חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אוסטאופתיה והטיפול האוסטאופתי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות חרדות פחדים

נושא המאמר: ילדים שנחשפו לתוצאות פיגועים
מאת: טבע לייף   שמור מאמר למועדפים


ילדים שנחשפו לתוצאות פיגועים - פיתחו כאבי ראש, עצירות וסממני חרדה אחרים.

פסיכולוגים: "הורים חייבים לצמצם חשיפת ילדיהם לדיווחי פיגועים".

"ההורים צריכים לדעת שהילדים מבינים מה קורה גם כשההורים מנסים להסתיר מהם", אומרת ורדה סיוון, פסיכולוגית קלינית בכירה בביה"ח מאייר לילדים, שטיפלה בתקופה האחרונה בשני ילדים שפיתחו חרדה בעקבות המצב.

במקרה הראשון, הגיעה לביה"ח מאייר, אחרי הפיגוע במסעדת "מצה" בחיפה, ילדה בת 3 שהתלוננה על כאבי בטן קשים ועצירות. התברר, כי בזמן הפיגוע שהה מישהו ממשפחתה הקרובה של הילדה במקום קרוב למקום הפיגוע. הלחץ והדאגה הרבה ששררו בבית נתנו את אותותיהם בילדה, שלא הצליחה להירדם כל אותו לילה, והתלוננה על עכבישים וג`וקים שאוכלים לה את הבטן. בטיפול שנעשה לה בעזרת ציורים ומשחקים הילדה נפתחה, ורק אז התברר הקשר בין הדאגה והכעס שהיו בבית לבין הפחד של הילדה ממוות.

מקרה אחר הוא של ילד בן עשר הסובל כבר חודשיים מכאבי ראש חזקים, בגללם הוא לא מסוגל לישון בלילות. זאת, ללא שאובחן כל גורם רפואי לכאבים. אחיו של הילד התגייס לצה"ל לפני חודש, ואותו ילד גם מכיר אדם שנפצע בפיגוע. במהלך הטיפול בו התברר כי הילד נושא בתוכו פחדים רבים, שהתגברו בחודשים האחרונים, וקשורים לאלימות ותוקפנות. פחדים אלה העלו את רמות החרדה שלו עד כדי תלונות על מיחושים גופניים.

"הורים חייבים לצמצם חשיפת ילדיהם לדיווחי פיגועים", אומרת גלי דה-מרקש, פסיכולוגית קלינית ומרצה במכללת גורדון לחינוך. "המצב הנוכחי מביא לכך שהילדים חרדים לשלומם ולשלום מקורביהם באופן טבעי", מוסיפה דה-מרקש. הפסיכולוגית ורדה סיוון מוסיפה: "באופן כללי, ישנן שלוש רמות עיקריות של חרדה אצל ילדים. ברמת חרדה גבוהה אנו רואים תופעות כמו הפרעות שינה, הפרעות תאבון, רגרסיות (הרטבת לילה) וכיו"ב. ברמת חרדה בינונית יש תלונות על מיחושים גופניים, בעיות ריכוז ואלימות מוגברת. ברמת החרדה הקלה ביותר הילדים מביעים עצבנות, פחדים, חשש ללכת למקומות וחשש להיפרד מההורים. מה שחשוב הוא, בכל הרמות, להתייחס להתנהגויות אלה כהתנהגויות נורמליות תוך הקשבה למה שהילד מעלה ותשובות לשאלותיו".

ומה עושים אם הילד פיתח חרדה? גלי דה-מרקש אומרת שחלק מתפקידם של ההורים הוא ויסות מידע: "כאשר אנחנו נותנים לילד לראות יותר מדי טלוויזיה אחרי פיגוע, אנחנו מעצימים את תחושות הפחד אצלו. באופן כללי, העובדה שילדים חרדים יותר בתקופה האחרונה - הרי זה טבעי ונורמלי. אבל, כשההורים מרגישים שהחרדה גורמת להפרעות תפקוד או לתופעות פיזיולוגיות יוצאות דופן ומתמשכות - יש צורך לפנות לטיפול מקצועי".




www.tevalife.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טבע לייף שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]