חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מספר הכוכבים של המלון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בריאות רגשות אושר

נושא המאמר: קשרים - קשה אתם, איך אפשר בלעדיהם?
מאת: ד`ר אודי בר   שמור מאמר למועדפים


הערכה, הערצה, חיבה, תלות, אהבה, תשוקה, אובססיה, קנאה, שליטה....מרכיבים רבים צובעים את מערכות היחסים שלנו. אבל רגע, בואו לא ניתמם, מרכיבים אלה וכן מערכות היחסים שלנו עצמן, מרכיבות בעצם את עיקר עיקרם של חיינו. הדינמיקה אותה אנו חווים באינטראקציות השונות עם הזולת במהלך חיינו היא בעצם הדינמיקה המרכזית של חיינו-האין זאת?

הדרך בה אנו מתמודדים, מתקשרים עם הורינו, צאצאינו, חברינו, הדרך בה אנו מקיימים את קשרינו הזוגיים וכמובן התקשורת המקצועית שלנו כולה מבוססת על אינטראקציה עם אחרים והיא למעשה מרכיבה את תמציתם של חיינו. אנו בעצם נמצאים כל הזמן בדיאלוג כלשהו עם אחר. מכאן, אפשר להתחיל לנסות ולהבין, מדוע יחסים, מכל סוג שהוא, זוכים למקום כה רב בחיינו הרגשיים? כולנו, למעשה אוחזים באינסוף מערכות יחסים. מערכת יחסים מכל סוג שהוא, מעלה בנו חוויות מסוימות, יוצרת בנו תחושות מסוימות, ואפילו יכולה להשפיע על דעותינו ודימויינו העצמי.

יחסים שונים יכולים לגרום לנו לפריחה אישית, לשגשוג, לתחושה שהכל אפשרי, בעוד שיחסים אחרים עלולים לגרום לנו לתסכול מתמשך, תחושת חידלון או כאב. ישנם יחסים אשר אנו משוכנעים כי לא נוכל להתקיים בלעדיהם וישנם אשר גורמים לנו לרצות לברוח. כך או אחרת, כולנו קשורים.
כעת, מאחר וההנחה הבסיסית היא שהאושר הוא חפץ מבוקש על ידי כולם, מעניין לבדוק איזה קשרים באמת מסבים לנו אושר? בדקתם זאת פעם? הרשיתם לעצמכם לחשוב על זה פעם? ניסיתם לבדוק איזה בדיוק מכל הדיאלוגים היומיומיים אשר אתם מנהלים בכל יום מחייכם אכן מסב לכם אושר?

רובנו לצערי אינו עושה זאת. רובנו, אינו מרשה לעצמו.
רוב האנשים, ברגע בו מתחילה התקשורת מאבד במקצת את תחושת הנפרד, ולמעשה מוותר מעט על הראייה האישית של המציאות לטובת יצירת התקשורת. וויתור זה הוא חיוני במידה רבה לשם יצירת הדיאלוג ולמעשה אי אפשר בלעדיו, מאידך, קל מאוד לעיתים לחלקנו להיסחף ולשכוח את עצמנו, או אולי נגדיר זאת לשכוח את עצמנו - קצת. כעת, מאחר ובכל קשר אנו עלולים לשכוח את עצמנו קצת, אנו עלולים בסוף, כבר לשכוח את עצמנו- הרבה! ואז גם לשכוח כי כולנו מעונינים בעצם בדבר אחד - אושר!

כעת, אם שכחנו כי אנו מעונינים באושר, כיצד נצפה למצוא את דרכנו חזרה אליו?
אם שכחנו כי אושר הוא זכותנו אז כיצד זה נתפלא מדוע איננו מאושרים?
כעת כל אחד מכם וודאי נזכר בצרותיו...אבל שימו לב, כמה מתוך צרות אלה תופסים בני אדם אחרים? מדוע להניח להם? מדוע להעניק להם את אושרנו, אשר אנו כה זכאים לו?

טענתי היא פשוטה. אושרנו שלנו, כמו שלוות רוחנו ורווחתנו הרגשית, היא זכותנו מלידה. כל סוג של תקשורת, גם היא נראית כעת בלתי ניתנת להתרה ואשר מעיבה על אושרנו, חייבת לשנות את אופייה, או להסתיים. זהו בזבוז איום של רגעי חיים!
במהלך עבודתי עם מטופלים רבים, נוכחתי כי קונפליקטים בלתי פתורים עם אנשים אחרים הם שממלאים את עולמם הרגשי וגורמים להם לסבל עז. סבל רגשי ופעמים רבות אף מחלות פיזיות, קשות מאוד בחלקן. איני מדבר על מיעוט המקרים אלא על רובם. וביושבי שם במרפאתי, מופתע בכל פעם מחדש מתשומת הלב אשר אנו מעניקים לעיתים לאנשים אחרים בחיינו, אני נזכר כי כולנו בעצם נוהגים כך. כולנו משתפים פעולה בדרך זו או אחרת ביחסים אשר מזיקים לנו ועדיין איננו מסוגלים להרפות. ועם זאת, אין עלינו להשלים!

לאחר שמבודדים את המחיר האישי היקר אשר קשרים אלה גובים מאתנו, עלינו לערוך את חשבון הנפש האישי שלנו. עלינו להחליט, האם אנו בוחרים בחיים או בתחליף. חיים אמיתיים, הם חיים המכילים אושר, אושר הוא הסימן!

אושר הוא זכותנו, הוא כוכב המסמן כי אנו בדרכנו הנכונה. תפקידו לשמש לנו מגדלור באפלה כדי למנוע מאתנו התרסקות. אם איננו רואים אותו באופק, סימן שדרכנו אבדה. עלינו לחפשה במקום אחר. ואם אנו רואים את קצהו, גם אם הוא נראה לנו רחוק נורא-אליו עלינו להישיר מבטנו ולא להרפות.
הדבר הוא בנפשנו ובגופנו.

אושר, הוא מתכון בדוק לבריאות ואריכות ימים, ואת זאת כולם יודעים...איש אינו ראוי לגזול את אושרכם שלכם!

בברכה,
ד`ר אודי בר

www.tevalife.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד`ר אודי בר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]