נעשה בין שבוע עד שלושה ימים פני האירוע כדי לא לפגוע באפקטיביות של הטיפול וגם כי עור אחרי טיפול פנים נוטה להיות רגיש ואדמומי יותר מן הרגיל, מה שעלול לפגוע בנראות האיפור. היצמדי למוצרים שהקוסמטיקאית נותנת לך להשגת תוצאות מקסימליות והתייעצי אתה לגבי טיפול שאפשר לעשות בבית ערב לפני האירוע.

שתייה מרובה-
חשוב להקפיד על שתיית מים מרובה (לפחות 2 ליטר ביום) ולפרוש אותה לאורך כל היום. עור שנראה טוב הוא עור שמוזן מבפנים, מי שמקפידה על שתיית מים זוכה לא רק לעור פנים קורן ועשיר בלחות אלא גם לתחושה טובה יותר במהלך היום.

תזונה נכונה-
לפני אירוע חשוב ובכלל, יש להקפיד על ארוחות מסודרות ומזינות ולהפחית במתוקים. כשאנחנו אוכלים אוכל שמלא בשמן ובסוכר יש לעור נטייה להיות שומני יותר ולהוציא גם פצעונים.

הגנה מהשמש-
חשוב להימרח בקרם הגנה עם 50 SPF לפחות לפני כל יציאה מהבית ולחדש במהלך היום. החשיפה לשמש גורמת להזדקנות מוקדמת של העור, יציאה של נמשים והיווצרות פיגמנטציה.

שגרת טיפוח והסרת איפור בצורה נכונה-
יש להקפיד על שגרת טיפוח מסודרת ולא לחרוג ממנה. שגרה שכוללת הסרת איפור, ניקוי פנים עם סבון ייעודי, קרם לחות וסרומים למיניהם. חשוב גם להניח לחות ולנקות את העור בבוקר לפני האיפור לשמירה על האיפור במהלך היום. זאת השגרה המינימלית שמומלצת לכל אישה, כמובן שחשוב להתייעץ עם קוסמטיקאית לפני שימוש בכל מוצר על מנת לא להזיק לעור על ידי שימוש במצרים לא מתאימים.

לסיכום, איפור טוב ויפה הוא איפור שיושב על עור בריא. הקפידי על שגרה טובה ובריאה ותשפרי את מראה האיפור ועמידותו על הפנים!



make-up.co/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נטע יחיאלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]