חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עבודות חשמל





    קישורי טקסט (לפרטים)




להשכרה משרד  השכרת משרד

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניקוי-גוף הרעלה הבראה אסטמה

נושא המאמר: ניקיון פסח לגוף ולנשמה – מדוע ?
מאת: ד"ר ערן אשחר N.D, M.P.H, נטורולוג   שמור מאמר למועדפים

ד"ר ערן אשחר N.D, M.P.H, נטורולוג
המרכז ללימודי היגיינה טבעית, מדעי הבריאות והתזונה
טל – 02-5337245
054-5748176, 054-5742631
[email protected] E.M:
תא פקס בבזק: 153-2-5700765
ת.ד 150 מטע 99870

M.P.H – מוסמך לבריאות הציבור ומדעי הרפואה (מהאוניברסיטה העברית י-ם, הפקולטה לרפואה, הדסה)
-----------------------------------------------------------------------------------------
ניקיון פסח לגוף ולנשמה – מדוע ?
גופנו הוא מעין מכונה שקולטת חומרים מהסביבה מנצלת את החומרים האורגניים לתועלתה ופולטת את חומרי הפסולת באמצעות אברי ההפרשה. בתהליך זה גופנו קולט אלפי חומרים אורגניים שנחוצים לו ליצירת אנרגיה, לגדילה תקינה ולתיקון רקמות. מחומרים אלה נבנים התאים ותכולתם, כלומר כל החומרים שמהם מורכב הגוף.
אולם לצערנו אורח החיים המודרני מוביל לשימוש באלפי חומרים כימיים שמזהמים את המזון, המים והאוויר שאנחנו נושמים ואלה מוחדרים לגופנו באופן קבוע. חומרים אלה לא רק שאינם נחוצים לגוף, אלא הם הגורמים הראשיים למחלות בגופנו, מה שמוכח באופן מדעי. ישנם כ- 80,000 חומרים כימיים שמוחדרים לגופנו וגורמים לנזקים מצטברים לתאים במהלך כל החיים ולהזדקנות מוקדמת.
כדאי לדעת שבמצב של אכילה יומיומית הולכת ועולה דרגת הרעילות המצטברת בכבד, בקרומי החיבור, בתאי השומן, במערכת העצבים ובכל תא בגוף. במערכת העצבים גורמת הפסולת המצטברת לעיכוב בזרימה ובאספקה של האנרגיה העצבית שחיונית לכל פעולות החיים.
בתזונה הסטנדרטית יש מידי יום קליטה נוספת של חומרים רעילים בכמות כל כך גדולה שאברי ההפרשה אינם מסוגלים להספיק ולהפריש את כל החומרים המזיקים מחוץ לגוף. במצב זה ההצטברות הינה ודאית.
רובנו מודעים לעובדה שכדי להיות חזקים עלינו לאכול "טוב". רובנו מקדישים מחשבה ותכנון מסוימים להרכב המזון שלנו. אולם לצערנו מיליוני אנשים מוטעים על ידי האסכולה הנפוצה ועל ידי תעשיות המזון באשר למה ראוי לקרוא בכלל "מזון" ומה הוא מזון "טוב". אין כאן המקום להיכנס לפירוט רב, אבל מרבית המזון הנאכל בעולם המערבי ובישראל הוא בעצם מזון גרוע לאדם על פי מה שמתגלה מחקירת תכונות גופו והתאמותיו האנטומיות והביוכימיות. מזון זה יוצר עומס כבד של חומרי פסולת על אברי ההפרשה כתוצאה מעודף חלבונים ושומנים מהחי. חומרים כגון: חומצת שתן, אוריאה, פטומטין, חומצה קרבולית, עודף זרחן ועוד מהווים מעמסה כבדה על אברי ההפרשה ומזהמים את הגוף.
המזון המתועש והמעובד והמזוקק גם הוא ברובו נחשב מבחינת הגוף לפסולת. כך שבראיה כוללת גופנו מוצף מידי יום בכמות עצומה של חומרי רעל.
יש כאלה בינינו שמקפידים יותר על תזונה בריאה, אבל רובנו המכריע בעצם איננו מודע לעובדה שכדי להיות באמת בריאים באורח החיים המודרני עלינו לדאוג באופן קבוע ומודע לניקיון של פנים הגוף, ניקיון נוזלי הגוף ולא רק ניקיון חיצוני, שהוא הרבה פחות משמעותי לחיים. כדי להדגיש את חשיבות הניקיון הפנימי של נוזלי הגוף אציין ש- 52 שעות ללא הפרשת שתן מובילים למוות מהרעלה של החומרים הרעילים שבגופנו. ממה מת אותו אדם ? בשתן מצויים חומרים שהגוף מעוניין לסלק אותם מתוכו במהירות המכסימלית. אותם חומרים הינם תוצרי הפסולת של חילוף החומרים הטבעי של תאי הגוף וגם חומרי הפסולת שהוחדרו לגוף באמצעות המזון, המים והאוויר וחומרי הרעל שהאדם הכניס לגופו. אומנם הגוף מסוגל לסבול דרגה מסוימת של חומרים אלה בתוכו, לא בלי לפתח מחלה, אבל עצירתם המוחלטת של חומרים אלה בגוף מעבר לרמה קריטית תגרום למוות מהרעלה על ידי אותם חומרים רעילים. כלומר אנחנו מבינים לראשונה שהרעלה על ידי חומרים שנמצאים בנוזלי הגוף הינה מצב אמיתי, ממשי, פיזיולוגי, ביוכימי שעלול להתרחש בגוף ושניתן למות ממנו.
מחלה אקוטית, שפעת, נזלת, הפרשות מהאוזניים, דלקות שונות, פריחות ועוד הינן מצב של הצטברות גבוהה של חומרי הפסולת לרמה בלתי נסבלת על ידי הגוף. במצב זה פועל הגוף כדי להוריד את רמת הרעילות בנוזליו לרמה נסבלת, אם כי לא קטנה. יחד עם זאת פעולות אלה אינן מספיקות, כפי שאנחנו רואים בקרב מיליוני החולים בישראל ובעולם המערבי כדי לשמור על בריאות טובה ועל חופש ממחלות כרוניות ואנרגיה ירודה כמו גם מעודף משקל.
ישנן שתי צורות בהן ניתן לגרום לאברי ההפרשה להפריש כמויות גדולות יותר של חומרי רעל ולשקם את תאי הגוף הפגועים והחולים: תזונה מעולה וצום על מים.

תזונה טבעית-היגייניסטית:

מאתיים שנות ניסיון של רופאי ההיגיינה הטבעית ושתים עשרה שנה של ניסיוני האישי עם חולים מראים שכאשר החולה מסגל תזונה טבעית ברמה גבוהה ביותר הוא עובר תהליכי ניקוי חזקים שסימניהם ידועים ובולטים לעין שלאחריהם בריאותו הולכת ומשתפרת בקצב מדהים ביותר. תזונה דלה בחלבון ושומן, ההיפיך הגמור מההמלצות הרגילות, מובילה לשיפור מדהים ברמת הבריאות. מובן שכאן צריכה להיות התאמה מלאה ואפילו שינויים בתזונה לאורך הזמן בהתאם למצבו ההתחלתי והמשתנה של המטופל.
באופן עקרוני צריך להבין שהתזונה ההיגייניסטית היא התזונה הטבעית ביותר לאדם מטבע בריאתו.
על פי "מומחי תזונה" שונים ישנן אסכולות תזונה שונות, אך הן הידע התאורתי והן ניסיונם הקליני של כל רופאי ההיגיינה הטבעית בעולם מוכיחים שאין "תזונות" שונות המתאימות לאנשים שונים, אלא ישנו מודל תזונתי אחד שמתאים לכל משפחת האדם באשר היא. אלפי מחקרים מדעיים שנעשו בעשרות השנים האחרונות על עמים שונים ברחבי כל העולם מוכיחים שמבנה מערכת העיכול, החושים, מיקום בלוטות המיצים וחוזקם, סוגי מיצי העיכול המופרשים בתהליך העיכול, מערכת השיניים האנושית, יכולת המערכות שלנו להתמודד עם פסולת של סוגי מזון שונים וסימנים אנטומיים וביוכימיים נוספים הופכים את האדם למותאם לתזונה מסוימת בלבד. יפני, אינדיאני, סיני, ערבי, סודני או יהודי כולם בנויים באותה צורה והגוף של כולם מותאם לצריכה של אותן קבוצות מזון. יותר מזה, כולם חולים באותה מידה כאשר הם סוטים מהמודל האופטימלי וכולם מבריאים ממחלות כאשר הם חוזרים לאכול על פי המודל האופטימלי והמתאים ביותר למשפחת האדם. אסכולות מטורפות ובלתי שפויות כ- "דיאטת אתקינס" שגרמה למחלות בקרב מיליוני בני אדם, "דיאטה לפי סוג הדם" של דיאדמו, תזונה "מקרוביוטית", הדיאטה הסינית של "חוברה" ועוד מתימרות להדביק לאדם, באופן מלאכותי ולצרכים מסחריים ופרסומיים, שיטות תזונתיות שאין להן ולא כלום עם הטבע הביולוגי האנטומי והביוכימי של גוף האדם ומובילות אותו להרס הבריאות.
הסדנא ללימוד גישת ההיגיינה הטבעית מעלה בצורה מעמיקה את כל ההוכחות והטיעונים המדעיים מדוע לכל משפחת האדם מתאימה תזונה מסוימת ומדוע היא התזונה שמובילה להחלמה מכל מחלה שהיא.

צום על מים:
האמצעי השני החזק יותר בתוצאותיו הוא הצום הבריאותי על מים. צום על מים הוא שתייה של מים בלבד במשך ימים רצופים ואולי שבועות. במהלך צום כזה שובתת לחלוטין מערכת העיכול מעבודתה הקשה וכל האנרגיה של הגוף מוקדשת, מוסטת לאברי ההפרשה והניקוי. כיוון שבמצב זה ניזון הגוף מרקמות השומן, והרקמות החולות שבו הרי שתכולתם הרעילה של תאים ורקמות אלה מופרשת מהגוף וכך עובר הגוף תהליך ניקוי מדהים שתוצאותיו הבריאותיות ניכרות וידועות מזה מאות שנים.
ברור שמרבית האנשים כלל לא קראו או שמעו על הצום הבריאותי כאמצעי המניעה, ההחלמה והשיקום הטבעי החזק והמדהים ביותר של הגוף וזאת משום שהרפואה לצערנו איננה משתמשת בו. לכן הזכרת המילה "צום" תעורר רתיעה גמורה ופחד איום ממוות. פחד ורתיעה אלה מתחזקים עקב דעתם השלילית וההסתייגות הגורפת של רופאים שמובעת בכל פעם שנושא זה עולה אף על פי שמעולם לא שמעו או למדו על הצום בבתי הספר לרפואה. מעטים הם היודעים שהצום הוא כלי הריפוי הטוב ביותר שיש לאדם על פני אדמות וההוכחות לכך הן חותכות.
הגישה המקובלת היא שכדי להחלים ממחלות יש ”לאכול טוב" והרבה, גם בשעת מחלה אקוטית כשהחום גבוה והגוף דוחה מזון באופן טבעי. גישה זו מבוססת על ההנחה שהמחלות נגרמות במקורן בין היתר כתוצאה ממחסור ברכיב תזונתי זה או אחר. לכן נראה לא הגיוני ואפילו מסוכן דווקא לא לאכול וודאי שלא יותר מיום אחד.
כיוון שתורת "ההיגיינה הטבעית" טוענת ומוכיחה על הפציינטים שלה כבר 200 שנה את ההיפך מזה; כלומר שהמחלות במקורן נגרמות עקב עודף של רעלים כימיים ואורגניים בדרגה קריטית בגוף, (שבאופן עקיף גם קשורים לחסרים תזונתיים) וכיוון שתהליך ניקוי נוזלי ותאי הגוף מתבצע על ידי הגוף עצמו באופן המואץ ביותר בשעת מנוחה מוחלטת של אברי העיכול, כלומר בזמן צום, הרי שתהליך יזום זה מוביל להתנקות ולהחלמה, במידה ותקופת הצום ממושכת דיה. בדרך כלל נחוצים מספר צומות של כמה שבועות כדי להגיע לניקוי מוחלט. במהלך הצום הגוף גם מפרק תאים ורקמות חולים ציסטות וגידולים מסוגים שונים, משתמש בחומרים השמישים לאנרגיה לגוף ומפריש את חומרי הרעל האגורים בהם מחוץ לגוף, בעיקר באמצעות השתן. בגלל תכונה מדהימה זו אנו מכנים את הצום הרפואי "ניתוח ללא סכין". אין שום כלי טיפולי בעולם שמסוגל לבצע פעולה חודרנית, מתמשכת ובטוחה כזו כמו הצום !
הצום הוא גם הדרך הבריאה, היעילה, הקלה, הנעימה והמהירה ביותר להפחתת משקל כיוון שבמהלכו הגוף מפרק את תאי השומן לשם אספקת אנרגיה שוטפת לקיום הגוף שאיננה מגיעה מבחוץ. הירידה במשקל והגעה למשקל תקין הינה גורם חשוב ביותר להחלמה מכל מחלה שהיא. הירידה במשקל נובעת בין היתר גם מתהליך הפרשת הרעלים בתאים שמוביל להפחתה גדולה בכמות הנוזלים שהצטברה בתאי הגוף כדי לדלל את כמויות הרעלים הגדולות. במהלך הצום הגוף מפחית ממשקלו בין חצי קילו לקילו וחצי ביום.
אני מדגיש שהצום הבריאותי, בניגוד לצום הדתי, נעשה עם שתיית מים אך ללא כל מזון. מיצים של ירקות ופירות הם מזון ולכן לא ניתן לקרוא לתזונה של מיצים, שיכולה לספק לגוף אלפי קלוריות ביום "צום".
ההימנעות הארוכה ממזון עלולה עלולה להעלות בלב הקורא חשש ואפילו פחד וחרדה, אך למרבה הפלא הצום יכול להיות חוויה מרגשת, מדהימה ובלתי נשכחת מבחינה גופנית ונפשית, גם אם הוא מלווה לפעמים בתהליכי ניקוי לא קלים.
הצום מהווה חלק חשוב ביותר במדע ההיגיינה הטבעית וחבל מאוד שאין עושים בו שימוש תכוף, כיוון שהוא היה יכול למנוע מחלות ואף לרפאן, למנוע סבל רב ולשפר את רמת הבריאות ואת איכות חיינו באופן ניכר (ולרוקן את בתי החולים).
על פי הניסיון העשיר של רופאי "ההיגיינה הטבעית" בארץ ובעולם אלפי אנשים החלימו מכל סוגי המחלות כאשר עברו תקופות של צום ותזונה מבריאה. למעשה אין הוכחה חותכת מזו שמספק הצום לאמיתותה של תורת ההרעלה, שממנה מתעלמת הרפואה כליל, כבסיס לכל המחלות.
כיוון שאורח החיים המודרני מאופיין תמיד בהרעלה מתמדת ובלתי נמנעת באמצעות המזון, המים והאוויר בנוסף לחומרים רעילים שאנחנו מחדירים לגופנו הרי שלא נוכל למנוע התדרדרות במצב הבריאות ללא הפיכת הצום לחלק בלתי נפרד מאורח החיים שלנו. לכן חשוב לציין שגם אם אין בכוונתך לאמץ את גישת "ההיגיינה הטבעית" כדרך חיים, עשוי הצום לעזור לשפר את בריאותך באופן ניכר ובלבד שהצום יעשה תחת השגחה ולתקופה מממושכת דייה כדי ליצור את ההשפעות הרצויות.
מיליוני אנשים צמו בהשגחה של רופאי ההיגיינה הטבעית ברחבי העולם ונפטרו מבעיות בריאות מעיקות וקשות. מאות אנשים צמו בהשגחתי והגיעו לריפוי ממחלות שונות באמצעות שיפור התזונה ובאמצעות הצום. ניסויים על בעלי חיים ותצפיות על בני אדם הראו בבירור שצומות תקופתיים האריכו את תוחלת החיים באופן משמעותי. אין כמו הצום ככלי למניעה של כל מחלה, משפעת ועד סרטן שהפך למגיפה של העידן החדש.
אנחנו רופאי ההיגיינה הטבעית מציעים לציבור ניקיון פסח פיסיולוגי-ביוכימי מידי שנה. תיאורטית, על פי הניסיון של רופאי ההיגיינה הטבעית במהלך 200 השנים האחרונות, כדי לסלק את כל הפסולת האגורה של כל שנת חיים דרושים 4-3 ימי צום. יש להכפיל את המספר בשנות החיים ולקבל את מספר הימים הדרוש כדי להגיע לניקיון מוחלט. לרוב, מבחינה טכנית וגם גופנית, לא ניתן לעשות צום ארוך אחד ולהגיע לניקוי מוחלט ולכן דרושים מספר צומות, לאורך מספר שנים, כדי להגיע למצב של ניקיון מוחלט. (חובה לציין רק שהצום חייב להיות מלווה על ידי איש מקצוע מנוסה בצומות).
צפייה בשינויים ובהתפתחויות שעובר גופו של הצם מגלה לנו מספר תופעות מדהימות:
א. מתחילת הצום הופך השתן של הצם בהדרגה לחריף יותר וכהה יותר ולעיתים הוא מגיע אפילו לצבע שחור. אחד הצמים אצלנו במרכז, חולה סרטן לשעבר, אכן הגיע למצב זה. מה מגלים כאשר בודקים את תכולת השתן במצב זה ? מגלים חומרים כימיים ואורגניים מסוכנים לבריאותו של האדם בריכוז ובכמות גדולים ביותר. חומרים כגון: דיוקסינים, מתכות כבדות, ארסן, כספית, ניקל קדמיום, אלומיניום, חומרי הדברה, חומרי שימור, חומרי צבע טעם וריח כימיים שמוספים למזון, חומצה אצטית, חומצה קרבולית וחומצה אוכסלית, מלח, סידן אנאורגני ועוד. כל אלה מופרשים על ידי הגוף בשתן, במהלך הצום, מה שלא קורה במצב של אכילה יומיומית. לקראת אמצע הצום מתייצבים הצבע והחריפות של השתן ולאחר זמן מה השתן מתחיל להתבהר בהדרגה וחריפותו פוחתת והולכת.
לקראת סוף הצום השתן מתבהר לחלוטין והופך לשקוף והחריפות נעלמת כליל. מה קרה פה ? אין שום ספק, תהליך של ניקוי וטיהור עצמי מתוך כוונה ברורה להבריא את הגוף.
ב. תופעה נוספת שמתרחשת במהלך הצום היא הפרשת כמויות גדולות של ליחה סמיכה וכהה שהולכת ומתגברת במהלך הצום עד לאמצע הצום שהופכת לבהירה יותר ויותר ודלילה לקראת סוף הצום ונעלמת לחלוטין כמה ימים לפני סיום הצום. בדיקה של תכולת הליחה מגלה את אותם חומרים כמו בשתן השחור. שוב אנחנו מבינים שהתרחש כאן תהליך של ניקוי עצמי באמצעות הקרומים הריריים של מערכת הנשימה.
ג. תופעה דומה נצפית לעיתים באמצעות הפרשת נזלת מהאף, הפרשות מהנרתיק, מהאוזניים או דימום ממקום מסוים בגוף.
ד. הלשון בזמן הצום מתכסה במעטה לבן ואפילו צהוב שמכיל הפרשות דומות לאלו שבשתן ובליחה. לקראת אמצע הצום הולכת הלשון ומתבהרת באמצעות כתמים ורודים עד שלקראת סוף הצום היא הופכת לורודה ונקייה לחלוטין.
ה. הריח מהפה במהלך הצום הופך לאיום מיום ליום. הריח המבחיל והמסריח נובע מהזיהום הקשה שהתרחש בגוף במשך שנים. הריקבון של חומרי הפסולת מעלה צחנה גדולה ובלתי נתפסת בהכרה. סירחון זה נותן לנו מושג אמיתי לגבי מצבן הירוד של הרקמות שלנו "וחומרי התזונה" הקלוקלים מהם אנחנו מתיימרים לבנות אותם. ככל שמתקדם הצום גדל הסירחון עד לשיא באמצע הצום. לאחר מכן מתחילה ירידה הדרגתית ברמת הריח הרע ובהמשך הוא הולך ופוחת עד שלקראת סוף הצום נעלם הריח הרע לחלוטין. אם מגיע הצם להתנקות מוחלטת בסוף הצום ניתן להכניס את האף לתוך פיו של הצם והאוויר היוצא מפיו יהיה צלול, צח ונקי כאוויר הרים.
גם כאן אין מנוס מלהסיק שכל נוזלי הגוף טוהרו לחלוטין מהפסולת העצומה שהם הכילו.
שוב אני מדגיש, כי בסיום הצום השלישי הרביעי חמישי אולי, אם היה ממושך דיו, נצפתה הבראה מוחלטת של החולה מכל סוגי המחלות. מי כאן אחראי להחלמה ? אך ורק הגוף ותהליכי הניקוי והטיהור העמוקים והיסודיים שהוא ביצע בכל נוזליו, שהרי שום טיפול "קונבנציונאלי" או "אלטרנטיבי" לא ניתן לחולה בזמן הצום.
התיאור המדעי זה מוכיח מעל לכל ספק שריפוי הוא במהותו ובעיקרו תהליך של התנקות יסודית, עמוקה ומתמשכת של הגוף מהרעלים המצטברים בו ולא הרעלת הגוף על ידי תרופות לצורך ריפויו כפי שטוענת הרפואה. זו ההוכחה העיקרית שאוטוטוקסמיה היא הסיבה למחלות.

ניסיוני האישי, על גופי ועל גופם של מטופלי הוכיח לי שמדע הבריאות הקרוי היגיינה טבעית ובמיוחד הצום יובילו כל אדם לבריאות מקסימלית, לרמות אנרגיה נדירות ולחופש ממחלות.

גישת "ההיגיינה הטבעית":

גישת "ההיגיינה הטבעית" Natural Hygiene)) מוכחת כגישה המדעית המבוססת ביותר לריפוי ממחלות ללא תרופות (Drugless Therapy). מרכזה העולמי הוא בטמפה, פלורידה שבארה"ב. גישה זו מתבססת על הידע המחקרי העצום בתחומי מדעי החיים המדויקים (ביולוגיה, אנטומיה, פיסיולוגיה, זואולוגיה, אנתרופולוגיה-פיסית, אבולוציה, ביוכימיה ועוד) ועל הניסיון הטיפולי המצטבר של מאות רופאי הגישה בעולם ב– 200 השנים האחרונות. מסתבר, שזו היא הגישה היחידה אשר השכילה לזהות במדויק את כל יסודות החיים שקובעים את דרגת הבריאות של האדם וזאת באמצעות אינטגרציה מושלמת של כל הידע המדעי הרלוונטי והניסיון הרב של אנשי "ההיגיינה הטבעית".
גישת "ההיגיינה הטבעית" הינה גישה יעוצית-טיפולית המוכיחה שניתן למנוע כל מחלה, לחיות בבריאות מושלמת ואף להבריא מכל סוגי המחלות כולל סרטן ואיידס ללא שימוש בתרופות, תוספי מזון ואמצעים חיצוניים בתנאי שכללי "ההיגיינה הטבעית" מיושמים במלואם ולאורך זמן ובתנאי שלא נגרם נזק בלתי הפיך לרקמות ולאברים השונים (הרוב המכריע של המקרים אינם כאלה).
על פי ניסיונם של רופאי הגישה – "אין מחלה שלא ניתנת לריפוי, גם אם יש דרגות של מחלה שלא ניתנות לריפוי". אלפי מחקרים, עדויות אפידימיולוגיות ואנתרופולוגיות ועדויות קליניות (ניסיוני האישי וניסיונם של רופאי ההיגיינה הטבעית בעולם) מוכיחים זאת בודאות גמורה.

הערה: מומלץ לקרוא גם את המאמר על הטוקסמיה שפרסמתי באתרים שונים. ניתן גם לקבלו ישירות למייל שלכם.

ד"ר אשחר ערן הקים ומנהל את המרכז ללימודי היגיינה טבעית ומדעי הבריאות והתזונה.
מוסמך לבריאות הציבור ( M.P.H ) ומדעי הרפואה מהאוניברסיטה העברית י-ם, הפקולטה לרפואה, הדסה וד"ר לנטורולוגיה (רפואה היגייניסטית) מטעם אוניברסיטת Bernadean בארה"ב.
ד"ר אשחר מטפל בכל סוגי המחלות הפנימיות באמצעות גישה זו. הוא היחיד בארץ שיכול להבטיח החלמה מלאה מהמחלה.


www.dreshkhar.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר ערן אשחר N.D, M.P.H, נטורולוג שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]