חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
NLP - הכירו את הדרך למצויינות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות רגשות אושר

נושא המאמר: תבונה ריגשית במצבי ניהול
מאת: דר` מירה חניק nhrv jhbe   שמור מאמר למועדפים

מהו המישתנה המשפיע יותר מכל על הצלחה בחיים?

ישנן גירסאות שונות לגבי התשובה הנכונה לשאלה זו.
אחת הנפוצות בתקופה האחרונה היא התפיסה כי אינטליגנציה שיכלית (המוגדרת על-ידי IQ) אינה יכולה לנבא הצלחה בחיים - ולראייה קיימים אנשים כה רבים אשר בזבזו את היכולת השיכלית שלהם, והם נמצאים בשולי החיים.
אחת הגישות החדשניות אומרת כי "אינטליגנציה ריגשית" מנבאת בדיוק רב יותר את היכולת להצליח בחיים, בקריירה ובעסקים:

"אינטליגנציה ריגשית" היא מושג חדש יחסית, אשר פורסם בעזרת סיפרו רב-המכר של ד"ר דניאל גולמן, "אינטליגנציה ריגשית - על הסגולות המיוחדות של אנשים מצליחים וכיצד אפשר לטפח ולחזק אותן" (בהוצאת "מטר"). ספר זה אופיין על ידי ההוצאה לאור כ"ספר שחולל פריצת דרך, והגדיר מחדש את משמעות התבונה". על פי התיאוריה הנפרסת בו, לאנשים מצליחים יש תכונות מרכזיות (שאינן מולדות, ואפשר לרכוש או ללמוד אותן) המגדירות "אינטליגנציה ריגשית" (א.ר.) גבוהה, ובעקבותיה, יכולת להצליח:

הכרה ברגשות: מודעות עצמית היא המפתח לא.ר. גבוהה. היכולת לזהות את רגשותינו מעמידה אותנו בשליטה אמיתית על חיינו. אדם המסוגל לומר לעצמו "עשיתי זאת כי כנראה חשתי חוסר אונים באותו רגע", הוא בעל מודעות גבוהה יותר מאשר אדם המייחס את מעשיו ישירות למעשיהם של אחרים (למשל: "הוא גרם לי לעשות זאת").

ניהול-עצמי: טיפול ברגשות כדי שתגובותינו יהיו מתאימות למצב, תומך ומפתח מודעות עצמית. אנשים המצטיינים בכך, חוזרים למסלול מהר יותר לאחר אכזבות או כישלונות. למשל, היכולת להתבונן ברגשות ולהודות: "היה לי קשה", או: "חשתי חרדה בגלל מה שקרה". באמצעות התבוננות ברגשות, ניתן לעמוד בלחצים רבים יותר בלי להתקפל או להישחק.

מוטיבציה עצמית: היכולת לדחות סיפוקים, או להחניק תגובות אימפולסיביות שאינן מתאימות למצב, עומדת ביסודו של כל הישג. אנשים המסוגלים להקדיש עצמם למטרות הרחוקות שלהם במקום לסיפוקים המיידיים נוטים להיות אפקטיביים ביותר.

יכולת אמפתיה: זוהי המיומנות הבסיסית ביותר בכל סוגי היחסים - אישיים, אינטימיים או פורמליים ועסקיים. היכולת לזהות את רגשותיהם של אחרים, "להיכנס לנעליהם", ולהקרין להם הבנה, היא יכולת מרכזית לא רק לפסיכולוגים, רופאים או עובדים סוציאליים, אלא במיוחד למנהלים בכירים, למנהלי מכירות ושיווק, ולכל בעלי תפקידי מנהיגות.

טיפול נכון ביחסים בינאישיים: המפתח האמיתי ליחסים נאותים עם הסביבה האישית או העסקית היא היכולת להבין, ובעדינות "לנהל" את ריגשותיהם של אחרים. לא מדובר במניפולציות - בהן מתמחים בכירים רבים, אלא דווקא ביכולת לגרום לאנשים לחוש אמון, מהימנות וקשר ריגשי אמיתי. כל שיטות הניהול החדשות נשענות על יכולתו של המנהיג לגרום לאנשיו ללכת אחריו באש ובמים. יכולת זו נשענת על כישורי "ניהול רגשות" ויחס אישי ואנושי.




www.tevalife.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דר` מירה חניק nhrv jhbe שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]