חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רפלקסולוגיה ככלי לצמיחה בעסקים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משבר הקורונה covid-19 מתי התחיל משבר הקורונה coronavirus

נושא המאמר: הקורונה כאן הרבה לפני ינואר
מאת: אייל משה   שמור מאמר למועדפים

מתוך מה שאני מבין :
נגיף הקורונה COVID-19 ככל הנראה השתחרר ממעבדה שעשתה ניסויים בנגיף בהוואן שבסין, מטר המחקר הייתה התמודדות עם וירוס חדש, מטרה שכמובן נכשלה מאר והנגיף הצליח להדביק את אחד העובדים ומכאן הדרך להדבקה המונית הייתה רק עניין של זמן.

ההדבקה הזו ע"פ מקורות מידע בוצעה כבר בתחילת חודש אוקטובר.

לקח מעט זמן עד סוף אוקטובר / תחילת נובמבר בכדי שסינים יתחילו להגיע לבתי החולים עם סימפטומים של בעיות נשימה, חום גבוה וכל הסימפטומים הארים של הקורונה.

כבר בזמן זה מטבע הדברים, נדבקו אנשים שיצאו מסין למדינות אחרות בעולם, כך סביר מאד להניח שבתחילת אוקטובר, כבר הנגיף הסתובב בעולם והתחילה ההדבקה.

נתון זה גם מסביר ככל הנראה את התחלואה בסוג של שפעת בערים רבות של אירופה בנובמבר 2019, למשל בעיר יואנינה ביוון דווח על מגפה דמויית שפעת, נסגרו כל בתי הספר לשבועיים והעיר נכנסה למגננה נגד נגיף דמוי שפעת, למעשה ככל הנראה הנגיף התפשט עד כדי כך ביוון שכיום כשכל העולם נלחם בקורונה יוון נראת כמו המקום הבטוח ביותר בעולם, ככל הנראה כי האוכולוסיה שם מחוסנת כתוצאה מכך שהוירוס הגיע עוד באוקטובר ליוון והאוכולוהיס הפיתחה חסינות, את אותו המידע ניתן להשליך על ערים נוספות באירופה בהן חוו מקרים "דומיי שפעת" במהלך החודשים אוקטובר, נובמבר 2019 הרבה לפני שהוכרז מצב חירום של פנדמיק בעולם.

אותו נתון עשוי גם להוביל לאפשרות שוירוס הקורונה לא יגלוש פנימה חודשים רבים וזאת בזכות החיסון הטבעי הנרחב לוירוס שהתקיים הרבה לפני שארגון הבריאות העולמי הכריז על PANDEMIC.

אין ספר וברור לכל העולם שמספר החולים גדול בעשרות אחוזים אם לא מאות אחוזים מהמידע הקיים באתרים שעוקבים אחרי הסטטסטיקה של המחלה, החולים שחלו בקורונה בחודשים אוקטובר, נובמבר, דצמבר וינואר בכלל לא דווחו ולא נבדקו, סביר להניח שאנחנו מדברים על כמה מיליוני אנשים ברחבי העולם, נוסיף ל כך את המיליונים שלא נבדקים כעת כי הסימפטומים שלהם קלים ובלתי מחשידים ונגיע לסטטסטיקה שאומרת שייתכן שכבר חצי מהעולם המערבי או יותר נדבקו בעבר בקורונה ובהחלט קיימת ייתכנות שהדבקת העדר היא כבר נחלת העבר ופשוט המדע לא מודע אליה.

מכאן גם שסיום משבר הקורונה צפוי להיות הרבה יותר מהיר מההשערות הקודרות של ארגון הבריאות העולמי ומכאן של ממשלות העולם.

אגב ארגון הבריאות העולמי, נראה שהחצים המופנים כליו יש בהם מן האמת, הארגון מקבל כספים מביל גייטס, אותו ביל גייטס מושקע בעסקי החיסונים והתרופות בעולם ויש כאן ניגוד אינטרסים מובהק, בין תפקידו של הארגון לדאוג לבריאות הציבור ובין הפן הכלכלי, שאותה פאניקה שהארגון הזה מייצר, גורמת לגרפית רווחים נאים מאד על ידי המשקיעים המפרנסים את הארגון.





מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אייל משה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]